Hastaneden 40 km uzaklıkta San Francisco'daki uzun boylu, siyah tenli bir adam, bir yandan televizyon seyrederken bir yandan da kahvesini yudumluyordu. Televizyonda The Walking Dead'in tekrar bölümü vardı. Rick, Shane'i öldürürken televizyonun yanında bulunan komodinin üzerindeki telefon çalmaya başladı. Adam o sahneyi kaçırdığı için sövüyordu. Kahvesini bırakmadan telefonun yanına gitti. Numaraya baktı ama numara kayıtlı değildi. Buna rağmen kim olduğunu anladı.
"Evet?" Bunu söylerken elini kel başına götürdü.
"Size bir haberim var." Adamın sesi heyecanlı geliyordu.
"Sana benim aramamı bekle demiştim. Amacın ne? Bizi yakalatmak mı?"
"Üzgünüm efendim. Son aradığınızdan beri çok önemli gelişmeler oldu." Adam meraklanmıştı.
"Ne oldu?"
"Paul Lennon.. O uyandı."
"Hemşire onun yanında mı?"
"Evet."
Adam simsiyah gözlerini kıstı. Lennon uyandı. Artık başlıyor. Asırlardır hepimizin içinde süregelen kavga artık alevlenip savaş olacak. Adam telefonu kapattı. Sırıtıyordu. Bir süre o halde kaldıktan sonra telefonda bir numara çevirdi. Dördüncü çalışta telefon açıldı.
"Alo?"
"Az sonra sana bir faks göndereceğim."
"Peki ne yapmam gerekiyor?"
"Faks geldiğinde ne yapman gerektiğini anlayacaksın."
***
Daryl Wendy az önce aldığı telefon üzerine faks makinesi başında bekliyordu. Wendy uzun süredir David Blackarm adına çalışıyordu. Yüzünü bir kez görmüştü. Çok gizemli biriydi. Ne yapmaya çalıştığını hiç anlayamamıştı. Ama her dediğini yapmıştı. Çünkü ona borçluydu.
Daryl çok küçükken Philedelphia'da yaşamaktaydı. Bundan 20 yıl önce yani 7 yaşındayken ailesiyle birlikte bir kaza geçirmişti. Kurtulan tek kişi oydu. Annesi, babası, kardeşleri.. Hepsi ölmüştü. Özel bir hastanede tedavi oldu. Tedavi masraflarını David Blackarm adında bir işadamı karşılıyordu. Eğitim masrafı, beslenme masrafı, giyinme masrafları.. İnsanlar gibi yaşamasını sağlamıştı o. Bugünlere kadar gelmişti. Ondan tek beklediği ise sadece dediklerinden çıkmamasıydı. Bunu ona borçluydu.
Sonunda faks gelmişti. Heyecandan siyah gözleri alev almıştı. Saçlarını arkaya attı. Ardından gelen faksı incelemeye başladı Üzerinde bir adres yazıyordu. Altında da bir telefon numarası yazıyordu. Daryl emri anlamıştı. Telefonu masanın üzerinden aldı ve numarayı çevirdi. Telefondan bir kız sesi geliyordu.
"Daryl Wendy sen misin?"
"Evet.. Benim.. Sen kimsin."
"Lennon uyandı. Polise gitmek istiyor. Buna izin vermeyeceğim. Bir saat sonra David'in verdiği adrese gel. Orada kim olduğumu görürsün."
Daryl hep araştırma, bilgi toplama gibi görevler yapmıştı. Bu sefer birileriyle görüşecekti. Ve içinde çok kötü bir his vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTI
Mystery / ThrillerHer şeyi bir kenara bırakıp kurtulabilir misin? Zamanı keşfedip geçmişe dönebilir misin? Düşünmediğin şeyleri arayıp bulabilir misin? Sen zayıf insan.. Şeytanın azminden kaçabilir misin?