-33-

787 41 2
                                    

Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μόλις άκουσα..

Ο Ντίνος νεκρός...

Δεν έφταιξε σε τίποτα γαμώ , μια ψυχούλα ήταν , πάντα καλόκαρδος , αστείος και φυσικά πρόθυμος να σε βοηθήσει.

Τι τους έφταιξε ; Ποιον πείραξε ;

Τόσα ερωτήματα αλλά με τόσο θολό μυαλό που έχω αυτήν την στιγμή δεν μπορούν να απαντηθούν με τίποτα..

Νιώθω ένα άψυχο ον σε αυτούς του τέσσερις άσπρους τοίχους του δωματίου στο νοσοκομείο..
Ανησυχώ τόσο για την Έλενα που έχασε τις αισθήσεις της. Δεν θέλω να πάθει και αυτή κάποιο κακό..

«Πως είναι η Έλενα ;» με ρώτησε ο Αχιλλέας καθώς προσήλθε στο δωμάτιο κρατώντας τρεις καφέδες. Έναν για μένα , έναν για τον εαυτό του και τον τρίτο για την Αγάπη.
«Δεν έχει συνέλθει ακόμα» ξεφύσησα
«Δεν έχω λόγια» είπε και πήρε μια βαθιά ανάσα

«Έχω στεναχωρηθεί τόσο πολύ για τον Ντινο , ένα αθώο πλάσμα χάθηκε χωρίς λόγο...Δεν είναι άδικο ρε Αχιλλέα ;»
«Ακού Μυρτώ» έκανε μια μικρή παύση , ήρθε κοντά στην καρέκλα μου και μου κράτησε το χέρι
«Μερικές φορές σε αυτήν την ζωή δεν μπορείς να διαλέξεις τι είναι δίκαιο και τι άδικο για σένα , η ερώτηση σου δεν πρόκειται να απαντηθεί ποτέ γιατί κανένας μας δεν είναι ο αρμόδιος να στην απαντήσει»

«Μυρτώ το κινητό σου χτυπάει» μου είπε η Αγάπη και μου το έδωσε..

[Στην Κλήση]
«Έλα Μυρτώ μου , τι γίνεται ; Πως είσαι;»
«Εγώ είμαι καλά μαμά , η Έλενα ακόμα να συνέλθει»
«Την καημένη , τι να πω , έχω μείνει άφωνη πραγματικά»
«Και εγώ μαμά , με το που με φώναξε ο λυκειάρχης να κατέβω στο γραφείο του πραγματικά πάγωσα , ειδικά όταν είδα τα παιδιά να έχουν πλαντάξει στο κλάμα»
«Κάνε υπομονή , όλα θα περάσουν κάποια στιγμή»
«Αυτήν την στιγμή περιμένουμε μαμά, αλλά άφαντη είναι»
«Υπομονή»
[Τέλος Κλήσης]

«Η μαμά σου ;» Με ρώτησε η Αγάπη
Της απάντησα ένα ξερό «ναι»
Η Έλενα άρχισε να συνέρχεται...Μας κοίταξε και άρχισε να κλαίει..

Πήγα κοντά της , την αγκάλιασα και της είπα
«Όλα καλά θα πάνε κοριτσάκι μου , έχουμε όλοι σοκαριστεί με ότι έχει συμβεί αλλά πρέπει να σταθούμε δυνατοί» δεν έδωσε καμία απάντηση , τα βουρκωμένα μάτια της τα έλεγαν όλα

Μια νοσοκόμα προσήλθε στο δωμάτιο και ρώτησε για την κατάσταση της Έλενας...
Ο Αχιλλέας με τρέμουλο στην φωνή του της απάντησε ότι συνήλθε.

Bad Boy Loves MeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon