Kérések egy ideig zárolva

1.1K 20 0
                                    

Sziasztok!
Sajnálom hogy ma nem oneshottal jövök, de kikell tennem ezt a fejezetet.

Szóval mindig is mondtam már, hogy egyre több a kérés, ezért idő mire megírom őket, főleg mert elég kevés időm van mostanában rá.

Na de a lényeg, hogy közben annyira felgyültek a kérések, hogy úgy döntöttem hogy egy időre lezárom a kéréseket. Ide kiírom hogy eddig kiket kértetek hogy tudjátok kik lesznek várhatóak és ha majd kevés marad vagy befejeztem az összeset, akkor újra megnyitom a kéréseket és lehet újra kérni.
Megértését mindenkinek köszönöm, egyben a rengeteg türelmeteket is, ugyanis tényleg rengeteget kell várni egy részre.
Az iskola miatt eddig elég kevés időm volt írni, jó pár oneshotomat suli előtti hajnali órákban írtam meg. Szeptembertől nehezebb lesz nekem írni mert (lehet hogy meglepő valakinek) még kevesebb időm lesz a felvételi miatt.
Most nyár van és rengeteg táborom van, de megpróbálok többet megírni, de nem igérek semmit.

Amik várhatóak:


- Akaashi x Reader
- Goshiki x Reader
- Iwaizumi x Reader
- Suguru x Reader (eddig úgy terveztem hogy enyhén yandere lesz a reader de majd meglátom még ezért nem állítom biztosra)
- Shinsuke x Reader
- Tanaka x Reader
- Akagi x Reader
- Suna x Reader
- Kageyama x Reader
- Osamu x Reader
- Terushima x Reader
- Kuroo x Reader
- Kenma x Cosplayer Reader
- Hinata x Reader (Őt amúgy kétszer is kértétek de mert nem kértetek hozzá semmit csak hogy legyen ezért 1-et írok csak remélem nem baj)

Szóvak ezek várhatóak. (Most elgondolkoztam azon hogy nekem ezek sok kérésnek számítanak, de biztos van olyan ember aki ezeket pár hét alatt ledarálja nem tudom, na mindegy is)

Mindenesetre remélem minél hamarabb megtudom ezeket írni a lehető legjobbra.

Előre szólok hogy mert lezártam a kéréseket így tényleg ne küldjétek mert nem fogom felírni és ha majd újra megnyitom akkor nem fogom kikeresgetni. Megértéseteket ebben is köszönöm.

Egyben köszönöm annak aki végig olvasta! Mindenkinek kellemes további vakációt! 💖

Haikyuu ~ Oneshots  [Kérések Egy Ideig Zárolva]Where stories live. Discover now