Bölüm 6

600 48 52
                                    

Dylan⚪️
Tyler
(11.59)

Buraya bakar mısın
(11.59)

Sana bir şey söylemeliyim
(00.00)

🔴Lee
Söyle
(00.00)

Dylan⚪️
Bir sorunumuz var
(00.00)

🔴Lee
Hayır yok

Dylan⚪️
Kapıda beşten fazla koruma var
hem arkada hem önde

🔴Lee
Hayır yok

Dylan⚪️
Var. Nasıl geleceğim?

🔴Lee
Böyle bildiğin yürüyeceksin
hatta koşadabilirsin valizini
alıp benim kucağıma atlayacaksın

Dylan⚪️
Adamlar?

🔴Lee
Sadece dışarı çıkar mısın lütfen?

İstersen bende gelebilirim

Dylan⚪️
Tamam geliyorum
———

Titriyordum. Korkudan, Tyler'ı görme heyacanımdan... Valizimin tutma yerini sıkıca kavradım ve elimin titremesini gizlemeyi denedim. Merdivenleri indim ve kapının önündeyken son kez eve baktım. Bitiyordu tüm eziyetler. Bir daha Jerry'i görmeyecektim.

Kapıyı biraz araladım ve korumaları kontrol ettim ama hepsi yerde yatıyordu. Tyler'da tam bahçe kapısının önünde kollarını göğsünün altında birleştirmiş bekliyordu.

Valizimi tekrar tuttum ve arkamdan sürükleyerek koşmaya başladım. Tyler'da beni görüp kollarını açtı. Ona yaklaştığımda valizi umursamayıp bıraktım, üstüne atladım ve biraz sendelemesine neden oldum ama tek onun canı acımamıştı. Sırtımda ki yaralar kendini belli etmişti. Tyler'ın kucağından geri indim.

Tyler "arabaya bin" dedi ve saçlarımın arasına bir buse bıraktı. Tüylerim birden diken diken oldu. Çok uzun zaman olmuştu saçlarım çekilmeyi değil de bir öpücük bırakılmasını isteyeli.

Tyler: Sen arabaya bin valizi ben alırım

Onu dinledim ve hızlıca ilerde duran siyah arabaya bindim. Bunu yeni almış olmalıydı. Kemerimi takarken Tyler valizi bagaja koydu ve yanıma oturdu.

"Gidiyoruz" dedi. O kadar mutlu görünüyordu ki sanki hayatı boyunca bunu istemişti. Sabit bir hızla arabayı sürmeye başladığında gözlerimi cama çevirdim. Her şey çok değişmişti. Yeni mağazalar açılmıştı mesela daha önce hiçbirini görmemiştim. Bir hayvanat bahçesi açılmıştı. Orayı gördüğümde biraz dikleştim ve küçük bir çocuk gibi iki elimi birden cama koydum.

Tyler: "Seni oraya götüreceğim"

Daha bir şey bile söylememiştim ama Tyler'a gülümseyip tekrar dışarı çevirdim kafamı.
Ben dışarı dalmışken Tyler ani bir frenle durdu ve elini omzuma koydu. Ona baktığımda ise hızlıca dışarı çıktı ve kapımın önüne gelip kapıyı açtı. "Evine hoşgeldin"

"Evine hoşgeldim" diyerek onu düzelttim ve aşağı inip bagajı açtım. Valizimi çıkardım ve karşımda duran eve baktım. Birkaç şüphe yaşarken Tyler beni itti ve apartmana soktu.

Onu sevme| HobrıenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin