4

1.2K 77 10
                                    

Ležel jsem na matraci a sledoval spícího Hawkse v kleci. Vypadá že je mu zima nic jsem mu tam skoro nedal jen deku a polštář. Klepal se zimou a já se zvedl z postele a šel do baru. „Kurogiri mám prosbu. Mohl bys prosím. Matraci velkou aby byla tak nějak do celé klece." Kurogiri se na mě překvapeně podíval. Ty jsi i poprosil?" „Na tohle nemám náladu jasný peníze ti ještě přinesu." Otočil jsem se na noze a šel je dveřím.Ale ale najednou ses nějak začal starat o toho ptáčka. Nezapomeň na náš plán." Otočil jsem hlavu doprava. „Shigaraki? Co tu děláš? A jak to že sedíš tady." „Slyšel jsem kroky ze schodů tak jsme se přemístil." „Idiote" „Včera někdo chodil jak zblázněný po patře nevíš kdo to byl?" „Ne nevím!" Zabouchl jsem dveře a odešel pryč. Do všeho se sere! Co furt chce?! Ať se přestane do mě srát. Vkročil jsem do svého pokoje a Hawks seděl na zemi a byl úplně bledý a klepal. „Hej co se děje?!" Hawks se na mě podíval a padl za zem. „Hej!" Odemkl jsem klec a vzal ho do náruče. A odnesl na postel kde ho přikryl svojí dekou. Zřejmě je podchlazený... a proč se vlastně o něj tak starám? Potřebuji ho jen dostat do ligy a pak mi to může být jedno. Je to jen hračka... stoupl jsem si a došel pro provazy. Přivázal jsem ho k posteli aby nikam neutekl. Nemám náladu tady furt být a nic nedělat a hlídat tohohle idiota. Odešel jsem ze svého pokoje a šel do baru. „Tak co jak se má papoušek?" Ani jsem neodpověděl a odešel pryč z budovy. Šel jsem temnýma uličkami a když jsem někoho potkal hned to schytal. Mám náladu zabíjet! Chci zabit každého kdo mi vleze do cesty! Stále jsem šel a šel když najednou jsem přišel k uličce kde to vše začalo. Podíval jsem se a viděl na zemi pírko. Vzal jsme ho do ruky a začal ho pořádně sledovat. Na to že to bylo pírko bylo dost ostré nevěděl jsem že je takhle nebezpečný. Musím ho vzít sebou nebo na to někdo přijde. Vyšel jsem z uličky a začal sledovat co se před mými oči odehrálo. Hawks právě proběhl na druhé straně ulice. Podíval jsem se na to pírko a přelomil ho na dvě části. Tyhle uličky znám líp jak kdokoliv z ligy nemá šanci utéct. Ale ji se dostal přes Shigarakiho a vždyť byl přivázaný. Neříkej mi že to udělal aby ho mohl zabít ten zmrd! Rozběhl jsem se jednou uličkou která vede tam kde on poběží. Běžel jsem jak nikdy v životě. Zastavil jsem se na konci uličky a rozhlídl se. Viděl jsem ho stát a snažil se rozdýchat svůj běh. Rozběhl jsem se a skočil po něm. Rychle ho chytil za krk a hodil ho černé uličky která je slepá. K mému štěstí nikde nikdo nebyl. Šel jsem k němu. „Co tu kurva děláš?!" Hawks se na mě překvapeně podíval a usmál se. „Utekl jsem a teď tě zabiju!" „Jak se mohl dostat přes Shigarakiho?!" „Není těžký oblbnout někoho z ligy." A usmál se. Tady mi něco nesedí. Rozešel jsem se k němu a chytil ho za krk a zatlačit za zeď. „Co zabiješ mě? Nebo co chceš udělat." Chytl jsem ho za kalhoty a stáhl je i s trenkama. Hned jsem se otočil a málem se poblil. „Ty jsi fakt kráva!" Toga se začala smát jak šílená. „A ty jsi úchyl." Nemohla skoro dýchat jak se smála. „No haha fakt vtipné." „Jsi hloupější než jsem myslela." „To říká ta pravá. A co tu děláš?!" „Mám nové informace tak je jdu předat." „Nikdo z hrdinů nemá ani malé podezření?" „A ty si snad měl" No musím uznat že je fakt dobrá. „Dělej musíme jít za chvíli se proměním." Oba jsme se rozešli zpět do naší základny. Toga hned vyrazila dveře a začala řvát. „Že neuvěříte co se stalo." „Drž hubu!" Zrovna tam byli všichni z ligy nechci poslouchat všech ty debilní kecy. Obzvlášť Shigarakiho. Rozešel jsem se ke dveřím půjdu se podívat jak se na tom Hawks. Hele už si jde zkontrolovat papouška." Řekl vysmátý Twice. Podíval jsem se na něj vražedně a zabouchl dveře. Idioti. Nikdy oni sami nezvládli na to zvládnout hrdinu aby se k nám přidal a něco mi budou říkat!" Došel jsem do pokoje a tam ležel Hawks v mé posteli a stále spal. Jeho klec měla matraci. Alespoň Kurogiri je normální a trochu mi pomůže od té bandy idiotů. Rozvázal jsem Hawkse a přenesl do klece. Položil ho na jednu velkou matraci a chvíli ho sledoval. Zavřel jsem klec a lehl si vedle něho jsem dost utahaný asi tak půjdu spát. Podíval jsem se Hawksovi na rty. Je tak hezký když spí. Pohladil jsem ho po vlasech. Jeho vlasy jsou tak jemné. „Slib mi že neutečeš a přidáš se k nám." Najednou se Hawks přetočil a jakoby se ke mně přitulit. Usmál jsem se a přitáhl jsem si ho k sobě. Idiot.... a usnul jsem. „Ticho ať ho nevzbudíme by nás jinak zabil." „Togo točíš to?" „Jo" „Já to neudržím." „Shigy nesměj se!" Slyšel jsem nějaké hlasy a to mě vzbudilo rychle jsem se posadil a podíval ke dveřím. Tam stáli všichni z ligy. Shigaraki v tu chvíli praskl smíchy. „Můžete mi vysvětlit co s tady dělej se můj pokoj nějaká zasraná zoo?!" „Jak se ti spalo? S medvídkem?" Řekl vysmátý Shigaraki. „Co?" Toga na mě otočila telefon a tam jsem ležel já a Hawks v objetí. Podíval jsem se na Hawkse který stále spal. „Kurva vy zmrdi! Vypadněte!" Zařval jsem. Všichni trochu nadskočili a zabouchly dveře. Ještě jsem slyšel jak se Shigaraki směje. Měl jsem chuť je zabít. Když v tom mě něco chytilo za rukáv. Otočil jsem se a viděl ospalého Hawkse jak mě sleduje. Byl docela roztomilý. Nečekal jsem že tohle slovo někdy použiju ale byla to pravda. Podíval jsem se do jeho rozespalých očí a políbil ho. Neříkej mi že já ho.... začal jsem ho líbat. Hawks vypadal tak nevině a roztomile. Usmál jsem se a přejel mu jazykem po spodním rtu. Trochu mi otevřel pusu a já vstoupil do jeho pusy jazykem. „Miluju tě" řekl Hawks. V tu chvíli jsem přestal a podíval se na něj. „Co si to řekl?" „Že tě miluji a nemůžu přestat na tebe myslet." V tu chvíli jsem se zastavil vstal a odešel z místnosti. Co se to právě stalo? Šel jsem do koupelny kde jsem se zamkl a sjel po dveřích. Proč? Co to? On mě...? Miluje? Láska? Vždyť stejně ani nevím pořádně co to je jsem vrah a ne někdo kdo by mohl milovat. Vlezl jsem do sprchy a pustil na sebe vodu. Přemýšlel jsem na tím slovem proč když si na to vzpomenu tak cítím ten hřejivý pocit. Koukl jsem se na trochu níž a viděl jak mi stojí můj kamarád. Co to kurva? Vzpomněl jsem si opět na to slovo a trochu se zachvěl. Začal jsem se uspokojovat. Myslel jsem na Hawkse a na naše noci. Udělal jsem se rychleji než kdykoliv jindy. Musím něco udělat abych ne něj zapomněl jsem bezcitný vrah. Nechci aby miloval někoho jako jsem já.

Awww Hawks končně řekl pravdu sice není moc při smyslech ale alespoň to už Dabi ví❤️ jak si myslíte že Dabi se začne chovat k Hawksovi teď?

Jak to vše začaloKde žijí příběhy. Začni objevovat