Δεν ήξερα αν έπρεπε να τον πιστέψω ή όχι...
Μπααα αφού ήταν πιωμένος, ο μπεκρουλιακας.
Τέλος πάντων άρχισα να ψάχνω δεξιά και αριστερά για τις φίλες μου που με άφησαν ολομόναχη.
Προχώρησα μέσα στο πλήθος από μεθυσμένα άτομα γύρω στην ηλικία μου.
Τους μισούς δεν τους ήξερα αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό.
Ένιωθα ότι το πάτωμα θα πέσει έτσι όπως χόρευαν αυτοί οι σατανιστές.
Κάπου στην άκρη του σαλονιού είδα δύο καθυστερημένα να χορεύουν σαν να μην υπάρχει αύριο.
Βρείτε ποιες είναι και κερδίστε έναν αποχυμωτή.
Περιμένω να το βρείτε.....
Άντε ακόμα;
Οι βλαμμένες οι κολλητές μου ήταν.
Έτρεξα προς το μέρος τους ώστε να τους πω όσα έγιναν πριν και να τις βρίσω και λίγο.
"Καλά ρε ποσό βόδια παίζει να είστε;"
"Γιατί μωρή; τι έπαθες πάλι;" μου είπε η Αγάπη και τίναξε τα μαλλιά τηςΤο formation της Beyonce μπήκε οπότε βρήκε την ευκαιρία η ψευτοντιβα της λαϊκής να το παίξει πελουσια.
"okay, ladies, now let's get in formation, cause I slay" μπήκα και εγώ λίγο στο μουντ.
"Θα μας πεις τι έπαθες;"
"Λοιπόν πρώτον έστησα τον Αχιλλέα. Δεύτερον τον βρήκα να έχει πιει όλη την βότκα. Και τρίτον και το καλύτερο, τον ρώτησα έτσι για πλάκα πόσο βλαμμένο είναι και μου απάντησε τόσο για να αγαπήσω εσένα"
"ΤΙΙ;" είπαν και οι δύο μαζί
"Και τώρα αφήστε με να χορέψω"
Wild, wild, wild
When I'm with you, all I get is wild thoughts.Και αφού το ζήσαμε λιγάκι τα φώτα ξαφνικά έσβησαν.
"Καλέ τι σκοταδισμός είναι αυτός;"
Ξαφνικά άκουσα τον Νίκο να ουρλιάζει
"ΣΦΗΝΑΑΑΑΚΙΑΑΑΑ"
Τότε όλοι άρχισαν να πατάνε ο ένας τον άλλο ώστε να είναι οι πρώτοι που θα πιάσουν τα σφηνάκια από τον δίσκο που κρατούσε ο Νίκος.
Εμένα όμως το βλέμμα μου έπεσε στον Αχιλλέα.
Με σκούντησε η Αγάπη στον ώμο.
"Κοίτα ποιος ξύπνησε"
"τον είδα τον μεθυστακα"Κατευθύνθηκα προς τον ουρακοταγκο να του πω μερικά λογάκια.
YOU ARE READING
Bad Boy Loves Me
ChickLit"πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι;" "τόσο για να αγαπήσω εσένα"