-19-

1.8K 83 8
                                    

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι στον πούτσο θέλει Ο Βαγγέλης...

Η Αφροδίτη οκέυ έχει έναν πολύ πολύ ΠΟΛΎ μικρό λόγο γιά να δημιουργήσει όλη αυτήν κατάσταση, ο Βαγγέλης όμως; Τι λόγο θα μπορούσε να έχει ώστε να μπλέξει τον εαυτό του σε κάτι τόσο επικίνδυνο, όχι ότι με νοιάζει κιόλας αλλά λέμε ρε παιδί μου.

Είναι απόγευμα και γω είμαι κλεισμένη
και μιλάω με τους τέσσερις τοίχους του δωματίου μου. Μπεζ χρώματος..

-ΝΑΙ ΜΠΑΡΜΠΙ

Είμαι...

Ήρθε η ώρα νομίζω να ετοιμαστώ γιά να πάω στην γιαγιά μου...

"Μπαμπααα"
"Ναι παιδί μου, έτοιμη είσαι;"
"Ναι έχω ετοιμαστεί ώρα, θα με πας στην γιαγιά;"
"Τώρα μισό λεπτό, βάζω παπούτσια και πάμε"

Με την ευκαιρία αυτή διόρθωσα λίγο το makeup μου...

Ξέρω δεν παω στα καλλιστεία στην γιαγιά μου πάω, αλλά ποτέ δεν ξέρεις ποιός θα με δει.

"ΕΛΑ ΜΥΡΤΏ ΕΤΟΙΜΗ;"
"Μπαμπά είμαι πίσω σου"
"Αα γειά σου παιδί μου, πάμε;"
"Αντε πάμε"

[...]

"Μυρτούλα..."
"Ναι μπαμπά;"
"Άκουσα τον τσακωμό ανάμεσα σε σένα και την μητέρα σου.. Θέλω να σου πω ότι-"
"Εάν θες να με ρωτήσεις γιά το τι συνέβη στην αποθήκη δεν θα σου πω.. Δεν νιώθω άνετα"
"Όχι παιδί μου, θέλω να σου πω ότι αυτές τις δύο μέρες φοβήθηκα περισσότερο από όσο έχω φοβηθεί σε όλη μου την ζωή.. Θέλω να ξέρεις ότι πάντα θα σε αγαπάω και ότι πρόβλημα έχεις να ξέρεις ότι θα είμαι πάντα δίπλα σου να βοηθήσω"
"Και εγώ σε αγαπώ μπαμπά"

"Λοιπόν φτάσαμε, κατέβα"

Κατέβηκα από το αυτοκίνητο.. Στην εξώπορτα του σπιτιού της γιαγιάς μου είδα την ίδια την γιαγιά μου να με περιμένει με ένα ταψί παστίτσιο...

"Γιαβρί μου, πως τα πας; Όλα καλά; Έλα πέρνα μέσα σου έφτιαξα παστίτσιο"
"Εντάξει βρε γιαγιά, τώρα ήρθα"

Πέρασα στο σπίτι της γιαγιάς μου.. Μμμ κέικ μου μυρίζει..

"Σου έφτιαξα και κέικ γιά γλυκό"
"Ευχαριστώ γιαγιάκα μου"

Μετά από δύο κομμάτια παστίτσιο περάσαμε στο γλυκό, το κέικ δηλαδή..

"Αχχ παιδί μου, δεν έχω αναψυκτικό...Θες να πας δύο λεπτά στο μίνι μάρκετ απέναντι να πάρεις ότι θες;"
"Όπως θες γιαγιά μου"
"Εντάξει, πιάσε από το πορτοφόλι μου 5 ευρώ και πετάξου να πάρεις"

Έπιασα τα 5 ευρώ από το πορτοφόλι το οποίο ήταν στο τραπέζι της κουζίνας..

Διέσχισα τον δρόμο με πολύ ρίσκο γιά την ζωή μου διότι εδώ πέρα που μένει η γιαγιά μου, τα αμάξια σε πατάνε και χέστικαν κιόλας..

Bad Boy Loves MeWhere stories live. Discover now