Bölüm 9

429 32 48
                                    

Tyler buraları benden daha iyi bildiği için onu takip ediyordum ki o daha hızlı koşuyordu. Nefes nefese kalmıştım ve kalbim kemiğime batıyor gibi hissediyordum ama hâlâ koşuyordum. Tyler birden beni sola çekti ve çıkmaz bir sokağa girdik. Karşıdan gelenler beni görebilirdi o yüzden Tyler'ın yanına geçtim ve hızlı hızlı nefes almaya başladım. Tyler ise tamamen bana dönüp eliyle ağzımı kapattı. Kafasını arkaya döndürüp adamların gelip gelmediğine baktı. Adamlar tam o aranın Karşısında bizim gittiğimizi tahmin ettikleri yere bakıyorlardı ama bizi görmemişlerdi. Telefonlarını çıkardılar ve başarısızlıklarını anlattılar. Jerry'nin sesini duymuştum. Belki de herkes duymuştu. Deli gibi bağırıyordu.

"Eğer onu bulamazsanız ikinizi de gebertirim akşam orda olacağım ve Dylan yatakta yatıyor  olacak"

Ben bunu nasıl duymuştum bilmiyorum ama benim yüzümden o iki adamın başı belaya girecekti.

Tyler "Eğer kıpırdarsan seni gebertir" diye fısıldadı. Kafamı iki yana salladım beni öldüremezdi çünkü o zaman canını yakacağı kimse kalmazdı ama Tyler'dan bir daha ayrılmak istemiyordum.

"Beni tekrar alabilir misin? Hem kanıt gerek"

Tyler kafasını hızlıca iki yana salladı. Adamlar yavaş adımlarla gidiyordular.

"Tyler beni tekrar o evden götürmeye söz verirsen yemin ederim geri geleceğim. Sadece o adamların canı yanmasın"

Tyler: Sana yine zarar verecek

"Verse ne olur sanki. Bana bak tek sağlam yerim yok ve söz veriyorum beyzbol sopamı kullanacağım. Söz veriyorum. Şimdi bana kapını açacağına söz ver"

Tyler: Söz

Hızlıca Tyler'ın önünden geçip gitmeye çalışırken Tyler beni tuttu ve yanağıma tekrar bir öpücük bıraktı. "Yine sözümü tutamadım" diye mırıldandığında kafamı iki yana salladım. "Sen tüm sözlerini tuttun" diyip koşmaya başladığımda Tyler'ın kendini yere bıraktığını hissettim.

Koşarak hâlâ ne yapacaklarını düşünen adamları görünceye kadar gittim. Onları gördüğümde yanlarından koşarak geçtim ve önlerinden koşmaya başladım. Beni tanımaları için son kez tamamen arkamı döndüm ve onlara el salladım. Onlarda koşmaya başladığında hızımı yavaşlattım ve beni yakalamalarına izin verdim. İkiside kolumu tuttuğunda onlara baktım.

"Zaten sizinle geleceğim. Kolumu tutmanıza gerek yok"

Hiçbir şey demediler. Logan'ı aradılar ve gelmesini söylediler. On dakikaya kadar Logan arabayla geldiğinde öne oturdum ve kemerimi bağladım. Hiçbir şey demedim ama Tyler'ın ne yaptığını merak ediyordum. Logan'dan dolanmasını istedim ve geldiğimiz yöne doğru sürmeye başladı. Camı sonuna kadar açıp ara sokağı bulmayı denedim. Biraz sonra Tyler'ı gördüğümde yerdeydi. Kafası ellerinin arasındaydı ve saçlarını sertçe çekiyordu. Kendimden nefret ediyordum. Her şey benim yüzümdendi.

Eve girdiğimizde koltuğa oturdum ve öylece fişini giderken çektiğim televizyona baktım. Açmadım. Sadece siyah ekrana baktım.  Sanki benim yaşadıklarım oynatılıyor gibi hissediyordum. Her şeyi izliyorum gibi.

Sonra aklıma Jerry'nin buraya geleceği geldi ve gidip beyzbol sopamı buldum. Yatağın altına koydum ve banyoya girdim. Zamanın çabucak geçmesini istiyordum. Banyodan çıktığımda saat daha dörttü ve Jerry on birden aşağı gelmezdi.

Üstümü giyinmeden aşağı indim ve dolabı biraz karıştırdıktan sonra bir elma alıp tekrar yukarı çıktım. Saçlarımı bile kurutmadan yatağa oturdum ve telefonumu çıkardım.

Dylan⚪️
Hâlâ orda oturuyor musun?

Tyler?

Gördüğünü biliyorum cevap ver

Onu sevme| HobrıenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin