Γειαα σου κόσμε του Wattpad
Τι κάνετε; όλα καλά;Εγώ είμαι μια χαρά οπότε χεστικα για εσ-- ε πλάκα κάνω
Λοιπόν μιας που άρχισα καινούργιο story λέω να σας γνωρίσω τους χαρακτήρες.
Δεν θα βάλω φώτο γιατί δεν μου αρέσει να δίνω μια φώτο από ένα ωραίο αγόρι και ένα κορίτσι και να πω να αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές.
Θέλω να αφήσω τον αναγνώστη να φανταστεί και να πλασει εκείνος τον χαρακτήρα που θέλει.
anyway let's start
Μυρτώ Παπαδοπούλου
Λοιπόν η Μυρτώ είναι μια σχετικά ΗΡΕΜΗ κοπέλα
-ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
πωω ακόμα και τώρα εδώ είσαι;
Συνεχίζω
Σχετικά μια ήρεμη κοπέλα με λίγους φίλους, γενικά δεν είναι τόσο κοινωνική
Ζει με τους γονείς της σε ένα δυοροφο σπίτι σε μια πολύ ήσυχη γειτονιά.
Με τον Αχιλλέα έχουν τσακωθεί εδώ και 2 χρόνια. Τα σπίτια τους είναι δίπλα δίπλα οπότε καταλαβαίνετε τι έχουν τραβήξει οι γείτονες εδώ και 2 χρόνια.
Είναι σαν το σκύλο με την γάτα.
Οι χαρακτήρες τους δεν συνάπτουν βρε παιδί μου πως να το κάνουμε τώρα.
Αχιλλέας Νικολάου
Ενα κλασσικό bad boy που τα βράδια ξενυχτάει με γκόμενες όπως χαρακτηρίζει αυτός.
Δεν έχει κανένα σεβασμό προς τις κοπέλες. Δεν θέλει σχέση γιατί θέλει να ζήσει ελεύθερος
Α: ελεύθερο πουλί σου είπα εγώ
Αα ναι θέλει να ζήσει σαν ελεύθερο πουλί.
Μένει και εκείνος με τους γονείς του όμως με τον πατέρα του δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις.
Θα σας πω μόνο μια πληροφορία για αυτόν τον χαρακτήρα ΨΗΛΟΣ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΣ.
Και μην μου πείτε αα μου το χάλασες γιατί όλες έτσι θα τον σκεφτείτε ΛΥΣΑΡΕΣ.
-ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΌΤΙ ΚΑΙ ΣΥ ΈΤΣΙ ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ
εμμ ναι.
Αγάπη Αντωνίου
Αυτή που διαβάζει πιο πάνω και από το κανονικό
Ζει μόνο με την μητέρα της γιατί έχασε τον πατέρα της πριν 4 χρόνια από ένα τροχαίο *sad*
Δεν έχει ακόμα σχέση, είμαστε εμείς εδω.
Επίσης έχει έναν αδερφό τον Νίκο (ξερολουκουμο).
Παλιά ο Νίκος έκανε κάποιες κινήσεις να ρίξει την Μυρτώ αλλά αυτή η χαζή είναι ανέγγιχτη.
Έλενα Αλεξάνδρου
Ασ μην χαρακτηρίσω.
Κάθε γαμημενη βδομάδα χωρίζει με τον Κωνσταντίνο και την επόμενη τα βρίσκουν.
Καλά νταξει ταιριάζουν πάρα πολύ όμως.
Ο κωνσταντίνος έχει έναν φίλο τον Άρη καλό μουνα-
-ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΈΤΣΙ ΡΕ
δεν μας παρατάς και συ
Κλασσικά και η Έλενα με τους γονείς της ζει. Όπως ο κάθε έφηβος πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.
Σοοο οι πρωταγωνιστές είναι αυτοί υπάρχουν και άλλοι χαρακτήρες βέβαια. Αλλά δεν ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ.
YOU ARE READING
Bad Boy Loves Me
ChickLit"πόσο βλαμμένο παίζει να είσαι;" "τόσο για να αγαπήσω εσένα"