Luhan ve Sehun yukarı çıktıklarında,Sehun aslında biraz ürkmüştü. Çünkü Luhan'ın ona kızıp aralarında olan küçücük ilişkinin de bitmesinden korkuyordu. Ya Luhan kendisini sevmezse diye korkmuştu hep. Sehun düşüncelerinin arasından sıyrılıp,tekrar Luhan'a baktığında büyüğün suratında pis bir ifade vardı. Sehun en başta kendisine kızacağını düşünürken,Luhan birden gülmeye başladı ve Sehun'u kendisi ile kapı arasında sıkıştırdı. "Sana beni deli ettiğini söylemiş miydim Sehunnie?" Sehun afallayarak Luhan'a bakarken kulakları titreşti. "Demek benim bebeğim heyecanlandı ha? Daha çok heyecanlanacaksın Hunnie.." Luhan kıkırdayarak Sehun'dan ayrıldı ve poposunu sallaya sallaya banyoya gitti.
Bir dakika bile sürmemişti ki Luhan başında kedi kulaklarıyla dışarı çıktı. Sehun ağzı açık ona baktığında Luhan sadece mrrladı. Çocukların üreme döneminde yapmaması gereken şeyler yapıyordu fakat artık Luhan dayanamamıştı. Bir klasik işte,iki birbirinden habersiz aşık. Luhan Sehun'a doğru ilerledi ve ensesine dokundu. Kulağını ısırdı ve söyledi. "Seni istiyorum." Sehun on dakika önce kendisini çekmesinin etkisinden kurtulamadan Luhan'a sahip olacaktı işte. Sehun pişkince sırıtırken kuyruğunu sallamaya başladı. Luhan öylece Sehun’a bakarken Sehun Luhan’a biraz daha yaklaştı ve nefesini Luhan’ın suratına verdi. Luhan sıcak nefesin verdiği etkiden dolayı titrediğinde Sehun sırıttı. “Luhaniee hissediyor musun?” Sehun elini Luhan’ın büyümeye başlayan penisinin üzerinde gezdirirken söyledi. Luhan’ın bakışları bir anda değiştiğinde Luhan onu sertçe duvara çevirdi ve sırtını duvara değmesini sağlayarak üstüne eğildi.
“Benimle oynama kedicik” Sehun, Luhan’ın bakışlarındaki değişimi hissettiğinde çok geçmeden kendini yatağa itilmiş bir şekilde bulmuştu.
Luhan Sehun’un kasıklarına oturduğunda Sehun kısık bir şekilde inledi ve ellerini Luhan’ın kalçaları üzerinde gezdirdi. Luhan’ın dudakları kendi dudaklarını bulduğunda kalçaları sıkmıştı.
Luhan Sehun’un üst dudağını yaladıktan sonra kalçasını biraz oynatarak Sehun’un inlemesine sebep oldu. Böylece dilini kediciğin diline değdirebilmişti.
Luhan ıslak öpüşmeyi zar zor bıraktıktan sonra Sehun’un tişörtün açık bıraktığı beyaz boynuna yöneldi. Dudaklarını yumuşak tene değdirdiği anda Sehun Luhan’ın kulağına inlemişti. Sehun Luhan’ı kısa bir süre kendinden uzaklaştırdıktan sonra kendi tişörtünü hızlıca çıkardı ve Luhan’ın gömleğine yöneldi. Düğmeleri tek tek açarken arada ortaya çıkan pürüzsüz tene öpücükler bırakmayı da unutmuyordu.
Sonunda gömlek de tişörtün yanına atıldığında Sehun hızla Luhan’ı altına aldı ve bu sefer o Luhan’ın göğsünü öpmeye başladı. Omuzlarına uzun bir süre izi kalacak şekilde bir iz bıraktıktan sonra sertleşmiş göğüs uçlarından birini dudakları arasına aldı. Ah, en iyi nokta, Luhan’ın göğüs uçları! Sehun dilini sertleşmiş göğüs ucunun etrafında gezdirdi ve ardından orayı emdi. Luhan sesli sayılabilecek şekilde inlerken Sehun bir yandan Luhan’ın pantolonunun fermuarını açmakla meşguldü.
Sehun diliyle göbek deliğine kadar ıslak bir yol çizdikten sonra elleri pantolonun kenarlarına yerleşti ve beklemeden pantolonu boxerla beraber aşağı indirdi. Sehun sırıttığında Luhan tekrar eski pozisyonlarına dönmek için Sehun’u aşağı itti. Kendi üstüne geçtiğinde o da Sehun’un kıyafetlerini tamamen çıkardı.
“Zıplayarak mı istiyorsun?” Sehun ukalaca sorduğunda Luhan sadece omuz silkti. Luhan Sehun’un bacaklarını okşamaya başladığında dudaklarını Sehun’un üyesine yaklaştırdı ve nefesini üfledi. Penisi tamamen ağzına aldığında Sehun’un elleri Luhan’ın saçlarını buldu ve Luhan’ı kendisine daha fazla bastırdı. Kalçasını oynatırken Luhan tırnaklarını Sehun’un beline saplamıştı.
Luhan Sehun’un geleceğini anladığında hızla geri çekildi.
“Luhanie? LUHANİE?” Luhan dilini bu sefer Sehun’un büzümüş deliğinde değdirdiğinde bütün evde duyulacak kadar yüksek bir çığlık attı.
“Sakin ol kedicik” Luhan gülümserken söyledi ve ıslattığı deliğin etrafında parmaklarını gezdirmeye başladı. Tek parmağını Sehun’un deliğinden içeri ittiğinde Sehun’un sırtı yay gibi gerildi. Luhan nazikçe tek tek parmaklarını oynatırken bir yandan da Sehun’un bacaklarını öpüyordu.
Deliğin yeterince genişlediğini düşündüğünde penisini Sehun’a yaklaştırdı.
“Islatır mısın kedicik?” Sehun gergince yutkunup kafasını salladı ve çoktan sertleşmiş olan penisi dudakları arasına aldı. Salyalarını her tarafına yaydıktan sonra Luhan tekrar Sehun’un bacaklarının arasına geçmişti.
Sehun’un ince bacaklarını kavradı ve daha geniş bir alan için iki yana açtı. Kendi penisini Sehun’un deliğinin önüne getirip sürtüğünde Sehun ve Luhan aynı anda inlemişlerdi.
Sehun’un dikkatini dağıtmak için onun dudaklarına yöneldi ve tekrara ıslak bir öpüşmeyi başlatırken kendini beklemeden Sehun’un içine itti. Sehun’un çığlığı kendi dudaklarında kaybolurken Sehun’un bacaklarını kavradı ve omuzlarına alarak daha derine girmeye başladı. Sehun’un tırnakları Luhan’ın omuzlarına batarken bir yandan da yüksek sesle inliyordu.
“Çok ahh seksisin kedicik ahh” Luhan itişlerini hızlandırırken söyledi.
“Ahh oh Tanrım Luhan! Hızlan” Sehun yalvaran bir tonda bağırdığında Luhan gülümsedi ve Sehun’a uydu.
Bütün vücudu gerilirken elini Sehun’un ihmal edilmiş penisine attı ve kendi itiş hızıyla aynı ritimde çekmeye başladı. Son bir itişle Sehun’un içine boşalırken Sehun da sıvısını Luhan’ın ve kendisinin karnına bırakmıştı.
Luhan Sehun’un yorgun bakan gözlerine gülümsedi ve kendini onun içinden çıkararak yanına yattı.
“Harikaydı kedicik” Luhan mırıldandığında Sehun da gülümsedi.
“Üstte olurum sanıyordum?” Luhan kıkırdadı.
Notcuk: Öncelikle bu bölüm çok fazla geciktiği için gerçekten özür dilerim. Fakat gerçekten isteğim dışı gerçekleşen bir durum. Sizlerin de anlayacağı üzere lise sondayım ve YGS adında bir lanetle uğraşıyorum. Tabiri caizse köpek gibi ders çalışıyorum. Yoğunum. Bunun üzerine hafta içi üç gün sabah sekiz akşam beş stajdayım. Haliyle tekrar yoruluyorum. Bu yüzden de bölüm gecikiyor. Tabii ki bunların hiçbiri bahane değil. Burada da sorumluluğum varsa eğer,bunu yerine getirmeliyim. Tekrar geciktiğim için özür dilerim. Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir. (*-*)
Son olaraaak~ Bu bölümde bana yardım eden @exobheyeliner 'a çook teşekkür ederim. Tenks kocacım :D