Bölüm 25

216 16 42
                                    

Tyler uyandığında hâlâ saçları okşanıyordu. Kafasını yavaşça yukarı kaldırdı ve Dylan'a baktı. Büyük bir dikkatle Tyler'ın saçlarından bir şeyler alıp havaya tutuyor ve inceliyordu.

Dylan: Tyler sen bitlendin mi?

Tyler hızla ayağa kalkmaya çalışırken saçlarında olan Dylan'ın elleri onu durdurdu.

Dylan: Nereye gidiyorsun?

Tyler: Ben bitlenmem

Dylan: Bunlar ne o zaman

Tyler: Neyler

Dylan eliyle yanlarında ki çekmeceyi gösterdi. Tyler oraya yaklaşırken ise alnına bir öpücük bıraktı ve kollarını boynuna sardı.

Tyler: Ne yapıyorsun

Dylan: Şaka yaptım

Tyler: Aman ne kadar komik ha ha

Dylan: Acıktın mı? Üç saattir uyuyorsun

Tyler: Hayır ya sen?

Dylan kafasını iki yana salladı ve Tyler'ı bırakıp ayağa kalkarak dolabının karşısına geçti. Kıyafetlerine bakarken "Dışarı çıkabilir miyiz?" diye mırıldandığında Tyler'ın kollarını belinde hissetti. Yavaşça ama bir o kadar arsızca belini turlayan kollara baktı ve biraz gülümsedi.

Dylan: Ne yapıyorsun?

Tyler: Dışarı çıkmak istediğine emin misin?

Dylan: Evet neden?

Tyler: Belki evde de bir şeyler yapabiliriz?

Dylan: Ne gibi

Tyler: Oyun oynarız

Dylan: Ne oyunu

Tyler: Bilmem sence ne oynamalıyız

Tyler Dylan'ın belinde ki kolunu yukarı çıkardı ve onu kendisine döndürüp dudaklarını birleştirdi. Dylan sadece ona karşılık verdiğinde Tyler ellerini Dylan'ın yanaklarına çıkardı ve kendini biraz daha bastırdı. O Dylan'ın dudaklarını arsızca tadarken Dylan sadece ona karşılık vermeye çalışıyordu.

Dylan: Belki de one nıght ultimate werewolf oynamalıyız?

Tyler biraz gülümsedi ve tekrar dudaklarını birleştirdi. Yavaşça ikisini birlikte döndürüp Dylan'ı yatağa oturttu ve konuşmak için ayrıldı.

Tyler: Nasıl oynandığını bilmiyorum bana öğretmek biraz zor olur. Ayrıca kim evinde böyle bir oyun saklarki?

Dylan: Senin evindeyiz

Tyler gülümsedi ve dudaklarını Dylan'ın boynuna getirdi. Birkaç öpücük bırakırken ensesinden saçlarına bir yol izleyip saçlarının arasına giren parmakları hissetti.

Dylan: Belki de film izlemeliyiz?

Tyler: Film izlemeyi sevmem

Dylan: Ya gökdelen?

Tyler Dylan'ın yüzüne doğru derin bir nefes verdi. "Ihm kesinlikle. Film izleme havanda mısın peki?" Dylan gülümseyerek tekrar dudaklarını birleştirdi ve kafasını iki yana salladı. "Ee ne yapacağız?"

Tyler "bilmiyorum" diye mırıldanarak tişörtünü çıkarttı ve Dylan'ı yatağa tamamen yatırdı. Yükünü ona vermeyerek üzerine uzandığında Dylan ufak bir kahkaha attı.

Onu sevme| HobrıenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin