"Καλημέρα κούκλα"
"Αι στο διάολο ρε και εσύ πρωί πρωί"Και ναι πίσω στο σχολείο.. Αυτές τις τέσσερις μέρες που τα σχολεία ήταν όλα κλειστά λόγο καιρικών συνθηκών πέρασα κάπως ΧΆΛΙΑ..
Τέλος πάντων δεν πρόλαβα να έρθω σχολείο ο Δημήτρακης ήρθε να μου την πέσει, αι στο κόρακα και εσύ, έχω που έχω τα προβλήματα μου έχω και τις αγαμίες του κάθε ένα..
Μόλις είδα την Αγάπη και την Έλενα να περπατάνε και να γελάνε.. Είναι κολλητές πιά...
Όλοι με κοιτούσαν..
Εμένα..
Γιατί εμένα;
Τέλος πάντων, ας πάω να πάρω κάτι από το κυλικείο..
Προχώρησα ως προς το κυλικείο.Ο Αχιλλέας.
Μόλις μπήκε στο σχολείο.."Γειά σου Μυρτώ" πόσες φορές έχω ακούσει αυτή την πρόταση και ακόμα να την βαρεθώ
"Καλημέρα Αχιλλέα"Δεν μου απάντησε πίσω, απλά γύρισε την πλάτη του και πήγε στην παρέα του, ο Αχιλλέας πάντα έχει παρέα.. Είναι αγόρι βλέπεις
Περπάτησα πίσω στο κυλικείο ώστε να πάρω κάτι να φάω, δεν ξέρω ακόμα τι..
Μάλλον μία τυρόπιτα, η κρουασάν
"Καλημέρα σας"
"Καλημέρα κοπέλα μου, τι κάνεις;"
"Τη ζωή μου δύσκολη"
"Τι θα ήθελες;"
"Μία τυρόπιτα παρακαλώ"
"Αμέσως.. 1,5€"
"Ορίστε"
"Ευχαριστώ"Έδωσα τα χρήματα στην Αναστασία, έτσι λένε την κοπέλα που έχει το κυλικείο..
Πήρα την τυρόπιτα από τον πάγκο και άρχισα να κάνω μια βόλτα στο σχολείο.
Δεν μου αρέσει γαμώ να είμαι μόνη, θέλω κάποιον δίπλα μου.. Δεν θέλω να είμαι μόνη μου σε αυτή την φάση της ζωής μου.
ΤΙ;
ΤΙ;
ΤΙ ΕΝΝΟΕΊΣ;
Βλέπω καλά ή απλά εγώ είμαι τυφλή;
Ο Αχιλλέας μαζί με την Αγάπη και την Έλενα να χασκογελάνε όλοι μαζί..
Πραγματικά τώρα; Μου κάνει κάποιος πλάκα έτσι;
Κατευθύνθηκα προς το μέρος τους για να ζητήσω εξηγήσεις.
"Ει παιδιά, πως τα πάμε; όλα καλά;"
"Εμμ καλά είμαστε. Πως και από το μέρος μας;"
"Σας είδα να γελάτε και εμένα με έχετε γράψει κανονικά, είπα να έρθω να μπω και εγώ στο παρεάκι"
"Το υφάκι αυτό, αλλού, όχι σε εμένα" μου είπε η Έλενα με ένα βλέμμα ειρωνείας..
YOU ARE READING
Bad Boy Loves Me
ChickLit"πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι;" "τόσο για να αγαπήσω εσένα"