a new page

Biraz daha büyüdüm, öncekine nazaran

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha tok bir sesim var

Hepsi sana geri dönmek için

Şimdi senin haritanı açtım önüme

Tedavimsin sen...

Bana bak

Diğerlerinin zırvalıklarını duymak istemiyorum

Senin kokun yıkıp geçiyor beni

-BTS/ Make It Right

Rosé'den

Dün gece yaşadıklarımızdan sonra oturup biraz sohbet etmiş, Lisa'nın önerisi ile tatile gitmeye karar vermiştik. Hemen yarına biletlerimizi almış valiz hazırlamak için dağılmıştık. Maalesef Namjoon, Hoseok ve Jimin okulları yüzünden gelemiyorlardı ama onlara bolca fotoğraf atacağımıza söz vermiştik. Bu tatil bize yeni bir sayfa olacaktı. Bunca şeyden sonra sadece sevdiklerimin dolduracağı bembeyaz bir sayfa... Kızlarla valiz hazırlıklarımızı bitirip yataklara gittik. Yarın yolculuktu, otele yerleşmekti derken yorucu bir gün olacaktı. Kolayca uykuya daldım. Sabah oldukça neşeli bir şekilde uyandım. Uzun zamandır bu kadar iyi hissetmiyordum. Kızlar ile hızlı bir kahvaltı yapıp yol için sandviç tarzı yiyecekler hazırladık. Jungkook geldiklerine dair mesaj attı biz de valizleri alıp aşağı indik. Arabaya yerleşip hava alanına doğru yola koyulduk. İki araba şeklinde gelmişlerdi; bir arabada ben, jungkook, Jennie ve Yoongi diğerinde ise Jisoo, Lisa, Jin ve Taehyung vardı. Müzikler eşliğinde hava alanına vardık. Uçağın kalkmasına az kalmıştı. Pasaport işlemlerini tamamladıktan sonra uçağa bindik. Uzun bir süre yer kavgası ettik çünkü Jennie yanıma oturmak istiyordu böylece bana yaslanıp uyuya bilirdi. Jungkook ise benim yanıma onun oturması gerektiğini düşünüyordu. En sonunda Yoongi'nin sinirlenmesi ile Ben ve Jungkook, Lisa ve Jisoo, Taehyung ve Jin, Yoongi ve Jennie oturdu. Ve bir haftalık tatil maceramız başlamış oldu.

Yaklaşık 4 saatlik yolculuğun ardından otelimize varabilmiştik. Odalar iki kişilikti. Jennie ve ben, Lisa ve Jisoo kalıyordu. Erkekler de Yoongi, Jungkook ve Jin, Taehyung şeklinde yerleşmişlerdi. Eşyalarımızı yerleştirdikten sonra kendimizi yatağa attık Jennie ile. Yolculukta pek uyuyamamıştı, Yoongi yanında olduğu için, ve bu yüzden bir yandan söyleniyor bir yandan da bana sokulup uyumaya hazırlanıyordu. Ben de ona sokuldum ve gözlerimi kapattım. İkimiz de hızlıca uykuya dalmıştık.

Gözlerimi kapının üst üste tıklatılmasıyla açtım. Jennie'yi kenara kaydırıp kapıyı açmak için kalktım. Jisoo ve Lisa güzel bir şekilde giyinmiş halde bana bakıyorlardı. Girmeleri için kapıyı açık bırakıp yatakta ki yerime geri döndüm. Lisa söylenerek içeri girdi. Onun sesine Jennie de uyanmıştı. Jisoo hala yatmamıza dayanamamış olacak ki en sonunda konuştu:

"Akşam yemeği saati geldi, biz hazırsınızdır diye geldik hala camış gibi yatıyorsunuz ne uykuymuş be!". Bu kadar uyuduğumuzu tahmin etmiyordum açıkçası. Kızları daha fazla sinirlendirmemek adına kalktık. Hızlıca yüzümüzü yıkayıp ne giyeceğimizi karar vermeye çalıştık. Çalıştık diyorum çünkü Jennie giyecek oldukça fazla şey getirmesine rağmen karar veremiyordu. Durum böyle olunca benim için mini çiçekli ve oldukça tatlı bir elbisede, Jennie için de yine mini, pembe leopar desenli bir elbisede karar kılmıştık. Kızları incelediğim de Lisa siyah şort ve siyah beyaz kareli bir crop giymiş, Jisoo ise ona oldukça yakışan kahverengi şortlu bir takım giymişti. Hepimiz hazır olduktan sonra çocuklara mesaj atıp yemeğe indik. Restoranda masa seçip çocukları bekledik. Onlar da geldiğin de yemeklerimizi aldık. Masada hoş bir sohbet dönüyor, herkes gülüşüyordu. Şuan o kadar huzurluydum ki! Sevdiğim adam, arkadaşlarım hepsi yanımdaydı. Mutluyduk. Yüzümü yanımda oturan Jungkook'a çevirdim. Karşısında oturan Jin'in anlattığı bir şeye gülüyordu. Onun gülüşü dünya üzerinde en sevdiğim şey olabilirdi. En güzel manzaram, en sevdiğim masalım ve sonsuza kadar dinleyebileceğim bir melodi... Gözlerimi üzerinde hissetmiş olacak ki bana döndü.

Jungkook: Bir şey mi oldu Rosé'm?

Rosé: Hayır neden ki?

Jungkook: Öyle dalmışsın bir sorun mu var diye

Rosé: Aksine Jungkook şuan o kadar mutluyum, o kadar huzurluyum ki bu ana sıkışıp kalabilirim.

Jungkook: Öyle deme güzelim ömrümüzün geri kalanını sana daha güzel anlar yaşatmak için harcayacağım.

Rosé: Aslında harcamana gerek yok yanımda öylece otursan bile mutlu olurum.

Jisoo: Bölmek istemem ama romantizm karın doyurmuyor böyle devam ederseniz yemekleriniz soğuyacak ve aç kalacaksınız.

Jisoo'nun bunu demesi üzerine hepimiz gülmeye başladık. Guruldayan karnım Jisoo'ya hak verircesine bütün gülme seslerine rağmen duyuldu ve bu herkesin daha da gülmesine sebep oldu. Gülme krizimiz bitince hepimiz yemeklerimizi yedik.

Yemekten sonra sahilde yürüyüşe çıkmaya karar verdik. Hepimiz hafif hafif sohbetlerle sakince yürüyorduk. Ansızın Lisa'nın gülmeyle karışık çığlığını duyana kadar. Lisa'ya bakmak için arkamı döndüm ve karşılaştığım manzara gülümsememe neden oldu. Taehyung Lisa'yı tutup denize sürüklemişti ve birbirlerine su atıyorlardı. Hepimiz onlara bakıyor gülüşüyorduk. Bir an ayaklarım yerden kesildi ve kendimi Jungkook'un kucağında denize giderken buldum. Beni suya sokmaması için çırpınıyor kızlardan yardım istiyordum. Ama onlar gayet eğleniyor olacaklar ki beni takmıyorlardı. En sonunda kendimi buz gibi suyun içinde buldum. Ama ben bunun altında kalmazdım. İlk iş Jungkook'u suya batırdım sonrasında hala ıslanmamış olan Jennie, Jisoo, Yoongi ve Jin dörtlüsüne su atmaya başladım. Jungkook, Taehyung ve Lisa da bana katıldı. Şuan onlarda suya girmemesine rağmen biizm kadar ıslanmış durumdaydı. Arada söylenseler de hepsinin keyfinin yerinde olduğu belliydi. Denizden çıktık sahilde kurumak için bir ateş yaktık ve hepimiz etrafına oturduk. Sonrasında ise bol bol sohbet ederek kurumayı bekledik. Hayatımın en güzel günlerinden birindeydim.

Selam canlarım,

Nasılsınız görüşmeyeli? Biliyorum epey bir zamandır yoktum. Çünkü hiç bölüm yazasım gelmiyordu. Bu bölümü de sizi daha da bekletmemek için yazdım. Bir konuya değinmek istiyorum. Benim yayımda olan 4 kitabım var ve bir tane de taslaklarımda var. Hepsine yetişemiyorum. En uzun kitabım bu ama final vermek için henüz çok erken. Bu yüzden bu kitaba ara vermeye karar verdim. Şuan final ne zaman olur kestiremiyorum ama yakın bir zamanda değil. Yani okumayı bırakmayın ve bana destek olmaya devam edin lütfen. Sizin oy ve yorumlarınız benim için çok önemli. Lütfen diğer kitaplarıma da bir göz atın.

Sevgiyle kalın Hunny

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

she's back.rosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin