Sakusa x Reader - Kézfertőtlenítő

1K 65 12
                                    

_Saiko_chan_ kérésére... Hát őszinte leszek, nem nagyon volt rá ötletem, de megpróbáltam a legjobbat megírni. Remélem tetszik ≧﹏≦ ....

*Sakusa szemszög*

Már megint egy meccs, sőt, egész héten ugyan ott... Ilyenkor a sportcsarnok tele van emberekkel és, ami még borzasztóbb, bacilussal. Le se veszem a maszkom ameddig nem rángatják le rólam, határoztam el.

*timeskip*

- De izgatott vagyok! - szólalt fel Motoya mellettem. Csak áradozott arról hogy mennyire várja a meccset. A többiek is csatlakoztnak a beszélgetéshez. Miért kell elefántot csinálniuk a bolhából? Ez csak egy meccs a sok közül.

*timeskip*

Gyakorláshoz készülődtem, mikor megállt az ütő ereimben... Otthonhagytam a kézfertőtlenítőimet! Most mit tegyek?! A fiúk sosem hoznak magukkal, így nem tudok kölcsön kérni tőlük. Muszáj lesz... Jaj ne, csak azt ne... Rájöttem nincs más választásom, mint egy idegentől kölcsön kérnem egyet.
Megindultam a folyosón, hogy leszólítsak valakit, de megtorpantam viszonylag hamar. Semmi kedvem nem volt idegenekkel beszélni. Aztán megláttam egy (H/Sz) hajú lányt, ahhoz végül úgy döntöttem odamegyek.
-Szia! Van esetleg felesleges kézfertőtlenítőd?
- Nos... Igen.- Látszott rajta, hogy megvan lepődve a kérdéstől
- Tudnál adni nekem? Kérlek! Ha kell... -kezdtem mondani hogy ki fizetem, mikor a lány a szavamba vágott
- Persze! Mindig van nálam egy csomó. Gyere velem! - fogta meg a kezem és húzott maga után. Hogy őszinte legyek, kicsit megvoltam lepődve a lány viselkedésén. Jön egy random idegen hozzá és csak úgy ad neki egy ingyen kézfertőtlenítőt. Már szinte gyanúsnak volt mondható kedvessége. Bár mondjuk a külseje olyan aranyos, simán kinézem belőle, hogy sok embernek szokott itt segíteni. Akár az is lehet hogy a tanulás mellett, állást foglalt és itt dolgozik, mondtam magamban.
- Várj itt meg! -szólt a lány mellőlem és elengedte a kezem. Most vettem csak észre, hogy több percen keresztül fogta a kezem, ami furcsa módon, kicsit sem zavart.
Pár perc múlva megérkezett egy táskával a kezében. Óvatosan belenéztem a táskájába, úgy, hogy ne vegye észre és láttam, hogy tele van mindenféle fertőtlenítővel. A táskában lévő készlet maga volt a menyország! Sőt, még egy-két maszkot is láttam benne!
-Tessék - nyújtotta felém a kézfertőtlenítőt.
- Köszönöm!

*timeskip*

Megnyertük a mai meccset. Már csak 5 napot kell kibírnom ennyi ember között, gondoltam. Bár annyira nem is bántam. Ott volt az a lány... Felkeltette az édeklődésem. Szeretnék beszélni még vele, határoztam el magamban.

*Mesélő szemszög*

Sakusa minden nap elment a lányhoz, mert "kézfertőtlenítőt akart kérni", és a találkozásuk során, egyre többször beszéltek. Sőt, Sakusa már meccsek után is felkereste a lányt, hogy minél többet megtudjon róla.
Sajnos ez sem tartott örökké, elérkeztek az utolsó naphoz, mikor Sakusa ott versenyzett. A fiú megint elment a lányhoz kézfertőtlenítőt kérni és akkor már elbúcsúzni is.
- Köszönöm (T/N)-chan a kézfertőtlenítőt!
- Szívesen.
- Kérdezhetek valamit? - a lány válaszolni akart, de hívta az egyik kollégája és azonnal el kellett mennie. Csak gyorsan köszönt és elment.

*Sakusa szemszög*

Nem hittem el.... Csak úgy elment és többé nem is láthatom!
Mit is képzeltem én - sóhajtottam.
Éppen el akartam rakn i a kézfertőtlenítőt, mikor észre vettem, hogy valaki írt a csomagolásra valamit egy élénk kék filccel. Egy telefonszám volt rajta és egy " Hívj majd fel" felirat. Ezt (T/N) írta volna?

Haikyuu ~ Oneshots  [Kérések Egy Ideig Zárolva]Where stories live. Discover now