1.BÖLÜM "UMUTSUZLUKLARIN ARDINDA KALIR AŞK"

50.2K 2.1K 661
                                    

Bölüm Şarkısı: Ben Cocks - So Cold
Yayınlanma tarihi 29.06.2021

1.Bölüm "Dipsiz Kuyunun Ardında Kalan Işık"

Bölüm "Dipsiz Kuyunun Ardında Kalan Işık"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

Dipsiz bir kuyu düşünün. İçine düştüğünüzde asla kurtulamayacağınız, sürekli sizi dibe çeken bir kuyu. Bedenim, ruhum ve tüm hayatım bu kuyunun dibine sürüklenmiş gibiydi. Boşlukta sarsılıp, gidiyordum.

Hep böyle miydi hayatım, elbette değildi.

Hayatım eskiden böyle değildi. Beni seven arkadaşlarım, birlikte yaşadığım bir babam vardı. Ailemin tek parçası. Annemi küçük yaşta kaybetmiştim ama babam hep bana kol kanat germişti. Beni sürekli yüreğine basan, sevgi ile sarmayan tek kişiydi. Onunla çok mutlu, küçük huzurlu bir hayatım vardı. Okula gidip geliyor, günlerimi babam ile geçiriyordum. Sakindi hayatım ta ki karanlığın ardında kalan dipsiz kuyu yakamı tutuşturup çekene kadar.

Bir arkadaşım vardı benim. Adı Esma'ydı. Çok severdim onu, can parçamdı. Birlikte her şeye göğüs gererdik. Deli dolu kızdı benim aksime, heyecanlı ve ortalığa gülücükler saçan biriydi. Son sınıfta, üniversiteye hazırlanırken Esma'nın hayatının tam ortasına bir adam girdi. Adam diyordum çünkü öğrenci olmayacak kadar büyüktü. Bu adama tutuldu Esma, gözleri hiçbir şey görmedi.

Bir gün beni bu adamla tanıştırdığında ona karşı çıkmıştım. Bizden tam o on yaş büyüktü. Adı Sadık'tı. Seyrek sakalları, yüzünde gördüğüm o iğrenç gülümsemesi ile beni kendinden uzaklaştırmıştı. Esma'ya bunu söylemeye çalışsam da dinlemedi beni. Sadık ile çıkmaya başladı. İşte bu hem onun hem de benim dipsiz kuyuya çekilme sebebim oldu.

Sadık, meğerse okul önlerinde türlü türlü kızların aklını çelerek onu ağına düşüren bir teröristten başka bir şey değilmiş. Kızlar ile birlikte olduktan sonra onlarla gizli gizli fotoğraf çekiyor, onu dağa kaçırmaya zorlayan pislik herifmiş. Esma ile aralarında geçen mahrem şeylerden sonra Sadık bunun fotoğrafını çekmiş. Esma'ya zorla söylettiğimde ağlaya ağlaya anlatmıştı. Sinirden kudurmuş polise gitmemiz gerektiğini söylemiştim ama kabul etmemişti. Babası öğrenirse çok kızar, onu öldürürdü. Bu yüzden bir hata yaptık. Esma'ya fotoğrafları vereceğini söyleyen adamın bizin çağırdığı yere gittik.

Sonrası ise büyük bir boşluk.

Akşam yemeklerinde ya da gün içinde teröristtin kaçırdığı insanların haberlerini görünce babam beni hep uyarırdı. Bende bu haberlerle insanlara üzülürdüm. Başıma geleceğini nereden bilebilirdim ki? Kim bilebilirdi bunu? Gözlerimi açtığımda kendimi bilmediğim bir yerde bulacağımı nereden bilebilirdim?

DELİ KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin