Kai,şeninki menimkinden neden büyük?! (o.O)

3.9K 252 76
                                    

Kyungsoo'nun söylediği şeyle şok olan Kai,ne yapacağını bilememiş bir şekilde hala yatağında yatıyordu. Kyungsoo kuyruğuyla,Kai'nin yüzünü okşarken Kai gıdıklanmış ve ard arda iki kere hapşurmuştu. Kyungsoo hala kıkırdıyordu ve Kai açıkçası korkmuştu. Kyungsoo'nun ne yapmaya çalıştığını anlamıştı ama daha çooook küçüklerdi. Hatta küçücüklerdi. Kai Kyungsoo'yu sevdiğinden emindi. Çünkü ne zaman ona baksa midesi gıdıklanıyordu. "Kyunşu,git başımdan. Uyuyoyum men." Kyungsoo'nun kıkırdaması durmuş yerine sadece hızlı hızlı aldığı nefeslerin sesi kalmıştı. "Kai,uyan. Uyan dedim şana. Öp meni. Şimdi." "Neden öpüyomuşum ki şeni? Hm?" Şimdi ikisininde kulakları dikti ve birbirlerine hırlıyorlardı. Küçük olan kuyruğuyla hızlıca Kai'ye vurdu ve başıyla kollarını sallayarak odasına koşmaya başladı. Kai ise ardından bu görüntüye sadece gülümsemişti.

Sabah olduğunda Kai,pijamalarını çıkarıp katladı ve güzelce dolabına yerleştirdi. Elini yüzünü yıkadıktan sonra,mis gibi kokular gelen mutfağa doğru ilerledi. "Günaydın anne." Annesi mükemmel bir gülümsemeyle oğluna döndü ve yanağına kocaman bir öpücük kondurdu. "Kyungsoo hala uyanmadı mı?" Kai dün gece olanlar aklına gelince kızarmaya başlamıştı. "H-hayıy uyanmadı." "O zaman git ve onu kaldır." Annesi poposuna hafif vurduktan sonra Kai mutfaktan çıkıp Kyungsoo'nun odasına doğru yol aldı. Kapıyı yavaşça açıp içeri girdi. Kyungsoo henüz üzerini değiştiriyordu ki,Kai onu gördü. Ama bir sorun vardı. Kyungsoo.. Çıplaktı. Kai arkasını döndüğü gibi çığlık atarak odadan çıktı. Kyungsoo ise ağlamaya başlamıştı. Hem Kai'nin çığlığından korkmuştu hem de kendi vücuduna göz atıyordu. Çirkin birşey mi vardı ki?

Kai ağlayarak mutfağa girdiğinde Bayan Jeon telaşlandı. "Kai ne oldu?! Yine mi kavga ettiniz?" Kadının telaşlı sesini duyan Bay Jeon,market poşetlerini masaya bıraktı ve yanlarına geldi. "Ne oldu hayatım?" Kai ellerini yumruk yapmış,gözlerini siliyordu. "Babaaa~ B-ben Kyunşu'yu çıplak göydüm. Önündeki şeyden koyktum." Bay Jeon,gözlerini yumup gülmeye başladı. "Kai,gel bakalım seninle erkek erkeğe konuşalım." O sırada Kyungsoo kapıda belirdi ve kuyruğu ve ayağıyla aynı anda ritim tutmaya başladı. Ağlaması çoktan durmuştu. "Mende iştiyoyum eykek eykek konuşmayı~" Bay Jeon onuda yanına çekerek salona götürdü. Çocuklar kahvaltı bile yapmamışlardı ama Kai zaten korkmuştu ve birşey yiyebilecekmiş gibi görünmüyordu. "Çocuklar beni iyi dinleyin tamam mı?" İkisi de aynı anda başlarını salladılar. "Biz erkeğiz değil mi? Ve erkeklerde kadınlara göre bir takım farklılıklar var değil mi?" Çocuklar tekrar başlarını salladıklarında,Bay Jeon odağın kendi üzerinde olduğunu anlamıştı. "En temel özelliğimizde,Kai senin korktuğun ve aslında seninde sahip olduğun şey. Ee... onun adıı~" "Onun adı ne babiş?" Kyungsoo gözlerini kocaman açmış babasına bakıyordu. "Siz ona jony ve tony diyebilirsiniz." Kai anlamamış gibi görünüyordu. "Herkesinkinin adı vay mı? Seninkinin adı ney?" Bay Jeon öksürmeye başladığında Bayan Jeon hepsini mutfağa çağırdı.

Uzun süren ve eğlenceli geçen kahvaltıdan sonra çocuklar tekrar odalarına çekildiler. Kai yere oturmuş arabasıyla oynarken,içeri Kyungsoo girdi. Çıplak bir Kyungsoo. "Kyunşu,neden altına bokşıy giymedin?" "Giymedim,çünkü iştemiyoyum." "Ama öyle dolaşmamalışın,hem o yani jony üşüy~" "Bak Kai,eğey jony böyle üşüyse tonyde oyda şıcaklay dimi?" Kai yine başını salladı. "O jaman çıkay." Kai yavaşça ayağa kalkıp,pantolonunu çıkardığında Kyungsoo gözlerini sanki mümkünmüş gibi daha fazla açtı. "Kai,şeninki menimkinden neden büyük?!" Kai şaşırmıştı. Kyungsoo'dan böyle bir tepki beklemiyordu. "Bilmem ki,belki de senden ujun olduğum içindiy." "O yüjden midiy?" "Öylediy heyhalde." İkisi de sessizce halının üzerine oturdular ve birbirlerine bakmaya başladılar. "Kai,bişey soycam. Şende tonyye dokunduğunda dıdıklanıyo muşun?" "Kyunşu,ben hiç dokunmadım ki." Kyungsoo ofladı. "Kai,şana heyşeyi men mi şöyliycem dokun işte. Bak böyle." Kyungsoo,bacaklarını iki yana açtı ve işaret parmağıyla bir sağa bir sola oynatmaya başladı. Kai'de aynısını yaptığında ikiside gülmeye başladılar. Bu..çok eğlenceliydi.

Sanırım biraz erken olacak ama bu bölümden sonra çocuklar bayağı bir büyüyecekler. Çünkü öğrenmeleri gereken şeyleri öğrendiler. En azından bu yaştaki çocuklar cinsel kimliklerini keşfederken bu tarz şeyler yapıyorlar. Ergenlik çağındaki hormon dolu KaiSoo kedicikleri bekleyin lütfen. :D

You're still my little cat (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin