Liam: Probudil jsem se s Louisem na hrudi. Byl tak rozkošný. Rozhodl jsem se udělat snídani. Opatrně jsem vylezl a oblekl jsem si boxerky. Zašel jsem do kuchyně a hledal něco co bych do snídaně použil. Našel jsem vajíčka. Rozhodl jsem se tedy že udělám míchaná vajíčka. Rozpálil jsem pánvičku a rozklepl pár vajec, přidal jsem nějaké maso a chvíli míchal. Když bylo hotovo tak jsem to dal na talíř a vytáhl jsem nějaký džus co tam měl. Nalil jsem ho do skleniček. Vše dal na tác a šel jsem zpět k Louimu.
Louis: Probudilo mě několik něžných polibků na ústa,krk a nos. ,,Hmm" zabrbral jsem. ,,Princezno moje.... Vztávej" řekla osoba s nejdokonalejším hlasem na světě. ,,Ještě neee, ještě chvilku" kňučel jsem. Ale Lee se nedal a uděla to co bych po ránu nikdy nečekal. Sáhl na mého kamaráda a já vzdychl. ,,Lee notak nechtoho" řekl jsem. ,,Ne dokud neotevřeš očka" zakřenil se. ,,Dobře,Dobře už jsem vzhůru ty provokatére" usmál jsem se, přitáhl jsem si ho k sobě a políbil.
Liam: Přitáhl si mě a políbil. Bylo to tak kouzelné. Moje pocity byli nepopsatelné. Kolik vztahů vznikne takhle rychle ?? Málo a my k té trošce patříme. Odtáhl jsem se nerad ale musel jsem. ,,Tak jo, něco jsem ukuchtil. Tak se napapej jo ??" řekl jsem a usmál se. ,,Budeme jíst spolu" řekl a usmál se. ,,Dobře" usmál jsem se a vzal jsem vidličku. ,,Ham" řekl jsem a on poslušně otevřel pusu. ,,Hmm.." broukl s plnou pusou. ,,To je dobrý" vyvalil oči a usmál se. Vytrhl mi vidličku z ruky a nabral sousto pro mě. ,,Otevři papulu zlato" řekl a usmál se. Poslechl jsem a on mi do pusi dal vajíčka.
Louis: Dnešní ráno bylo kouzelné. Snídani udělal Liam. Donesl ji až do postele a probudil mě. Byl jsem jako v sedmém nebi. Byl to nejdokonalejší kluk na zemi. Zamilovávám se do něj pořád víc a víc. Ikdyž si řeknete. Víc to přece nejde... Ale jde. A já jsem rád že jsem Liama poznal.
Liam: ,,Tak a co dneska podnikneme ?" zeptal jsem se Louise. ,,Noo co říkáš na procházku ?" usmál se a já taky. ,,Jak bude moje princezna chtít" řekl jsem a on se usmál a políbil mě. ,,Liame ty jsi taky popleta moje " usmál se. ,,Proooč??" vyvalil jsem na něj oči. ,,Nemůžu být princezna když nejsem hezký" řekl a já se zamračil. ,,Jsi krásný a proto jen a jen moje princezna" usmál jsem se a políbil jsem ho.
Tak tady další díl. Je kratší a je tam určitě plno chyb. Moc se omlouvám a snad se líbí... xxZdeexx