Öpşene meni pisicik...

3.5K 270 40
                                    

Bay ve Bayan Jeon'un salona girmesiyle çocuklar tüm dikkatlerini bu sefer anne babalarına verdiler. Çocuklar masum bakışlarla onlara bakarken,Bay Jeon kumandayı alıp televizyonu kapattı. "Çocuklar ne yapıyorsunuz burada?" Bayan Jeon sakinliğini koruyarak sordu. "Anniş~ Bij telebijyon izliyoyduk ama sonya o amcayla teyje çıktılay." Kai'de destek olmak istercesine devam ettirdi. "Teyjenin ağjına bişey kaçmış galiba,amca bişey yapıyoydu." İkisi aynı anda kafalarını sallamaya başlayınca,çift gülmelerine engel olamadılar.  "Çocuklar bunu öğrenmeniz ne kadar doğru bilmiyorum..A-" Kyungsoo,annesinin lafını kuyruğuyla kesti. "Anniş,bije heyşeyii anlatabiliysinij. Bij aytık yetişkin sayılıyıj. Dimi Kai?" Kai'yi dürterek sorduğunda,Kai yine her zamanki gibi birşeyden haberi yokmuşçasına kafasını sallamakla yetindi. Bay Jeon,çocukların başlarını okşayıp odalarına gönderdi. "Kesinlikle Kyungsoo'dan korkulur. Daha dört yaşında değil mi bunlar?" "Kai yine saf bebeğim ama ileride Kyungsoo fena olacak gibi. Ahh~ Şimdiden dört gözle bekliyorum." Çift kanepeye oturduklarında,birbirlerine sarılarak öpüşmeye başladılar. Kendilerini izleyen Kai ve Kyungsoo'dan habersiz.

"Bak onlayda aynı şeyi yapıyoylay." "O jaman,annemin de ağjına bişey kaçtı?" Kai meraklı gözlerle Kyungsoo'ya bakarken,Kyungsoo kıkırdadı. "Kai,şana bi şıy veyiyim mi?" Kyungsoo sonunda tüm odağı kendi üzerine çekebilmşti. "Hani,anniş bij uyuyacağımıj jaman gelip başımıja öpücük koyuyo ya "chu~" diye annişle babiş ondan yapıyoy benje." Kai'ye de mantıklı gelmiş olacaktı ki gözlerini en az Kyungsoo kadar açtı ve kafa salladı. "Olabiliy. Ama hadi şimdi odalayımıja gidelim." Merdivenleri sessiz sessiz çıkarken,Kyungsoo kuyruğuyla durdurdu diğerini. "Şende meni öpşene~" Kai afallamış gibi kafasını salladı,ama yine Kyungsoo'nun kandırmacalarıdndan biri diye düşündü ve tekrar yürümeye başladı. 

Kyungsoo çişini yapmak için odasından çıktığında saat çoktan gece yarısını geçmişti. İşini hallettikten sonra,odasına dönecekti ki,aklına annesiyle babasının yaptığı şey geldi. Kendi kendine gülmeye başladı. Kai'nin odasının önüne geldi ve kapıyı yavaşça açıp içeri girdi. Parmak uçlarında yürürken,sessiz olmaya çalışıyordu ama kalbi o kadar hızlı atıyordu ki ya Kai uyanırsa diye korkmadan da edemiyordu. Derin bir nefes alıp,Kai'ye yaklaştı. İlk iki deneme başarısızdı. Bir türlü Kai'ye yaklaşamıyordu. En sonunda kuyruğunu kullanmayı denedi. Kai kendisine doğru döndü ve yavaşça gözlerini açtı. "Efendim Kyunşu?" Kendisininkine göre kalın olan ses gülmesine neden oldu. Kai'ye biraz daha yaklaştı ve söyledi. "Öpşene meni pisicik.."

Bu bölümü yazarken kendime o kadar güldüm ki. :D Çocukların konuşmasını bilgisayara geçirmeden önce,kendi kendime bu kelimeyi nasıl yazarsam daha tatlı olur diye düşünüyorum ve sonuç her seferinde komik ve bana göre tatlı oluyor. Umarım beğeniyorsunuzdur. :D (^.^)

You're still my little cat (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin