3. Zazpívej prosím...

116 11 0
                                    

Louis: začal kňučet jako děcka z mojí třídy. No dobře no .... Počkej tady.... Došel jsem si pro kytaru a začal hrát a potom přidal i slova.... (pisnička look after you a je tam vjak bývá obrázek atd... :) ;)...) dozpíval jsem... A obdržel jsem potlesk. ,,Tak a teď mi řekni na co všechno umíš ještě hrát" usmál se. ,,Kytara, piano a to je vše" usmál jsem se. ,,Umíš dokonale zpívat. Nechápu, čeho se bojíš" kouká jakože na mě a já na něj. ,,Víš proč nechci zpívat ?" koukal jsem na něj ale přitom ne. ,,Proč?" čekal na odpověď. ,,Protože mi říkali v Americe že si dělám naděje a že zpívat neumím... " usmál jsem se, asi mají pravdu, pokrčil jsem rameny a on se zaksitil. ,, to jako fakt ?? Máš andělskej hlas... A jako učitel by si měl věřit že zpívat umíš aspoň trochu" řekl a já na něho koukal.

Liam: ,,Nefušuj se mi do práce jo ??" zasmál se a já sním. Asi se už otrkal a je opravdu vtipnej. Ale musím mu to říct. Sice ne teď ale musím. Přece jen Harryho miluju ikdyž se teď hádáme. Ale pokud se potkám s Louim na živo a budu se moct dotknout třeba bude vše jinak ... Tohle mi vadí .... Mám sakra problém. Přišel sem Niall. ,,Ahoj Nialle !! Pojď jsem" zakřičel jsem. ,,Tohle je můj kamarád Loui a tohle je můj kamarád Niall."

Louis: představil nás a mě udeřila do očí barva jeho očí bylo to fascinující. ,,Ahoj" řekl jsem. ,,Ahoj" Niall opětoval pozdrav a Lee pokračoval.

,,Lou je učitel hudby a umí skvěle hrát na kytaru, piano a skvěle zpívá" plácl jsem se do čela. ,,Ty magore co tu kecáš?!" zasmál jsem se. ,,Nekecám" Zaspíváš mi prosìm ?? Řekl Niall. Začal jsem zpívat písničku Beacause of you........ Dozpíval jsem a obdržel jsem potlesk od Nialla a znovu od Liama....

Buď se mi to zdá nebo je tenhe díl opravdu delší :D sorry za hrubky xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now