-34-

854 36 2
                                    

«Αχιλλέα μου βάζεις λίγο νερό σε παρακαλώ ;»
«Τι έπαθες ; Είσαι λίγο χλομή»
«Ανησυχώ ρε Αχιλλέα , για την Έλενα, δεν ξέρω αν θα αντέξει άλλο»
«Εντάξει εσύ χαλάρωσε όλα καλά θα πάνε , δεν θέλω να χάσω και εσένα από την ζωή μου, αρκετά πέρασα»
«Επίσης με έχει πιάσει και άγχος με τους γονείς μου , θέλω τόσο πολύ να τα ξανά βρουν αλλά και ο πατέρας μου έκανε την μαλακία του»
«Δεν πρέπει να αγχώνεσαι για τους δικούς σου , είναι μεγάλη άνθρωποι , μπορούν να διαχειριστούν την ζωή τους πιστεύω»

Άνοιξε η πόρτα και πέρασε μέσα ο πατέρας μου...

Τέλεια.

«Καλησπέρα Μυρτώ , γεια σου Αχιλλέα»
«Μπαμπά , τι θες εδώ;»
«Ήρθε να μαζέψω κάποια πράγματα μου. Η μητέρα σου είναι εδώ;»
«Όχι έχει πάει στην γιαγιά»
«Α εντάξει , θα πάω γρήγορα να μαζέψω τα πράγματα μου και θα φύγω. Δεν έχω την δύναμη ούτε να την αντικρίσω πλέον»
«Αχ ρε μπαμπά , τα έκανες και εσύ μπάχαλο»
«Το έχω μετανιώσει Μυρτώ μου , αλήθεια. Ξέρω όμως ότι η μητέρα σου δεν πρόκειται να με συγχωρέσει. Τέλος πάντων εσύ πως είσαι;»
«Μπαμπά , πέθανε ο Ντίνος»
«ΤΙ;» φώναξε σοκαρισμένος
«Δολοφονήθηκε»
«Μα ποιος ; Γιατί ;»
«Κανείς δεν ξέρει ακόμα, η αστυνομία έχει αρχίσει τις έρευνες»
«Έχω μείνει άφωνος...Εσύ κανόνισε να μείνεις δυνατή»
«Προσπαθώ»

Πλησίασε στον καναπέ και μου έδωσε μια σφιχτή αγκαλιά...Έπειτα έκανε δυο βήματα πίσω και είπε «Πάω εγώ τώρα στο δωμάτιο»
«Εντάξει Μπαμπά» απάντησα.

Γύρισα να κοιτάξω τον Αχιλλέα ο οποίος στεκόταν δίπλα από το ψυγείο λες και είναι πωλητής και μου το διαφημίζει.

«Αχιλλέα , γίνεται να φύγεις ; Θα ήθελα να κάτσω λίγο μόνη μου»
«Ότι θες εσύ» ήρθε κοντά και μου έδωσε ένα φιλί
«Στείλε μου μήνυμα όταν πας σπίτι»
«Εντάξει μωρό μου , τα λέμε και αύριο στο σχολείο»

Μου ξανά έδωσε ένα φιλί και άνοιξε την πόρτα για να φύγει. Α ΚΑΛΕ Η ΜΑΝΑ Μ . Α ΤΕΛΕΙΑ .

"Γεια σου Αχιλλέα παιδί μου»
«Γεια σας»
«Φεύγεις ;»
«Εμ ναι πρέπει να πηγαίνω σιγά σιγά»
«Άντε καλά , καληνύχτα»
«Καληνύχτα»

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΚΛΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

Ο πατέρας μου στο δωμάτιο και η μάνα μου εδώ στο σαλόνι. Άμα βγει τώρα ο πατέρας μου από το δωμάτιο , κόλλυβα θα φάμε για βραδινό , η μάνα μου θα τον σκοτώσει.

Bad Boy Loves MeWhere stories live. Discover now