Liam:
Probudil jsem se dřív než on. Moje zlatíčko.. Poslední dobou teď ráno zvrací a já začínám věřit. Začínám věřit v to, že je opravdu těhotný. Říkáte si že je to blbost, ale tak, já věřím. Začal jsem balit věci. V noci jsem koukal na net a našel jsem let dnes večer. Takže v Anglii bude večer.
Louis: Probudil mě zase tlak u žalůdku. Ten jako teď posledních pár dní. Rychle jsem vstal a utíkal na záchod. Začal jsem zvracet. V pusy jsem měl pachuť a bylo to prostě vnusné. Nevím co se to děje. Musím co nejdřív do Doncasteru, a pak k doktorovy.Liam:
Věci byly sbaleny. Loui se před chvílí vrátil ze záchodu. Já jsem šel do kuchyně a udělal jsem lehkou snídani. Jogurt a černý čaj s mlékem. Odnesl jsem to nahoru a sedl si k Louimu.Louis:
,,Jak ti je zlato?" zeptal se ustaraně Liam a pohledil mě po zádech.
,,Jo teď je to už lepší" usmál jsem se falešně.
,,Tak se trošku najes" řekl a podal mi jogurt a lžičku.
,,Děkuju" řekk jsem a začal jsem jíst.Liam:
Dojedli jsme a Loui se natáhl pro čaj. Zareagoval jsem a podal mu ho. Usmál se a začal usrkávat z čaje, již skoro vlažného. Horkost byla po několika minutách pryč. Hrneček byl studený a čaj skoro též.
,,Dneska večer letíme do Londýna" uculil jsem se a onse rozzářil.
,,Paráda" řekl šťastně a usmíval se od ucha k uchu. Miluju jeho úsměv a teď se po dlouhé době, pravdivě usmál. Byl krásný. Chytl jsem jeho tváře a blížil se k jeho rtům. Byl jsem kousek a chystal se ho políbit, ale někdo si odkašlal a vyrušil nás.
,,Ehm, je oběd" řekl Harry kterému bych za jeho tón hlasu dal do toho jeho, rádoby ksichtu. Bože jak já ho nemám rád. Oba jsme si stoupli, chytl jsem Louiho za ruku a šli jsme ruku v ruce do kuchyně. Bylo tam ale něco jinak. U stolu neseděl jen Harold a Niall ale i nějaká blondýna a kluk s havraníma vlasama. Měl hnědé oči. Niall se usmál a začal.
,,Kluci, tohle je Barbara" ona se usmála. Oplatil jsem jí ho a podal ruku. Oba jsme si potřásli.
,,Liam"
,,Barbara" řekla a znovu se mile usmála.Louis:
,,Louis"
,,Barbara" řekla mile a oba jsme si podali ruku a potřásli si. Sedli jsme si ke stolu. Harry byl po boku s nějakým klukem byl hubenější postavy a měl havraní vlasy a hnědé oči. Jak se jmenuje jsem se ale nedozvěděl. Na stole byli kuřecí křídla vzal jsem si jedno a začal jsem jíst. Kousek kuřete a hranolky. Nemám rád kečup a už vůbec tatarku. Byl jsem odpůrce tady těhle "dobrot".
,,Zayne podáš mi prosím kečup ?" řekl tiše a mile Harry.
,,Jasně" usmál se a podal mu ho. Takže Zayn. No, asi vím co se stane. Chudák Zayn, ale tak Harry je debil. Naletěl jsem mu já a Liam. Určitě i mnoho dalších před náma. Byl to machr. Mohl by se zabývat herectvím. No tak ať si to Zayn užije s debilem.Takže zase krapet delší :))) tak snad se líbí sorry za hrubky a ahoj... xxZdexx