Endeavor mi dal facku a řekl: „Nevím co to do tebe vjelo ale měl by sis odpočinout! Chováš se jako blbec!" Naštvaně jsem se odtáhl od něj a v tu chvíli ztratil balanc a spadl na zem. „Jsi v pořádku!?" Natáhl se pro mě Endeavor. Prudkým švihem jsem se dostal z jeho rádoby pomocného sevření. „Je mi fajn..." Otočil jsem se mu zády a nafoukl tváře. „Opravdu se chováš jako malé děcko." Chytl mě za trub a hodil si mě přes rameno pomalu mě nesl do mé ložnice. „Jsi idiot.." „A ty malé ufňukané kuře to ani nemluvím o tom že zítra máš misi a ty ses střískal řekl si že se o to postaráš a já jsem tě v tom ještě podpořil.. A ty teď vypadáš takhle? jak mám pak vědět že to zítra zvládneš." Hodil mě naštvaně do postele a jen na mě koukal. „Já to zvládnu mám svůj speciální plán." „Aha to je super a když zítra budeš bílý jako stěna a budeš blít každou chvílí tak tě chci vidět jak to budeš zvládat." „Klid starouši já to mám pod palcem jasný! Můj plán je bezchybný." „Tak to je velmi zajímavé a můžeš se se mnou o ten tvůj dokonalý plán podělit?" „No jasný! Přijdu tam pozdravím a půjdu dovnitř." „Tohle je neskutečné co meleš za kraviny... Zítra nikam nejdeš akorát by si přidělával starosti." „Ne! Já to myslím vážně prosím!" „Keigo není to vtipný v tomhle stavu tě nikam nemůžu poslat a ne s tím jak přemýšlíš." „Prosím vyslechni mě. Znám je! Jsou na mé straně nepůjdou proti mně."
V tu chvíli jsem se zastavil. „Co si to řekl?" Zůstal jsem lehce zaražený tím co právě řekl. „Znám je..." „A jak je znáš?" „Já.. poznal jsem ho.. A zamiloval se a pak se to nějak zvrtlo a na poslední schůze jsem ani nechodil já a nechci aby jste mu ublížili!" Začal vzlykat. Já jsem stál a nevěděl co mám říct. Myslí to vážně nebo je jen opilý? „Jak si to jako myslel že si nechodil na poslední schůze?" „Chodila tam místo mě Toga... Brala mi krev zatím co mě se hojila křídla." Co mám sakra teď dělat co když je to pravda? „Potkal ses s Shigarakim?" Chvíli mlčel ale pak odpověděl. „Ano.. je to debil furt se motal kolem Dabiho a mě vyhrožoval..." „Dabi? Ty jsi měl problém že se kolem něj motal?" „Ano miloval jsem ho! Jasně že mi to vadilo..." „Co vše vědí?" „Vědí o každém něco a vědí o zítřejším přepadení..." „Keigo nikdy jsem nemyslel že to někdy tyhle slova budu muset říct někomu jako jsi ty ale... Jsi zatčen z podezření zrady. Budeš zadržen do doby dokud nebudeš vypovídat a vystřízlivíš!"
Endeavor mě opět vytáhl z postele a dal mi pouta a pevně mě chytil za křídla. „AU! Ještě nejsou uzdravená." Endeavor se podíval na má záda a opravdu viděl ještě stopy těžkých zraněnin.
ČTEŠ
Jak to vše začalo
Mystery / ThrillerŠel jsem noční vycházkou když v tom jsem uviděl nějaký oheň z temné uličky. Jelikož jsem number two hero okamžitě jsem běžel k té uličce. Cítil jsem smrad spálených těl ale nikde tělo neleželo jen samý popel. Začal jsem se rozhlížet kde je kdo ale n...