Nějak sem ten den přežila. KONEČNĚ SEM BYLA DOMA. Jak Kiwi vstala, obejmula sem ji. "Chyběla si mi!" Řekla sem a byla ráda že ji mám při sobě. "Ty mne tieež." Řekla a objemutí mi vrátila. "Čítala som tu knihu. Užila si si to s ňou?" "Jo ale s tebou je lepší zábava." "A chlapci?" "Streamovali celej den. Takže nuda. Však víš....." "hej hej. Idem do obchodu. ideš tiež?" "Nwm." "Notak poooď. Pojdeme potom do mekáču." "BERU!" Vyhlásila sem a šla se převlíct. Jak sme byly v tom nákupní centru a kiwi si koupila oblečení tak sme really šli do mekáče. A ja si myslela že lže. Ale nelhala asi....Pak sme dovečera koukali na netflix asi do 3 ráno xD. Kiwi zaspala. Tak sem ji jenom přikryla něčim, vypla telku a šla do izby taky spát.
*O týždeň neskôr*
*Dreamsmp house - 15:00*
Seděla sem i s kiwi na pohovce a říkali si naše memories když sme byli malé. "hej holky?" Ozval se Dream. "No?" Řekli sme obidvě najednou. "Víte o tom plesu?" "O jakom plese?" "Co se bude konat v pátek." "COŽE?!" Obidvě sme vyleteli z kůže skoro. "Nie." "Aha no tak už o tom víte." (Je streda hej. Pozdr. Autor.) "Super." Řekla sem. "S kým půjdete?" "Asi sami." Řekla Kiwi. "Aha. No nic. Ja du ke chlapcům. tak čus." "Čau čau." Řekli sme obidvě.
*Pohľad kiwi*
Ngl guys. Ale Error sa viacej začala baviť s tou Agátou alebo ako sa volá. Bavíme sa menej ako predtým...Čož ma to sere hej. Asi okolo 6 som prišla za ňou do izby. Zaklopala som a ozvalo sa..... "Dále!" "Um....ahoj." Sadla som si ku nej na posteľ. "Co se děje?" "No vieš....Hnevá ma že sa somnou bavíš menej ako s Agátou." "Cože? To není pravda." "naozaj? Kedy naposledy sme mi dve išli samy vonku? Kedy sme mi dve robili niečo SPOLU?-" "Nechci se hádat, ale mněla by si přestat žárlit." "Hm. Jasný. Ano žiarlim. Predstav si. Tiež by si žiarlila keby sa s tebou bavím menej." "Ne?" "Ale jo." "Kiwiiiiii." "No?" "Přestaň." "Sorry ale hovorím ti pravdu." "Kdybyže si furt s tebou nepovídam, to beru. Ale povídam!" "Áno? A kedy?! Večer keď idem spať a ráno keď vstanem?! Si zaslepená Agátou!" "Já že sem zaslepená?! To ty seš tá co tady žárlí za každou píčovinu!" "hej hej. A čo si ty potom?" "Normálni." Začala som sa smiať. "Kiwino seš žárlivá kráva!" Povedala a zakryla si ústa. Bola som prekvapená čo mi povedala. "Čo som? žiarlivá krava?" "N-ne." "Povedala si to!" "Ale nechtěla sem!" "Ale toe jedno! Zranila si ma! A TY vieš aká som veľmi citlivá!" Povedala som, a utekala s plačom von z domu.
*Pohľad Errora*
Ja to fakt nechtěla říct.....Omylem sem to řekla. Teďka mně bude nenávidět. Ugh Errore seš fakt blbá!
*Pohľad Agáty*
Mám za plánem ty dvě rozdělit. Chci bejt kámoška JENOM s Errorem. Né s Kiwi. A navíc. Kiwi je i hnusná. Slišela sem jak se obidvě nahoře hádají a pak ta Kiwi, utekla s pláčem ven z domova. Šla sem k Errorovi. "Je vše vpohodě?" "Ne. Pohádala sem se s nej kámoškou...." "To mi je líto. Chceš obejmout?" "Jo prosím..." nějak sem ji uklidnila. "vyřídiš ji něco odemně? Určitě teďka nebude chtít semnou mluvit." "Jasně a co?" "Že se omlouvám." "Jo vyřídim." Řekla sem a usmála se. "Díki. Seš fakt kámoška." "Nemáš zač." Řekla sem a zavřela dveře zamnou. Kiwi byla na kompu. "Kiwi?" "No?" "Error ti odkazuje že seš tlustá kurwa a že to kamarádství jenom hrála." "To fakt povedala?" "Ano." "Super." Řekla a rozbrečela se. "Hele. Ja musím jít." "Aha. Kk. Ahoj." Odešla sem a ona dále brečela. *Mission completed* Řekla sem si pro sebe. Šla sem venku a volal mi můj nadřízený. "jak to de?" "Jako po másle šéfe." "A koho tedy rozděluješ?" "Dvě nej kámošky. Kiwi neboli Soňa a Error neboli Nela." "Počkej. vyhledávam. Jo mám ich. Dobře pokračujte v práci." "Dobře pane."
HEJ! Omg sa ozývam asi po 5 či 6 dňoch. Sooo za 1. Sa ospravedlňujem. Aleeee. Kapitoly asi 2 či 3 dopredu mám zapísané v zošite ale nechce sa mi to prepisovať xD.
za 2. Začala škola a ja ešte dotoho mám editovať. A milujem každý deň mať 6 hodín takže chápete no xD.
za 3 . Užívam si dni s online kamoškami/kamošmi soo dont judge me for no kapitola is out.
za 4. Dúfam že sisi túto kapitolu užil/užila a ja ti prajem hezkej zbytok tvého životaa mucq.
-Kiwi
Vydané 21.9.2021 o 17:30
YOU ARE READING
Proč zrovna my?
AdventureDve najlepšie kamarátky, sledujú Dreamsmp. Su ich fanúšičky. No jeden deň, sa stane niečo, načo nikdy nezabudnú.....