" ah! ha...~~~ ah ah
နှခမ်းကိုကိုက်ကာ ခေါင်းအနည်းငယ်မော့ထားပြီး ညည်းညူနေသော စက်ခွန် သည် မှိုင်းခ ရဲ့ပေါင် ပေါ်တွင်ထိုင်ကာ လှုပ်ရှားနေလေ၏...ချွေးစေးတွေ ထွက်စပြုနေကာမှ အစ်ကိုက တမျိုးဆွဲဆောင်မှုရှိတာ ဒီလိုအချိန်ဆိုအစ်ကို့ရဲ့အသွေးအသားကို ကျွန်တော်ပိုလိုချင်ခဲ့မိရဲ့...
ဒီနေ့ အစ်ကို ကိုယ်တိုင်တောင်းဆိုလို့ ကျွန်တော်ပိုပျော်နေ သလားမသိဘူး လိုချင်ပြီးရင်း ထပ်လိုချင်နေသည်။...မငြင်းဆန်ပေမဲ့လို့ အစ်ကို့ ကိုအားနာမိတာတော့အမှန်ပါ..အလိုလိုက်နေမှန်းသိတော့ရောင့်တက်ချင်တာလားမသိဘူး ဒီနေရာမှာတော့ ဆိုးချင်မိတယ်..
ထို့နောက် role ပြောင်းလိုက်လျှင်
စက်ခွန်က အောက်တွင်ဖြစ်၍ မှိုင်းခ ကအပေါ်တွင် အုပ်မိုးထားသည်။ ...
စက်ခွန်ရဲ့ ပေါင်ကြား ထဲနေရာယူကာ ခြေထောက်နှစ်ချောင်းကို ခါးတွင် ချိတ်တွယ်လိုက်ပြီး...နှခမ်းတွေကို တဖန်စုပ်သည် လျှာဖျားတွေမှမကျန် အာခံတွင်းထဲထိ နယ်ချဲ့နေတဲ့ လျှားဖျားနှစ်ခုက ရစ်နှောင်ပြီးနောက်မှာတော့ ဟစိစိပါးစပ်လေး နှစ်စုံဟာ ခွာလိုက်လျှင်..အောက်မှ တိုးလျှိုလာတဲ့အရာသည်လည်း ထိုနှစ်ယောက်အတွက် နိဗ္ဗာန်တစ်ခုလိုမျှပါပဲ...
အချိန်တွေကုန်အပြီးတွင်တော့ သန့်ရှင်းရေးလုပ်ပေး အိပ်ယာခင်းအသစ်ပြန်လဲ သေချာပြင်ဆင်ပေးနေသော မောင့်ကို ထိုင်ခုံပေါ်မှ ကျုံ့ကျုံ့လေးထိုင်ကာ ပြုံးပြီးကြည့်နေသည့်စက်ခွန်..
ပင်ပန်းသည်ကိုနောက်ထားပြီး ငါ့မှာ ဒါပြီးရင် လုပ်စရာအလုပ်တစ်ခုကျန်နေသေးသည်။ မောင်အိပ်ပျော်မှပဲ ငါ့လုပ်ငန်း စရမည်မို့..." လာ မောင်ပွေ့မယ် "
" အင်း "
စက်ခွန်ကိုယ်လေးကို အသာလေးပွေ့ချီကာ ကုတင်ပေါ်ကို ဖြေးဖြေးချပေးသည်
မှိုင်းခ ပါဘေး၌ဝင်လှဲရာ အစ်ကို့ရဲ့ ကိုယ်လေးကို ရင်ခွင်ထဲထည့်ပွေ့ရင်း အိပ်စက်ဖို့စတင်သည်။ မအိပ်ခင် နှဖူးလေးကို နမ်းဖို့တော့ မှိုင်းခ မမေ့ပေ။" Gn အစ်ကို "
တရိတ်ရိတ်လှိုက်စားသွားတဲ့အချိန်တွေကမှိုင်းခ ကိုအိပ်ပျော်စေခဲ့ပေမဲ့ ရင်ခွင်ထဲကစက်ခွန်တယောက်သည် ယခုထက်ထိမျက်လုံးတွေမှိတ်မရခဲ့ပေ။ အကြောင်းက သူသိချင်နေသော အဖြေတစ်ခုကိုရှာဖို့အတွက် ယခုမောင်အိပ်မောကျသွားမည့်အချိန်ကိုစောင့်ဆိုင်းနေခြင်းး...
အသက်ရှုသံမျှင်းမျှင်းထွက်နေတဲ့မောင့်ဆီမှ ကြားလာရသည်မို့ မောင် အိပ်မောကျသွားမှန်းသေချာပြီ
ရင်ခွင်ထဲကနေ ဖြေညှင်းစွာထွက်လာလိုက်ပြီး အခန်းထဲကနေ ခြေသံဖွဖွနင်းကာ အပြင်သို့ထွက်ခဲ့သည့်စက်ခွန်..သူ့ဦးတည်ရာသည်အောက်ဆုံးထပ်က လှေကားဘေးက အခန်းတစ်ခု၌ ဖြစ်သည်။
အခန်းတံခါးဖွင့်ဝင်ပြီးနောက် လော့ချဖို့တော့မမေ့ချေ..ထုံးစံအတိုင်း မှောင်မဲနေတဲ့အခန်းကို ဖယောင်းတိုင်ရှည်တစ်တိုင်ရဲ့မီးအလင်းရောင် က ပြုစားထား၏..ထို့နောက် ကုတင်ရဲ့ခြေရင်းကနေ အောက်သို့ ဆွဲချလိုက်လျှင်.. ကုတင်ခေါင်းရင်းနေရာက နံရံနှင့်လွှတ်သွားတာတွေ့ရလိမ့်မည်
YOU ARE READING
DIRECTION OF TĤĒ MINĐ ❌❌
Horrorလေးကြိမ်မြောက်ရေးသားခြင်း။ Psycho BL Fiction 🚫🚷🚫🚫 သစ္စာတရားကိုမျက်ကွယ်ပြုထားတက်ရင်တော့လည်း ပစ်ဒဏ်တစ်ခုတော့ ပြန်ရလိမ့်မယ် ဘယ်သူမှ မင်းအပေါ် အပစ်မချမှတ်ခင် ကိုယ်ကိုတိုင် မင်းကိုစီရင်ပေးပါရစေ သိပ်ချစ်လို့ပါ ငယ်.... အတ္တကြီးတက်တဲ့ကိုယ်က ငါမှအပိုင်မရ...