27. Svadba část 2.

37 5 0
                                    

Předem s chci omluvit že jsem díl nepřidala před týdnem, ale neměla jsem čas. :// no tak snad tohle jako omluvu přijmete. Miluju vás.
Louis:
Přišel jsem k oltáři. S mamkou jsme se políbili na líce a mamka si šla sednout na svoje místo v první řadě. Liam mě vytáhl za ruku k němu. Koukali jsme si do očí a já měl chuť ho políbit, ale nesmím. Musím počkat na ten manželský.

Liam:
Tak teď to přijde.
,, "Berete si zde přítomného Louise Tomlinsona slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" zeptal se mne oddávající. Koukl jsem Louimu do očí a řekl jsem to na co jsem byl připraven.
,,Ano" usmál jsem se na Louiho.

Louis:
No a je to tady.
,,Táži se vás...... Berete si zde přítomného Liama Payna slibujete, že s ním budete v dobrém i zlém, v nemoci i ve zdraví, v bohatství i v chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?"
Koukám na Liama a přemýšlím. Jemu postupně mizí ta jiskra štěstí.
,,Ano, beru" koulnu a Liam je, jako sluníčko na hnoji.

,,Nyní prsteny" řekl oddávající. Přišla Ruth a na podnose byly dva prsteny. Jeden vzal Liam a dal mi ho ma ruku. Druhý jsem vzal já a nasadil ho Liamovy.
,,Nyní si můžete dát první, novomanželaký polibek" řekl oddávající a jak řekl tak se stalo. S Liamem jsme si dali opravdu dlouhý a dokonalý polibek.

Tak jo :))) tady je new díl..... No a jelikož se chystám na nový příběh... Tak se chci zeptat přečetl by si ho někdo ? Teda .. Nebude se týkat 1D ale tak to by snad nevadilo. No nic jako vždy sorry za hrubky. Díky za hvězdičky a comments :))) potěší to moc no nic u další čááu ! :))) xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now