*15:30*
"Možeme ísť?" "A počkeej co Teddy?" "Davaj ho do auta." Povedala som a Error sa len usmiala. Dala Teddyho do auta, obidve sme nasadli a hurá na Slovensko. xD.
*SLOVENSKO - 17:00*
Vystúpili sme pred domom. Zamkla som auto a zaklopala na dvere. Otvorila mi mamka. "Ahoj Soniii." Povedala mamka a objala ma. "Ahooj." Povedala som a objala ju naspäť. "Dobrej večer pani Kiwiová." "Ahoj." Povedala a podali si ruku. "Kde je ocko?" "V práci." Povedala a pustila nás dnu. Ako prišiel ocko domov, tak začala oslava. Dostala som darčeky atď. Šak poznáme xd. Asi okolo 4 ráno sme odišli. Error zaspala v aute ako sme išli domov. Potom mi prišla správa od nejakého čísla. Jop bol to Jakub. Odpísala som slovom nie a pozerala na cestu.
*Česko - 5:00 ráno*
Zobudila som Errora, tá okamžite zaliezla do postele a zaspala, ja som išla urobiť nejaké veci na kompe. Bcs to trebalo no. Začala som zívať. Dopísala som posledné vety, odoslala to, vypla comp, prezliekla sa a okamžite zaliezla do postele.
*Dreamsmp house - 13:00*
*Pohled Errora*
Otevřela sem oči, a slyšela se hádat potichu dreama s Fundym. Byla sem v obývaku. "Co se kurwa děje?" Zeptala sem se ospale. "Nicc. A dobre ráno." Řekl Fundy. "Dobré." Řekla sem a šla do kuchyně. Dát si kafe. "Jak si se vyspala?" Zeptal se mně Dream. "Dobře a vy?" "Dá se. Kdyby mi to- Tedaa. Dobře." "Um...Okay?" Řekla sem a posadila se znova na tu pohovku. Nějak sme se tam prostě bavili. Pak přišli ostatní. Ale nikde Kiwi. "Řekne mi někdo kde je kiwi?" Zeptala sem se. "Jop. Není vo svojej izbe." "Počkat cože?!" Položila sem kávu na stůl a okamžitě šla do její izby. NIC. FAKT TAM KIWI NEBYLA! Přiběhla sme dolů. "Neviděl někdo kde odešla kiwi?!" "Ne... " Řekl Ranboo. "A ani sem ji neviděl ve sví izbě. Když se v noci nudím, koukám se do pokojů." "COŽE?!" Okamžitě sem šla volat Kiwi.
************************
"Kiwino žiješ?!" "Hej preboha čo sa- KDE SI?!" "KDE JSEŠ TY?!" "Doma." "Jak že doma?" "U nás." "Ale kurwa to nedáva zmysel." "Dáva. Daj mi minútu. Idem pre knihu." "Ok." "Som tu." "Co se v ní píše?" "Sme v 8 kapitole že?" "Jj." "No tak ja tam nehrám." "ALE VOLE TO NĚJAK MUSÍ JÍT! JA TADY BEZ TEBE NEDÁM TODLE" "Dáš. Sama si hovorila že už sa nanich pozeráš pár mesiacov či rok či koľko. Takže bezomňa jeden deň vydržíš." "Vole seš má nej kámoška to víš. A ja bez tebe nevydržím." "vydržíš a keby niečo, zavolaj." "Tak dobře ahoj." řekla sem a típla to. "Takže?" "Sme bez kiwi." "oh..." Řekl Tubbo, Tommy a Ranboo. Jenom sem potřášla hlavou a šla na ig. Ostatní se tam bavili a ja jak vzduch sem byla na mobilu. "Errore?" Zeptal se mně Quackity. "No?" "Si vpoho?" "Jo, proč by jsem nemněla bejt?" "Nevim." Řekl a šel dále kecat. "Hele kluci ja du ven." Řekla sem a šla do pokoje. Dát si na sebe mikinu. "Tedde!" Zakřičela sem. Přiběhl kemně, dala sem ho na vodítko a šla venku. "Můžu jet s tebou?" Zeptal se mně naraz Fundy s Dreamem. "Ehhh.....Ne dík." Řekla sem, usmála se a šla venku.
*PO 30 MIN*
Přišla sem domů a šla do izby. Kluci byly v izbě a streamovali. tak sem šla znova ven. Nudila sem se tady bez kiwi no :/ Furt s ní byla sranda. Střetla sem nějakou holku. Vypadala zmateně. "Ahoj. Můžu ti nějak pomoct?" Zeptala sem se. "Jo. Jmenuju se Agáta." "Error neboli Nela. Ale říkej mi Error pls." "Okay Errore. Kde jsem se to zjevila?" "Zjevila ses v Londýně několík kilometrů od dreamsmp lidí. Proč?" "Koupila sem si knihu a jak sem zaspala tak sem se objevila tady." "Aaha. No nejseš sama." Řekla sem a usmála se. "Chceš teda jet semnou domů?" "Jojo. Prosím." "Okayy." Řekla sem a po cestě sme kecali o blbostích.
*DOMA -12:00*
"Kluci streamujou takže až pak tě seznámim. Dem do mé izby teda?" "Jojo." "okay."
-----------------------
ja sem si sedla na židli a ona na postel. "Takže. Kdy my teda chceš seznámit tu tvoji kamarádku?" "No....V tenhle den, tady nebude." "Aha. A zítra?" "Asi jo." Řekla sem a šla na ig. "jak že se jmenuje?" "Kiwi. Neboli Soňa." "Aha okok. Je to tady super." "Žeoo." Řekla sem a obidvě sme se zasmály.
-Kiwi 2021
Vydanie 13.9.2021 o 19:57
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....