Biiiij koccamanıj. ^.^

3.7K 267 17
                                    

Bayan Jeon,Byun Baekhyun'u aradıktan yaklaşık bir saat sonra çocukları kontrol etmeye gitti. Odaya yaklaşıp usulca içeriyi dinledi. Hiç ses gelmiyordu. Bu yüzden merak edip kapıyı araladı. Kai ve Kyungsoo yere oturmuş uslu uslu oyuncaklarıyla oynuyorlardı. Bayan Jeon boğazını temizleyip içeriye adım attı. Çocuklar kafalarını o yöne çevirip annelerinin birşey demesini bekliyorlardı. "Anniş?" Kyungsoo kulaklarını dikleştirdi. Bu çocuk gerçekten akıllıydı. İstediğini anında elde edebiliyordu. Üstelik hiç çekinmeden tepkisini de ortaya koyuyordu. Ama Kai öyle değildi. O sadece susuyor ve sonra da ağlamaya başlıyordu. Çocuklar kesinlikle dış görünüşlerinin aksine karakterlere sahipti. "Çocuklar,benim markete gitmem gerekiyor bir süre evde yalnız kalabilirsiniz değil mi?" Kyungsoo kuyruğunu hızla sallamaya başladı. Yaramazlık yapıp,Kai'nin üzerine atmak için mükemmel bir fırsattı. "Tabii ki anniş,hem bij koccaman olduk. Dimi Kai?" Ayağıyla diğerini dürttüğünde,Kai sadece kafa salladı. Başına gelecekleri az çok biliyordu ama yine de susuyordu. Çünkü Kai,gözünü açtığı ilk günden beri odasını paylaştığı çocuğu çok seviyordu. 

Yaklaşık yarım saat sonra,Bayan Jeon çocuklara gideceğini bildirip evden çıktı. Kapının önünde Baekhyun ile karşılaştı. Baekhyun kadının talimatıyla içeri girdiğinde yukarıdan kıkırtılar,miyavlamalar ve bazen de hırlamalar geliyordu. Baekhyun kesinlikle işinin uzmanıydı. Kedi çocuklara nasıl davranması,nasıl hitap etmesi gerektiğini biliyordu. Kapıyı açıp içeri girdiğinde,Kyungsoo Kai'nin üzerine çıkmış,kulaklarını ısırıyordu. Kai ise Kyungsoo'nun kuyruğunu yakalamaya çalışıyordu. Birlikte eğleniyorlarmış gibi görünüyorlardı. Çocuklar kapının açıldığını fark etmemiş ancak Baekhyun öksürünce kafalarını o yöne çevirmişlerdi. Kai tanımadığı birini görünce hemen Kyungsoo'nun önüne geçti ve kuyruğunu Baekhyun'a doğrulttu. "Şende kimşin?"  Baekhyun gülümseyerek,Kai'ye doğru eğildi. "Annenin ve babanın arkadaşıyım ufaklık. İşi olduğu için evden ayrıldı bu yüzden de ben size bakıcılık yapmaya geldim." Aslında böyle değildi. Sadece çocuklarla konuşacak ve sorunun ne olduğunu çözmeye çalışacaktı. Çabuk büyüyorlardı ama yine de.. Çocuklardı işte. Zaten çocukları bu aileye teslim ettiği günden beri fazlaca büyümüşlerdi. Bay ve Bayan Jeon çocukları satın aldıklarında Kai ayağını ağzına sokmaya çalışıyordu,Kyungsoo ise hala gözlerini açamamıştı.  "Yanlış hatıylamıyoysam eğey,annişe bijim koccaman olduğumuju şöylemiştim." İri gözleriyle söyledi Kyungsoo. Baekhyun bir kez daha gülümsedi. "Evet tatlım ama.. Baksana oyun oynayalım mı?" Kai oyun lafını duyunca kendini kaybetmiş,yerde yuvarlanmaya başlamıştı. "Ne oyunu ne oyunu?" Kyungsoo,kulaklarını n. kez titreştirerek sordu. "Ben size soru soracağım ve siz bana dürüst olacaksınız. Bu en büyük oyundur." Çocuklar Baekhyun'un söylediklerinden birşey anlamamış olacaklar ki birbirlerine bakıp kafalarını kaşımaya başladılar.

Baekhyun çocuklarla geçirdiği bir buçuk saatin ardından salona indi ve kendisini aşağıda bekleyen Bay ve Bayan Jeon'un karşısına oturdu. 

You're still my little cat (M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin