Ξύπνησα από έναν τρομερό εφιάλτη...Τις τελευταίες μέρες βλέπω πολύ άσχημα όνειρα. Η εικόνα του φέρετρου να θάβετε μέσα στο χώμα είναι κολλημένη μέσα στο μυαλό μου. Ακόμα να συνειδητοποιήσω ότι μία ψυχή χάθηκε στα σύννεφα του ουρανού έτσι ξαφνικά. Η Έλενα είναι χάλια και όπως όλοι μας , ειδικά η οικογένεια του Ντίνου.
Όλα έγιναν τόσο γρήγορα, τόσο βιαστικά. Χωρίς προειδοποίηση , χωρίς κάποιος να μας προετοιμάσει για το τι πρόκειται να συμβεί.
Δεν κατέβηκα στην κουζίνα για πρωινό , κάθισα για λίγο στο κρεβάτι μου όπου έχω τόσο καιρό να ευχαριστηθώ. Είμαι εγκλωβισμένη στην φυλακή των σκέψεων μου και δεν μπορώ να ξεφύγω. Προσπαθώ , όμως δεν μπορώ. Δεν είναι ότι δεν θέλω , δεν μπορώ.
Έχω να μιλήσω με τον Αχιλλέα από προχτές , δεν τον έχω δει καθόλου και ούτε έχουμε μιλήσει στο τηλέφωνο. Και δεν θέλω να τον πιέσω , τον αφήνω να χαλαρώσει και να όταν ξεκουραστεί ψυχικά θα μου τηλεφωνήσει εκείνος.
Οι γονείς μου επίσης δεν έχουν κάνει κάποια κίνηση να τα βρούνε. Θέλω τόσο πολύ να τα βρούνε. Θυμάμαι όλες αυτές τις στιγμές που ήμουν παιδάκι και με κράταγαν από το χέρι οι δικοί μου και παίζαμε στην θάλασσα. Με βοηθούσαν στο να φτιάξω καστράκια στην άμμο διότι δεν μπορούσα μόνη μου.
Θυμάμαι όλα τα παγωτά που μου αγόραζαν από ένα περίπτερο κοντά στο σπίτι μας , το οποίο πλέον έχει κλείσει. Τόσα χαμόγελα και τόσα κλάματα.
Αφότου τελείωσα να σκέφτομαι τα παιδικά μου χρόνια και την ζωή μου γενικότερα κατέβηκα στο σαλόνι να ενδιαφερθώ σε τι κατάσταση βρίσκεται η μάνα μου.
"Μαμά; Τι κάνεις; Γιατί κλαις;" προχώρησα προς τον καναπέ και κάθισα δίπλα της.
"Τίποτα , όχι , καλά είμαι"
"Τι όχι τίποτα , εδώ δεν μπορείς να αρθρώσεις μία πρόταση"
"Εντάξει είμαι παιδί μου"
"Πες μου σε παρακαλώ"
"Μου λείπει ο μπαμπάς σου"
"Αχ βρε μαμά , πάρτον ένα τηλέφωνο"
"Όχι όχι δεν θέλω" αυτό το πείσμα της με τρελαίνει.
"Αν δεν τον πάρεις εσύ θα τον πάρω εγώ"
"Καλά καλά θα τον πάρω"
"Επιτέλους"Την άφησα να πάρει τηλέφωνο με την ησυχία της και εγώ πήγα να φτιάξω ένα πρωινό. Δεν έχω καθόλου όρεξη να φάω , Πρέπει όμως. Δεν έχω βάλει μπουκιά στο στόμα μου από εχτές το απόγευμα.
Καθώς έτρωγα άκουγα την συζήτηση ανάμεσα στην μητέρα μου και τον πατέρα μου στο τηλέφωνο. Μπορώ να πω ότι υπάρχει μία εξέλιξη ανάμεσα τους , οι φωνές της μάνας μου αυτήν την φορά δεν υπάρχουν.
YOU ARE READING
Bad Boy Loves Me
ChickLit"πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι;" "τόσο για να αγαπήσω εσένα"