28.Rodina Paynů :3

55 5 2
                                    

O pár dní pozděj:

Louis:
Včera jsme se porodil. Bylo to zvláštní, ale zvládl jsem to. Když to zhrnu. Budeme mít doma. Dva úžasné chlapečky. Jmenují se Jack a Matt. Kluci mají zatím slepená očka, ale to nevadí. Liam přišel a koukl na kluky. Usmál se hlubokým úsměvem, přešel ke mě a políbil mě.
,,Tak jak se mají kluci ?" zeptal se a s úsměvem na kluky koukal.
,,Zatím, je všechno fajn" usmál jsem se.

Liam:
Kluci jsou zlatíčka, byl jsem ohromen, jak je Loui vysmátý po včerejšku. Miluju ho a kluky také. Jsou to zlatíčka.
,,Dneska, už můžeme domů" řekl mi Loui.
,,Tak to je super" usmál jsem se a kluky hladil po jejich hebkých tvářičkách.
,,Tak já ti začnu balit jo ?" usmál jsem se na Louiho.
,,No a mají kluci sedačky, atd...?" zeptal se mě Loui.
,,Zlato, neboj. Vše jsem zařídil" usmál jsem se na něj a v jeho očích byla úleva.

Louis:
Vše je zbaleno. Lee donesl sedačky a dali jsme do nich kluky. Vzal jsem Matta a Lee Jacka. Byl jsem rád že je vše v pořádku a kluci spí. Došli jsme na recepci a tam jsme s Liamem podepsali to, že na sebe budu tak týden dávat pozor. Rozloučili jsme se a šli do auta. Liam nastartoval a my vyjeli domů. Jako rodina Paynů, kterou jsem si přál a budu ji mít na vždy.

Tak Lidišky. Tohle je konec. Je těžké loučit se s mojí nejoblíbenější povídkou. No, ale já asi začnu další dvě nebo jednu povídku. Na téma Lilo. Mám námět na dvě. Takže tak no. Snad se poslední díl líbí. Sorry za hrubky. Miluju vás. Song jsem poslouchala vždy, když jsem psala tento příběh. Ani nevím proč :D no nic tak jo tak Bye !!! :*

xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now