පැය 5 ට පසු..........💌💌💌💌💌💌
මන් flyinght එකෙන් එළියට බැස්ස ගමන්ම බැලුවේ jk ගේ driver ඇවිල්ලා ඉන්නවද කියලා....නෑ නෑ....මිනිහා තාම නෑ.මන් ඉක්මනට restroom එකට පැන ගත්තේ මන් ඇදගෙන ආපු ඇදුම මාරු කර ගන්න.....ඉතිම් මන් korean style එකේ ඇදුමක් ඇදගෙන එලියට ආවා..😁.
(twina's outfit😍😍😍)
අප්පටසිරි....එතකොට තමයි මන් දැක්කේ......driver oppa ඇවිල්ලා.........ආනී....එයාගේ සස්සන😍😍😍😍😍.චික් ට්වීනා....මොනාද මේ ඔයා හිතන්නේ...
(the driver oppa😀.)
Name:Hansol😍😍😁😂මම හිමින් හිමින් එයා ලගට ගිහින් එයාට කතා කරා.......
😃:Hi.......ඔයා නේද hansol..?මම එහෙම ඇහුවෙ හරියටම sure නැති නිසා......
hansol:ඔහ්....ඒ මන් තමයි....මන් හිතන්නේ මේ ටිවීනා මැඩම් වෙන්න ඕනි.....
😃:ආනී...මේ මට මැඩම් කියලා කියන්න එපා....මට ට්වීනා කියලා කියන්න....😳😳😳😳
hansol:ම්ම්....හාකෝ....ට්වීනා😉😉😉
එහෙනම් අපි යමු නේද..jk ඔයා එනකන් බලන් ඉන්නවා.....😃:අහ්....ok.අපි යමු...😊😊😊😊.මන් එහෙම කිව්වේ මගේ දත් තිස්දෙකම පෙන්නලා හිනා වෙන ගමන්....
Jk's car💗💗
අපි දෙන්න car එකේ යන ගමන් එක එක දේවල් කතා කරා.....එයා ලන්කාව ගැන ඇහුවා....එයා කිව්වා එයත් ලන්කාවට එන්න ආසයි කියලා.එයා මට කොරියාවේ ලස්සන තැන් ගැනත් කියලා දුන්නා.මට ටික වෙලාවක් යද්දි තේරුම් ගියා hansol කියන්නේ හරිම හොද කෙනෙක් කියලා.....ඒ වගේම hansol ට girlfriend කෙනෙක් ඉන්නවා😇😇😇😸😻.එයාගේ නම kim jennie.hansol මට එයාගේ photo එකක් පෙන්නුවා.ඇත්තටම එයා හරිම ලස්සනයි😍😍🙈💖
(kim jennie😍😍😊😘)
hansol:ට්වීනා,අපි jk ලගේ ගෙදර යන්න කලින් අපේ ගෙදර යමු.මොකද මන් ඔයා ගැන jennie ට කිව්වා.එයා හරිම කැමැත්තෙන් ඉන්නෙ ඔයාව හම්බ වෙන්න.
😃:(එයා ඒක අහපු විදිහට මට බෑ කියන්න පුලුවන් කමක් තිබ්බේ නෑ)
අහ්....ඒකට කමක් නෑ.අපි යමු.මමත් කැමති jennie ඔන්නි ව හම්බ වෙන්න😊.hansol:අහ්...එහෙමද.එහෙනම් අපි කෙලින්ම අපේ ගෙදර යමු😉😘.
hi ....කොහොමද මගේ පාඨක ජනතාවට.හොදින් ඇති කියලා හිතනවා.ඔන්න next part දුන්නා.
see you next pary😘😘😘😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Cute Jk😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍(cute Love Story)😉😉💜️💜️💜️
Romantizmමේ කතාව ගැන කිව්වොත් මේ කතාවේ ප්රධාන චරිත දෙක තමයි ට්වීනා සහ ජ්න්කූක්.ඉතින් මන් මේක ගැන වැඩි විස්තරයක් කියන්න යන්නේ නෑ 😁.මොකද කිව්වොත් එතකොට කතාවේ අගය නැති වෙන නිසා........😅.