6.Můžu přijet ?

80 8 0
                                    

Louis: Přišel jsem domů. Koukl na twitter. 150 upozornění 12 zpráv. Koukal jsem jako vyjevenej. Co se to tu děje ?? Koukl jsem na upozornění buď tam byli upozornění typu. Miluju tvůj hlas, nebo Xx vás začal sledovat .... Koukal jsem na to tak a najednou vidím jeden tweet. Pokud vím, řekla jsem ti aby sis nedělal naděje! Vypl jsem twitter. A najednou mi vyjela ikonka skype. Liam s vámi chce videohovor. Klikl jsem na Přijmout. ,,Ahoj kámo" řekl sklesle. ,,Ahoj, copak" zeptal jsem se ho. ,,N-nic" fňukl. ,,Notak, Lee co se děje ?" zeptal jsem se a dá se říct koukal mu do očí. ,,Já... Podvedl mě přítel.." rozplakal se. ,,Neplakej prosím" koukal jsem na něj smutně ,,Boo?" řekl. ,,Ano?" koukal jsem na něj a čekal co řekne. ,,Mohl bych na pár dní přijet k tobě ??" koukal na mě a malé slané kapičky mu tekly po tvářích. Bolel mě ten pohled na něj v slzách. ,,Samozdřejmě" trochu sem se usmál abych to odlechčil. ,,Kdy přijedeš??" optal jsem se. ,,co nejdřív" řekl. ,,Dnes v noci ti letí letadlo" řekl jsem a koukal jsem do mobilu. ,,Fajn" řekl a začal se balit. ,,Lou,Bou končím... A letím k tobě.. Tak pa" řekl a zaklapl notebook. Já vypl hovor a šel si lehnout.
Liam: Zbalil jsem se na papír napsal vzkaz že letím na pár dnů mimo Austrálii a odešel jsem se vším potřebným do svého auta. Sedl jsem si za volant a rozjel se. Na letišti jsem si koupil letenku a jelikož tu byla wifi, napsal jsem Louimu na skype. Babe dej mi tvoje číslo :) a čekal jsem až mi odepíše. Jj takže 777......  napsal mi ho a já si ho uložil. Díky, už se na tebe těším.... Už musím tak pa :* napsal jsem mu, vypl mobil a šel na odbavení. Poté jsem přešel do letadla a usedl na svoje sedadlo. Milí cestující...tohle je letadlo letící z Austrálie do Anglie. Přistaneme na Londýnském letišti. Přejeme klidný let. Z vysílačky se ozvala letuška. Vzlétli jsme, dal jsem si sluchátka a usl.
---------
,,Pane,vztávejte zachvíli přistáváme" řekl milý hlas letušky. ,,Dobře,děkuju" řekl jsem a protřel si oči. Schoval jsem sluchátka a koukl ven z okna. Viděl jsem město které jsem před několika lety opustil. Přemýšlel jsem že se sem asi zase vrátím. Už jen kvůli němu a taky v Austrálii mě už nic nedrží tak proč ne?.

Niall: Přišel jsem do pokoje Liama. Nebyl tam. Ani jeho noťas. A půlka skříně. Letěl jsem do kuchyně a tam seděl Harry. ,,Co se děje?! Kde je Liam?!" zeptal jsem se a on mi jen podal papír. Milí kluci, rozhodl jsem se na pár dnů opustit Austrálii. Nebojte... Možná se vrátím... Ale jestli ne tak za to může Harry. Kdyžtak se ptejte jeho.. Ps. Harry... Tohle jsi nemusel. Bolí to .... Jsi pěknej hajzl... A taky arogantní a nenažraný prase kterýmu nestačí jedno srdce s pravou láskou. Hamoune!! ,,Harry, co se stalo?!" řekl jsem se vztekem v hlase, protože jsem jaksi tušil co se stalo. ,,podvedl jsem ho a tímhle mi dává asi konec.." Potvrdilo se mi to. ,,Harolde!! Ty si fakt takovej hajzl!!" řekl jsem. On se na mě zamračil. ,,Lee zná nějakýho kluka z jedné hry a on bydlí v Anglii. Asi jel k němu. " koukal na mě tak jakože jestli si dělám srandu. ,,Myslíš že by byl pozděj sním?" zeptal se. ,,No asi jo... Koukej" ukázal jsem mu video kde zpívá. ,,No jo..  Je pěknej." řekl a odešel do pokoje. Vzal jsem mobil a vytočil Liamovo číslo. Snad není v letadle.

Takže tady new part. Já vím furt je to o ničem ale tak nevím nejde mi to vymíšlet nebo co... :// jo jinak jsem ostříhaná xD no a pardon za hrubky... Snažím se je tam nedělat... XD snad se i přes komplikace líbí :D xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now