Probudil jsem se na zemi přikrytý dekou ale i tak mi byla zima. Křídla mě stále bolela a já se klepal zimou jen deka mě moc nezahřála. Sedl jsem hlavu a kousek ode mě spal na posteli Dabi. Byl tak nevinný když spal vypadal až roztomile. Musel jsem se usmát nad spícím Dabim možná ne všichni jsou zlý a navíc on se snažil o mě postarat když mi začali krvácet křídla. Posadil jsem se a v tu chvíli jsem ucítil tu bolest. Úplně jsem na to zapomněl. Fajn je zlý alespoň mohl něco udělat aby mě to pak tak nebolelo. „Ale podívejme se papoušek se nám probudil." Zvedl jsem hlavu a Dabi seděl na posteli a sledoval mě. Nechtěl jsem s ním mluvit a tak jsem lehl a otočil se mu zády. „Ale no tak papoušku mluv se mnou." Stále jsem neodpovídal nechtěl jsem se s nikým bavit je mi zima bolí mě zadek a jsem zavřený v kleci. „Ale no tak snad ti nevadí něco po včerejšku?" Zachumlal jsem se do deky a nahrnuli se mi slzy do očí. Jsem hrdina ale nedokážu nic udělat. Jsem u padoucha co mě znásilnil a uvěznil. Najednou jsem slyšel zavrzání klece a vystrčil jsem hlavu z deky. Dabi vstoupil do klece a za sebou zamkl. Začal jsem ho se strachem v očích sledovat. Dabi se ke mě začal přibližovat a já začal couvat. Nemám se jak bránit křídla nemůžu použít a s tělem nejsem schopný udělat prudký pohyb. Narazil jsem zádama do klece a trochu sykl kvůli křídlům. Dabi se stále přibližoval. „Prosím ne." A dal jsem ruce před obličej. Je to jako bych já byl ovce a Dabi vlk jde si pro svojí potravu ale já nemám co dělat. Dabi mě chytl za ruku a za měl stále zavřené oči. Zbije mě? Znásilní mě? Urve mi křídla?! Najednou jsem ucítil lehký polibek na svých rtech. Otevřel jsem oči a Dabi byl přilepený na mých rtech. Musím uznat že na to jaký byl včera tak teď je velmi něžný. Naklonil se k mému uchu a zašeptal. „Za ten včerejšek se omlouvám ale věřím že od teď už budeš poslouchat." Dabi se mi podíval do očí a zvedl se a odešel. Šel opět asi do baru. Já jen stále koukal a měl před očima co se stalo. Sáhl jsem si jemně na rty. „Co to bylo za pocit?" Přitáhl jsem nohy k tělu a skousl si ret. Podíval jsem se mezi nohy kde se na mě usmíval a mával můj problém. „Jen z polibku? Je tohle snad láska?"
„Hej Dabi tak jak to jde s tím hrdinou co sis přitáhl?" „Nějak co by se mělo dít. Odsekl jsem Shigarakiho." „Já nevím třeba co s ním plánuješ udělat? Už je tu takže buď se přidá a nebo umře." Vzal jsem sklenku metaxy která už stála přede mnou a kopl jí do sebe. „Jo a ještě něco když příště budeš prcat s tím hrdinou ať tak neřve někteří rádi spí." Trochu mi zaskočilo při vzpomínce na včerejší noc. „Drž hubu do toho ti nic není." „Já jen aby tvoje zvířátko moc netrpělo až ho zahrabeš do země." „Kurva Shigaraki nemám na tyhle sračky náladu. On se přidá jasný!" „Jestli ne postarám se o něj osobně a když nás zradí půjdeš s ním." Znuděně jsem hodil na Shigarakiho pohled a začal zase odcházet. Bouchl jsem s dveřmi od baru a začal odcházet. „Můžu si dělat co chci spát si s kým chci a zabíjet koho chci tak ať se do toho ten idiot nesere!" Otevřel jsem dveře a uviděl Hawkse prohýbat se v zádech zatím co se uspokojoval. Vypadalo to že si mě nevšiml tak jsem ho pozoroval. Musel jsem se pousmát nad tím pohledem. Začal se prohýbat ještě víc a já viděl jak se udělal usmál jsem se a opřel ramenem o trám. „Včera ti to nestačilo?" Řekl jsem pobaveně.
Otočil jsem hlavu doprava a uviděl Dabiho jak se na mě pobaveně kouká. Okamžitě jsem se přikryl dekou a otočil se mu zády totálně rudý. „Jak si můžeš užívat beze mě. To mi ubližuje." Začal se mi dělat znova problém a byl jsem celý rudý. „Papoušku otoč se." Pomalu jsem zvedl hlavu a začal se pomalu otáčet. U klece stál Dabi který byl bez trička a držel se mříží. V tu chvíli se mi udělal takový problém jak snad nikdy v životě. „Nějak si zrudl copak už se ti nelíbí papoušek tam ti mám říkat chameleon?" Jeho slova jsem neposlouchal a začal se přibližovat k mřížím. Dabi mě projel očima co se děje. „Vždyť teď ses dodělal." Usmál jsem se a sedl si před něj a začal se uspokojovat. „Vážně provokovat chceš." Usmál jsem se a vydal vzdych. To jsem viděl že má problém i Dabi a já přilezl ke kleci a olízl jednu tyčku. „Ty malej!" Dabi vzal do ruky klíče a začal odemykat klec. Usmál jsem se a hned jak ji otevřel jsem rychle vyběhl. „Hej!" Vyběhl jsem ze dveří a běžel do nějakých dveří v patře. Rychle jsem se v té místnosti zavřel. Slyšel jsem jak Dabi běhá jak poblblý.
Kde je! Kurva nemůžu řvát Shigaraki by zjistil že se něco děje. Kurva kde je. Běžel jsem do všech místností které tu jsou vím že je v tomhle patře schody by jinak křupali. Poslední dveře které jsem neotevřel byli v koupelně. Chytl jsem za kliku a rychle otevřel. Uviděl jsem na zemi klečícího Hawkse který se na mě usmíval. „Musíš si svojí odměnu najít." Usmál se na mě. Naštvaně jsem na něj koukl a zavřel dveře od koupelny a zamkl. chytl jsem Hawkse pod krkem a přirazil ho na zeď. začal jsem mu dýchat na krk a začal dávat lehké polibky na krk. Kousl ho do ramena a to vydal lehký stén. Chytl jsem ho rukama za zadek a nadzvedl aby se otevřel svým penisem o ten můj. Zatím co jsem mu dělal značky po těle jednou rukou jsem mačkal Hawkse penis a druhou se staral o bradavky. Hawks vzdychal že slastí. Pak jsem si ho nadhodila on obmotal nohy kolem mého pasu začal jsem ho líbat a zároveň jsem hýbal tělem a otíral se o jeho penis. Několikrát skousl jeho klíční kost a pak položil Hawkse na zem. Sundal si spodek hned na to se začal hlásit o pozornost můj penis Hawks si začal klekat a vzal do pusy můj penis začal ho olizovat a já začal víc dýchat. Když jsem cítil že budu chytl jsem Hawkse hlavu a přirazil mu hlavu tak aby měl celý můj penis v puse. Když jsem se udělal chytl jsem Hawkse a otočil ho. „Předklonit." Hawks se předklonil a já pomalu do něj vnikl. Hawks vydal pár sténů a to jsem se neudržela hned nasadil tempo a začal přirážet. Hawks vzdychal tak moc že nebyl schopný skoro ani dýchat několikrát jsem ho pleskl přes zadek a pak se udělal. Hawks se na mě otočila políbil mě. Pak začal odcházet ke sprše a dali jsme si společnou sprchu.
ČTEŠ
Jak to vše začalo
Mystery / ThrillerŠel jsem noční vycházkou když v tom jsem uviděl nějaký oheň z temné uličky. Jelikož jsem number two hero okamžitě jsem běžel k té uličce. Cítil jsem smrad spálených těl ale nikde tělo neleželo jen samý popel. Začal jsem se rozhlížet kde je kdo ale n...