Bölüm 11

404 31 32
                                    

5 Ay Sonra

Jerry hapise gitmişti. Ben karşılık verdiğim için cezası hafiflemişti ama yine de on yıldan az yatmayacaktı. Alyansım artık yoktu. Eve gidip aynanın önüne bir notla bırakmıştım ve orda kalan tüm eşyalarımı toplamıştım.

Cidden sen oradasın diye o kadar üzülüyorum ki Tyler'ın yanına taşınmaya karar verdim. Zaten biliyorsun ki artık evli değiliz. Umarım kendine yeni bir oyuncak ve boks torbası bulursun.

En sevdiğin Kocan Dylan

Notu bırakıp çıkmıştım. Tyler'ın evine doğru yürürken olabildiğince yavaş hareket ediyordum. Tyler yeni bir işe girmişti ve gece çok geç dönüyordu. Ben uyuduğumda anca geliyordu. O yüzden zaman bir türlü geçmiyordu.

Eve vardığımda türlü şekillere girip valizi yukarı çıkardım. İçeri girdiğimde valizi kapının yanına koydum ve koltuğa oturdum. Burda yaşamaya başladığımdan beri rahat bir şekilde televizyon izleyemiyordum çünkü Tyler'ın ekstra bir elektrik faturası vermesini istemiyordum, karnım acıktığında dolaptan bir şeyler yesem ayıp olur mu diye sekiz yüz kez düşünüyor sonunda hiçbir şey almıyordum. Tyler'ın zor durumda kalmasını istemiyordum. Her ne kadar çalışacağımı söylesemde Tyler izin vermiyordu ve bana dediği gibi hayvan gibi çalışıyordu.

Gece bire kadar boş boş oturdum ve sonunda uykum geldiği için koltuğa kıvrılıp yattım. Tyler'ı beklemek istiyordum ama çok fazla uykum vardı. Telefonu elime aldım ve Tyler'a bir mesaj gönderdim.

Dylan⚪️
Ben sanırım sen gelmeden
uyuyakalacağım. Eğer uyuduktan
sonra gelirsen kendi yatağına yat
tamam mı?
(01.09)

Tyler cevap vermeyince battaniyeyi üzerime çektim ve gözlerimi kapattım. Daha uyuyamadan Tyler içeri girdi ve hızlı nefes alışverişleriyle kapının önünde bekledi.

"Sikik müşteriler" diye söylenerek yanıma çöktü ve burnumu öptü. Kolu bacağımın altına dolanırken diğer eli de onu takip etti ve belime dolanıp odaya çıkardı.

"Neden sürekli koltukta yatıyorsun" diye sorduğumda Tyler önüme gelen saçlarımı kenara çekti ve alnıma da bir buse bıraktı.

Tyler: Sen rahat et diye

"Beraber yatmak ister misin- yani burda yer var"

Tyler kafasını iki yana salladı ve odadan çıkıp aşağı indi. Elimi yatağa vurup kapıya sırtımı dönerken ise kapı tekrar açıldı ve yastığıyla gelen Tyler'ı gördüm.

Tyler: Gelebilir miyim?

"Bana mı soruyorsun cidden burda ki her şey senin istediğini yapabilirsin istersen yatağı al götür"

Tyler gülümsedi ve yanıma yattı. Küçücük yatakta ikimizde durabiliyorduk ama ikimizinde yarısı dışardaydı. Birden Tyler kafamı kaldırmamı sözledi ve kaldırdığımda kolunu açıp kolunun üzerine yatmamı sözledi. Yattığımda ise kolunu kapattı ve ben doğal olarak Tyler'ın göğsüne yakınlaştım. Bunu umursamadım ve elimi Tyler'ın göğsüne koyup ayağımı da bacağına doladım.

Tyler: Imhh Dylan

"Efendim"

Tyler: Seni seviyorum

Onu sevme| HobrıenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin