7. jako Harry...

73 10 0
                                    

Liam: Vystoupil jsem z letadla a zapl mobil, stím že zavolám Louimu. Zapl se a na displeji se objevilo Máte zmaškané hovory od Niall a Harry. Co po mě chce Niall asi vím, ale co chce ten zmetek nazývaný mím bývalím. Ignoroval jsem to a vyhledal jedno jméno když jsem ho našel objevil se mi úsměv na rtech. Vzpoměl jsem si na jeho hlas, rozcuch který vypadal opravdu rošťšcky a jeho dokonalé modrošedé oči. Kéž by byl můj přítel. Klikl jsem na Boo<3.

Louis: Pospával jsem a najednou mi začal zvonit mobil. Neznámé číslo. Mohla to být jen jedna osoba a to Liam. Zvedl jsem to. ,,Ahoj Boo" ozval se jeho hlas z mobilu. ,,Ahooj" řekl jsem nadšeně,protože jsem věděl že je v Londýně. Ve městě které je kousek odtud. ,,přijel by si pro mě na letiště ?" optal se ,,Samozdřejmě, nebo se mi ztratíš a už tě nenajdu" zasmál sem se. ,,Počkej tak patnáct minut a budu.u tebe" řekl jsem. ,,Dobře řekl a ukončil hovor.

Harry:  Napsal jsem Liamovy spousty omluvných SMS, ale ani na jednu neodpověděl. ,,Ach bože !!" zakřičel jsem a držel v ruce krabičku s prstýnkem, který jsem mu chtěl dát Liamovi už kdysy ale nikdy jsem neměl odvahu. A tohle jsem polazil jen jedním. Tím že jsem se ožral a pak jsem si sem přivedl toho kluka z baru. Myslím že Zayn se jmenoval. Tak ale když už teď nemám Liama mohl bych to zkusit sním. Přece jen mladík s havraními vlsy Zayn Malik byl něčím výjimečný. Řekl jsem si v hlavě a vzal mobil. Vytočil jsem jeho telefon a už čekal až to zvedne.

Niall: Co jsem tak slyšel od Harryho chtěl se s Liamem zasnoubit a pak oženit. Milovali se. Jediné co mi vrtá hlavou je Harry a to jestli se Liam vůbec vrátí.

Liam: Začal mi zvonit mobil a na jeho displeji se objevilo jméno Niall. Tentokrát jsem to zvedl. ,,Brácho?! Kde jsi ?!" ptal se. ,, No kde asi, v Anglii zachvíli dojede Loui a pojedeme do jeho domu." řekl jsem. ,,Harry se chtěl zasnoubit" řekl jsem a valil oči. ,,C-cože zasboubit ?? On ?? To je pitomost..." řekl jsem. ,,Jop už dřív ale bál se" řekl. ,,No jo to jen tak řekl... Mě kdyby miloval tak neudělá to co udělal..." řekl jsem a už vyděl Louiho. ,,Liame ale.... " přerušil jsem ho. ,,Už čeká Loui tak pak zavoláme tak čau" než stačil cokoliv říct, ukončil jsem hovor, mobil strčil do ryflí a utíkal jsem k Louimu. Hezky voněl. Jako Harry...

Takže new díleček.... Zase o ničem.... A navíc pod vlivem únavy je 23:40 :D no nic no xD tak tady je kratší díl... Snad se líbí ikdyž teď nemàm vůbec inspiraci. Sorry za hrubky... xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now