Sana durmanı söyleyen oldu mu?

3.4K 229 9
                                    

Kyungsoo,Kai'nin üzerinde zıplarken gözlerini kapatmış aynı zamanda da dudaklarını ısırıyordu. Kai karşı karşıya kaldığı bu manzarayla kendinden geçerken,ani bir hareketle Kyungsoo'yu altına aldı ve hareketlerine devam etmeye başladı. Kyungsoo ne olduğunu anlamadan kendini altta bulunca biraz şaşırsa da kıkırdayarak kalçalarını Kai'ye doğru kaldırmaya başladı. Kai en son yaptığı darbeyle Kyungsoo'nun tatlı noktasına oldukça sert bir vuruş yapmıştı ve bu bütün evin yıkılmasına sebep olacak derece de bir çığlıkla sonuçlanmıştı. O tiz ses nereden çıkmıştı öyle? Kai,başını kaldırıp az önce zevkle çığlık atan çocuğa baktı.

"Kyungsoo,iyi misin?" Kyungsoo gözlerini yavaşça açmış kendisine endişeli bir şekilde bakan çocuğu azarlamıştı. "Sana durmanı söyleyen oldu mu?" Kai aldığı bu tepkiyle ilk önce kaşlarını çatsa da daha sonra yüzünde oluşan ifade,kötü (!) şeylerin olacağının habercisiydi. "Madem öyle artık yalvarsanda durmayacağım Soo." Kai Soo'nun içindeki hareketlerine devam ederken,Kyungsoo'yu hızla kucağına aldı ve sert bir şekilde Kyungsoo'yu duvara yasladı. Kyungsoo'nun bacaklarını omzuna almış ve her seferinde başının duvara vurmasına neden olacak bir şekilde gel gitlerine devam ediyordu. "Söylesene Soo,nasıl bu kadar ateşli olabiliyorsun? İçin.. Çok sıcak." Kai hızını arttırmıştı. Kyungsoo gerçekten fazla bağırıyordu ve bu eğer anneleri eve gelirse yakalanabilirlerdi. "A-ah Kai! H-hızlan..." "Daha ne kadar yapabilirim bilmiyorum Soo." "Aaah! Başım!" "Şşt! Soo sessiz ol." Kai hareketlerini yavaşlatmıştı ve aşağıdan gelen sesleri dinliyordu. Hayır hayır sesler aşağıdan değil,kapının arkasından geliyordu. Kıkırdamalar ve fısıldamalar. Onlar dışarı çıkmamışlar mıydı?! "Annemler! Kai,hemen çık içimden." "Sana yalvarsanda durmayacağımı söyledim Kyungsoo. Şimdi katlanmalısın. Ben gelene kadar olmaz." Çocuklar konuşmalarını bitirdiğinde odada sadece iki bedenin birleşme sesleri yankılanıyordu. Kai penisinin ve dizlerinin titremesiyle geleceğini anladı. Kyungsoo zaten iki gün üst üste sert seks yapmanın mayhoşluğuyla kendisinden geçmiş,Kai'nin ve kendi karnına boşalmıştı. Haliyle  gözlerini açmakta zorlanıyordu. Son bir vuruşla Kai boşalmış ve Kyungsoo'nun içinden çıkmadan onunla birlikte yatağa uzanmıştı. Üzerlerini örttükten sonra seslendi. "Anne! Baba! Kapı dinlemek kötü birşey!" Dışarıdan gelen sesler uzaklaşan ayak sesleri ve kapanan kapının sesi ile son bulmuştu. Kai ise sırıtarak Kyungsoo'nun ensesine öpücükler konduruyordu. "İyi uykular kedicik."

Gerçekten kısa bir bölümdü ama birden ilham geldi ve yazdım. Sözümün arkasındayım,diğer bölümler sınavdan sonra gelecek. Ben sadece bu bölümle aynı okuyucu kitlesine sahip miyim diye bir bakmak istedim. Görüşmek üzere.~

You're still my little cat (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin