2. zvedl to!

139 10 0
                                    

Zvedl to. ,,A-ahoj" oslovil jsem krásného klučinu s krásnýma hnědýma očima a vlasy roštácky vztyčenýmy. Byl krásný. ,,Ahoj" opětoval mi pozdrav a já pokračoval. ,,řekneš mi něco o sobě ?" usmál jsem se do kamery a fascinovaně si ho prohlížel. ,,jsem Liam James Payne, je mi 22 let a bydlím v Austrálii. Od rodičů jsem se odstěhoval jinak bych bydlel v Anglii. Miluju zpěv a chodím na Vysoku Školu Uměleckou obor zpěv... To je asi vše co ty??" zeptal se mě. ,,Já??... No jsem Louis William Tomlinson bydlív Doncasteru, jelikož si bydlel v Anglii víš kde to je.... Odstěhoval jsem se od rodičů když my bylo 18 kvůli opravdu osobní informaci. Jinak bych snimi zůstal.... Kvůli nim to nebylo.... Ikdyž jsem jen nevlastní byli to ti nejlepší rodiče. No a tak teď je mi 24 let a jsem tu jakž takž spokojen.... Jsem učitel zpěvu a výtvarky.... No to je asi vše" usmál jsem se a koukal do jeho dokonalích očí. ,,A ten problém ??" zeptal se . ,,já.... Nechci se o tom bavit ....." řekl jsem a on na mě nechápavě koukl. ,,kdybych ti to řekl odsoudíš mě ..... Tak jako ostatní..." šeptl jsem a ani bych se nedivil kdyby mě neslyšel ,,Lou..... Notak ..... Zvedni hlavu a povídej ..... Slibuju..... Neodsoudím tě..... Proč......" chtěl pokračovat , ale já mu do toho skočil. ,,Jsem ....... Gay.... " sklopil jsem hlavu a koukal pryč...

Liam: ,,jsem .... Gay..." řekl a sklopil svoje modrá kukadla. ,,Lou a víš že já taky ?" koukl jsem na něj, on svedl hlavu a usmál se. ,,Jenže je tu jedna věc .... nevím jestli by jsi byl toho a opětoval to..." všechno sekal. ,,Lou klid,ztebe aby to jeden tahal" zasmál jsem se. ,,Prostě vklidu řekni co se děje" usmál jsem se na něj a on pokračoval. ,,Hned jak jsem tě uviděl jsem se do tebe zamiloval a to tě znám...... Jak dlouho ?? Půl hodiny??" usmál jsem se. Nikdy o mě nikdo starší nejevil zájem a je roztomilí jak se stydí. Nikdy jsem neviděl většího stydlína... Usmál jsem se pro sebe. ,,Lou zaspíváš mi ??" zeptal jsem se a on na mě vykulil oči. ,,copak ??" zeptal jsem se ho. ,,nebudu zpívat" odsekl a já se usmál. ,,Pane učiteli prosím" řekl jsem a psíma očkama jsem ho sledoval. Byl tak sladký když si nevěděl rady.

Tak tady je další díl. :) snad se líbí.... Sorry za hrubky... xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now