මන් බුදාරට ඉක්මනට reply කරේ තව ටික වෙලාවක් හිටියොත් මේකි බඩගාගෙන හරි කොරියා වලට එනවා කියන එක දන්න නිසා ........
Hi...
මන් ඉන්නවා
අනේ....sorry.මන් මේ දවස් වල busy.ඒකයි massge කරන්න බැරි උනේ.
sorry පැටියෝ....මන් ඒ massege ටික දාලා phone එක තියද්දිම මගේ යක්ශාරූඪ මොල රාජයට හොද අදහසක් අවා.මට jungkook ගේ room එක බලන්න ආසාවක් ඇති උනා.ඇයි අප්පා මෙච්චර ලොකු ගෙයක කාමරයක් අස්සට හිර වෙලා ඉන්න මොකෝ මන් ගිරවෙක් ඒ.
(Night soot😊)
හුම්ම්ම්...මමත් එහෙම හිතන ගමන් හිමින් හිමින් පඩිපෙල නැග්ගා....හම්මෝ....මෙච්චර පඩි මොකට හයි කරාද මන්දා.....එක්කෝ ලිෆ්ට එකක්වත් හයි කරන්න ඕනී...මන් එහෙම මටම කියා ගන්න ගමන් හිමින් ගිහින් jk ගේ room එකේ දොර ඇරියා....
ශා........😍😍😍😍😍😍😍.මන් ඇතුලට ගියා විතරයි කටත් ඇරන් ඒ කාමරේ දිහා බලන් හිටියා.කෙලත් බේරෙනවද කොහෙදො......මන් ඉක්මනට පියවි සිහියට ඇවිලා මුලු room එකම බලන්න ගත්තා.jk නම් පේන්න හිටියේ නැහ්.....😏😏
jk room.....
මන් ඒ ඇදෙන් ගිහින් ඇල උනා....ශා මේ මෙට්ටේ හරිම soft නෙහ් අප්පා....ඇල වෙලාම ඉන්න හිතෙනෝ.....ඒත් එක්කම මන් දැක්කා එයාගේ table එක උඩ තිබ්බ laptop එක.මම හිමින් සැරේ ගිහින් ඒකට හොම්බ දැම්මා.......
😨😨😨😨දෙයියනේ....group chat එකක්......වෙන කාගෙවත් නෙවෙයි ඉතිම්....අපේ අනිත් ඔප්පලා තමයි....මන ඉක්මනට මගේ phone එක අරගත්තේ ඒ numbers ටික save කර ගන්න.එතකොට මට දැනුනා මට උඩින් වතුර බින්දු ටිකක් මගේ උරහිසට වැටුනා.
ඈ බොල මේ වහලේ හිල් ද...?
මන් එහෙම හිතන ගමන් පිටි පස්ස හැරිලා බැලුවා...😐😐😐😐jk.........
එයා ඉන්න විදිහ දැකලා නිකම් මට කලන්තෙත් වගේ.ඊට වැඩිය ලැජ්ජාව........එයා කොන්ඩේ පිහිද පිහිද හිටපු ටවල එක වීසි කරලා ටික ටික මගේ ලගට ලන් උනා.....මමත් ටික ටික පස්සට ගිහින් මේසේ වැදුනා.එයා එයාගේ අත් දෙක මේසෙට තියලා තද කරලා මාව එයා ලගට කොටු කර ගත්තා....Hi......අදට මෙච්චරයි...😂😂😂😂😂
see you next part guys😘😘😍😍😊😊
BINABASA MO ANG
My Cute Jk😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍(cute Love Story)😉😉💜️💜️💜️
Romanceමේ කතාව ගැන කිව්වොත් මේ කතාවේ ප්රධාන චරිත දෙක තමයි ට්වීනා සහ ජ්න්කූක්.ඉතින් මන් මේක ගැන වැඩි විස්තරයක් කියන්න යන්නේ නෑ 😁.මොකද කිව්වොත් එතකොට කතාවේ අගය නැති වෙන නිසා........😅.