Sadol si kumne na posteľ. "Čo ti hovoril dream?" "Ale. Nela má narodky zachvíľku tak sa ma opýtal či je to pekný darček ten náhrdelník a pár vecí." "Ahaa. A ty máš narodky po nej že?" "Hej." Povedala som a usmiala sa. Bavili sme sa o nejakých veciach, o jeho živote a tak. Potom zaklopal na dvere Tubbo a otvoril dvere. "Tubbo nie!" Povedal Tommy a skončil na nás. My sme sa začali rehotať jak totálny kreténi. Ako sme sa došantili, išli sme dole. Nela už bola hore. "Může mi prosím vás z vás, někdo vysvětlit, co ste nahoru dělali?" Povedala Nela. "No...ako začať." Povedala som. "Kecala som s Tommym o jeho živote žeo. No a potom na nás skočil Tubbo a začali sme sa šantiť." "Aha? No nic. Du si udělat párky. Ranboo sou nějaký?" "Joop. Sou i udělaný v hrnci." "okej díki." Povedala a išla do kuchyne. Zobrala tanier, dala si na nich párky a išla k nám. Ako dojedla párky, dala tanier do dresu. "Hele lidi? Du se projít. Kdyby něco." Ozvala sa. "Nemám ísť s tebou?" Opýtala som sa. "Ne toe vpoho." povedala a odišla do izby sa prezliecť. "Nebyla nějaká divná?" Opýtal sa ma Ranboo. Len som bola ticho. "Kiwi!" "Čo čo?" Len sa uchechtol. "Byla Nela vpoho?" "Je stále vpoho." *Áno. Nepovedala som pravdu lebo som chcela ochraniť kamarátku.* My sme kecali na gaučovke a Nela odchádzala z domu.
(Here play song Hollow Coves - these memories for best experience)
*POHĽAD ERRORA*
Šla sem venku. Náladově sem nebyla na lvly: jo, chci se bavit ale na lvly: nechte mně. Chci bejt teďka osamotě. Proto sem šla ven. Zítra mám narozky. Což znamená že budu mít 19! Neskutečně moc se těším. Mněla sem v uších sluchátka a poslouchala nějaký for the moments songy. Jo, rozbrečela sem se. Vzpomínala sem na online friends které tu semnou byly a nahradili mně jinýma jejíma kámošema. Ale teďka, sem jiná. Jedinej kdo mně drží při zivotě je dreamsmp a Kiwi. Tydle lidi miluju, a nechci ich ztratit. A ak ich ztratim tak.......se du zabít fakt. Koukala sem dole na chodník až sem narazila do.... "Ahoj Erůrku." Řekl známej hlas. Dream. Rychle sem si setřela slzy a nahodila fake ůsměv. "Ahoj!" Řekla sem. "Jak se máš?" "De to. ty?" "Vpoho. Nechceš jít domů?" "Nee. Ja sem se rozhodla jít na přechádzku." "Sama?" "Jo. Sama." "Tak to pojedu s tebou." "To nemusíš." "Jenže já chci." Řekl a usmál se. Ůsměv sem mu oplatila. Šli sme do lesa. I tak, jak mně rozveseloval, mi tu náladu nezlepšil. Přišli sme domů. I tak by sem ostala venku ahh. Vyzula si boty a šla do izby. "Hej Errore!" Zakřičel namně Fundy. "No?" "Seš vpoho? Protože seš mga divná." "To si nemal hovoriť..." zašeptala Kiwi. "Jo? jak." "No....Prostě seš divná." "Aha dik. Dik že si mi připomněl člověka kterého z celého srdce neznášim." Řekla sem, otevřela dveře do svojí izby a zabouchla. Sedla sem si na postel a začala brečet. Někdy......Někdy prostě nemám chuť žít.....Nemám chuť s někým mluvit. A snažím se si tu náladu zlepšit ale člověk kterého miluju mi ji zkurví prostě. *Nelo klid. Vím že chceš spát ale i tak ti to nepomůže. Není večer. Kdyby jo, zaspíš a seš KONEČNĚ doma! Ale nadčim tady přemýšlim. Jdu si pro Teddyho.* Vyšla sem venku z izby. "Už seš vpohodě?" Zeptal se mně Fundy. "Nemluv namně." Řekla sem naštvaně. "Teddy!" Zakřičela sem a přiběhnul ke mně. Sebrala sem ho na ruky a šla znova do izby.
*POHLED KIWI*
Ako Error znova odišla do svojej izby tak si smutne oproti mne sadol Fundy. "Fakt sem řekl že je divná?" Opýtal sa ma. "No.....Jop." "Vzala to moc vážně?" "No.....Kebyže vieš celú našu minulosť od 12-tich tak sa asi ani neozveš..." Povedala som a usmiala sa. Úsmev mi opätoval. "J-já nechtěl..." "Hele. Nechaj ju na deň samú. Teda. Do večera. Ona bude vpohode. Poznám ju tie roky už." Povedala som. "Tak jo....." Povedal a pozeral do mobilu. "Tommy?" "Ano?" "Nemáš dneska streamovať?" "Ajo. Chceš somnou, s tubbom a s Ranbooem?" "Jasne." Povedala som a usmiala sa. "O ktorej?" "tak teraz je 5 že? Tak asi....v7?" "Okayy. Ja jdu do izby guys." Povedala som, postavila sa a išla.
*19:00*
"BOIS WELCOME BACK!" Zakričal Tommy na celú izbu. "Mám tu aj hosťa. Moju kamarátku Kiwi anebo Soňa." "Ahoj." Povedala som a zamával. Jasné že tam všetci začali písať ku komu z tých troch by som sa hodila why not. A že ma tu nikdy nevideli. Tak som zodpovedala na otázky potrebné a potom sme sa len zabávali. "Tommy podaj mi tu kytaru pls." Povedala som. "Jasné cutie." Povedal Tomy. Všetci sme sa začali smiať. Naladila som kytaru a niečo začala hrať. Všetci v chate začali hovoriť nech zaspievam keďže bolo o mne znám Kiwi - speváčka od 6-tich. "Chcete to počuť chat?" Opýtala som sa. Všetci hovorili áno. "Tak dobre." začala som hrať na kytaru od Wilbura - your new boyfriend. A potom som povedala. "Ranboo is a huge arshole." A všetci sme sa znova rozrehotali. Keď sme skončili, bola asi polnoc. S únavou som ľahla do postele a zaspala.
-Kiwi
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....