Dabi si mě přitáhl do polibku a rovnou mi zajel rukou pod kalhoty. „Dabi počkej prosím." Ale Dabi neposlouchal oni jsem nemrkl a už jsem byl bez trika a kalhot. „Dabi prosím přestaň jsem unavený." Dabi zkousl mojí bradavku a začal mi sundavat spodní prádlo. Vzal do ruky můj penis a začal mě uspokojovat. Začal jsem vzdychat a zároveň brečet. Napřáhl jsem se a dal Dabimu velkou facku. Dabi se na mě koukl hodně překvapeně vím že mě za to potrestá ale já takhle nemůžu. Dabi vstal a beze slova odešel pryč. Dost mě to překvapilo. Dal jsem si sprchu a šel pomalu do pokoje. Dabi tam seděl mě otočený zády. „Dabi?" Ale on neodpověděl. Došel jsem k němu a viděl bezmocný pohled. „Jsem zrůda. Jsem jako můj otec. Já ti ublížil! Kurva! Ublížil jsem někomu koho miluji kurva!!" Najednou z jeho dvou prstu vyšli dva malé plamínky a on si je přiložil k ruce. „Dabi přestaň!" Chytl jsem jeho tvář a pohladil ho palcem po tváři. „Nejsi zrůda. Nejsi jako tvůj otec a to ho nepotřebuji vědět kdo to je určitě ti moc ublížil." Chytl jsem Dabiho hlavu a přitáhl si ho víc k tělu. „Dabi budu se ti snažit pomoc... Vždy tu budu pro tebe ať se stane cokoliv miluji tě!" Dabi mě políbil na břicho a chytl si mě do náruče něžně mě položil do postele a lehl si vedle mě. Přikryl nás a já se zachumlal do jeho hrudi. „Nikdy ti neublížím to radši umřu." Tohle byli poslední slova co jsem slyšel a pak jsem usnul.
Ráno:
Spalo se mi skvěle Dabi se mi začíná otevírat o jeho osobnosti zajímá mě vše. Otevřel jsem jedno oko ale Dabi už vedle mě neležel. Kouknul jsem se na hodiny a bylo 5:55 takhle normálně nevstávám. Vzal jsem si župan a nazul svoje bačkůrky se zajíčkem a šel do koupelny. Učesal jsem si vlasy a udělal kompletně ranní hygienu. Pak jsem opět šel do pokoje a ustlal postel. I když mohl bych ještě spát je dost brzo. ale t je právě ono je brzo a Dabi tady není. Vyšel jsem z pokoje a šel pomalu ke schodišti. Slyšel jsem z baru hlasy. Jeden byl Dabiho a druhý Shigarakiho ale nerozuměl jsem jim. Šel jsem potichu ze schodů a pomalu. Otevřel jsem potichu barové dveře. „Dobře upálím mu jeho křídla." Najednou se Shigaraki začal smát a na mě se otočil Dabi který mi seděl zády. Stál jsem nehybně a jen mi stekla slza po tváři. Otočil jsem se a zabouchl jsem ty dveře. Chce mi ublížit...
ČTEŠ
Jak to vše začalo
Mystery / ThrillerŠel jsem noční vycházkou když v tom jsem uviděl nějaký oheň z temné uličky. Jelikož jsem number two hero okamžitě jsem běžel k té uličce. Cítil jsem smrad spálených těl ale nikde tělo neleželo jen samý popel. Začal jsem se rozhlížet kde je kdo ale n...