17.Návrat ?

70 7 0
                                    

Liam: Probudil jsem se a viděl, jak můj jediný spokojeně pochrupkává. Bylo to skvělé, byl jsem rád, že se nějak nebudil kvůli oné noci. No snad bude lepší, když se vrátíme do Anglie. Šel jsem dolů do kuchyně. Byl tam Harry a Niall, o něčem se bavili. Když mě Harry uviděl, drcl do Nialla a on taky přestal.
,,Co se tu děje ?" zeptal jsem se a nadzvedl obočí.
,,Ale nic" řekl Niall a Harry jen přikyvoval. Mám tušení, že něco tají.
,,Fajn, my s Louim jedeme do Anglie" řekl jsem, vytáhl si jogurt pro sebe a Louiho, udělal jsem nám čaj a odešel jsem do pokoje.

************
,,Loui, Zlato vstávat" řekl jsem a budil jsem ho něžnými polibky na krk.

Louis: probudily mě polibky na krk.
,,Hmm, ještě chvilku" zakňučel jsem.
,,Loui jedeme do Anglie" řekl úplně v klidu a já vyletěl do sedu.
,,Fakt?!" skoro jsem otázku zakřičel.
,,Ano, najdu nejdřívější let do Anglie a poletíme" usmál se na mě jako sluníčko.
,,To je super!" políbil jsem ho, protože si to opravdu zaslouží. Miluju ho.
,,A co tak najednou ?" Vykulil jsem svoje oči a opravdu jsem se divil, že jsme tu jen tak na otočku.
,,No, Harrold a Niall mají asi nějaké tajemtví" řekl a pokrčil rameny.
,,Aha, to je mi líto" řekl jsem a objal ho.
,,To neva" usmál se na mě.
,,Přinesl jsem ti snídani" řekl a já se usmál.
,,Děkuju, si můj zachránce" v tu chvíli mi zakručí v břiše a zasmějeme se.
,,Tak tady to je. Jogurt a čaj" řekl smutně a položil mezi nás tác s jídlem.
,,To je snad jedno ne ?" usmál jsem se a vzal si jogurt, který jsem otevřel a následně začal jíst. Liam na mě s úsměvem koukal.
,,Copak ?" usmál jsem se na něj a koukal, co řekne.
,,Nic. Jen si strašně sexy, když papáš"
Usmál se a já zrudl jako rajčátko.
,,Ty si sexy za každých okolností" uculil jsem se a dál se věnoval jogurtu. On mi zvedl hlavu a políbil mě.
,,Tak já najdu nějaký ten let, jo ?" Usmál se, vzal si notebook a začal hledat.

Liam: Začal jsem hledat a našel jsem let na Bahamy atd...
,,Loui?"
,,Ano?"
,,Co kdybychom jeli na dovolenou?" zeptal jsem se a culil se na něj.
,,Lee, klidně, ale až někdy jindy jo ?" usmál se a já kývl.
,,Už vidím jak...."
,,Liame?" přerušil mě hlas mého bývalého nejlepšího kamaráda.
,,Co je?" Řekl jsem otráveně.
,,Můžu s tebou mluvit?"
,,Hmm, poslouchám" řekl jsem.
,,Chci se ti omluvit. A potřebuju ti říct něco ohledně Harrolda"
,,Tak mluv. Oba dva jeho ex si to poslechnou" řekl jsem a ukázal na nás. On jen vyvalil oči.
,,N-no on jak tě podvedl. Tak s tím klukem teď chodí" řekl Niall a já se zasmál.
,,Čemu se směješ ?" Zeptal se Loui.
,,Ale jen je to celej Harrold, hele Nialle teď padej" řekl jsem a ukazoval rukou. On zavřel a já šel za Louim. Opatně jsem na něj nalehl a začal ho něžně líbat.
,,Miluju tě Loui"
,,Já tebe zlato" sundal jsem mu triko a začal se věnovat jeho krku. Slabě vzdychal a já mu začal dělat velký modrofialový flíček, při kterém vzdychl nahlas. Odběhl jsem rychle zamčít a zase se vrhl na Louiho rty. On mi taky sundal triko. Začal jsem ho líbat na hruď a zastavil jsem u podbříšku.

Louis: Zastavil se u mého podbříšku a rozepl mi kalhoty, které následně hodil někam do místnosti. Sundal jsem i ty jeho. Usmál se a znovu mě začal líbat. Po chvìli mi začal stahovat i boxerky. Usmál se a začal si hrát s mým kamarádem. Vzdychal jsem potichu, aby Niall a Harry nic neslyšeli. Po chvíli jsem se mu udělal do pusy a on to polkl.

Liam:
,,Chutnáš výborně zlato" usmál jsem se na něj. Sundal jsem si boxerky a koukl jsem na něj. Usmál jsem se a znovu ho začal líbat. Pomalu jsem do něj vnikl. Vzdychl mi do pusy. Opustil jsem jeho rty a začal jsem přirážet. Vzdychal, ale mi nechtěli, aby někdo něco slyšel, tak jsem se mu zase přilepil na rty. Najednou všechny vzdychy byly v mých ústech. Sice bych byl radši, kdyby vzdychal nahlas. Po chvíli jsem se do něj udělal, ale kvůli němu jsem pokračoval a i on se po chvíli udělal na svoje bříško.Lehl jsem si vedle něj a políbil ho.

Louis:
,,Byl jsi úžasný zlato" políbil mě na nos a já se usmál.
,,To i ty" šeptl jsem.
,,Dáme si sprchu a druhý kolo?" šibalsky jsem se usmál a utíkal do koupelny. Věděl jsem, že se nepohnu, ale na tom mi nezáleželo. Vzal mě a postavil pod sprchu, zapl ji a stoupl si ke mě.
,,To abychom tu zůstali tak ještě dva dny co ?" zasmál se a já jen přikývl a začal ho líbat.

Věnováno:
Tobě :* (HoransonForever)
http://w.tt/1HxRxLZ
Vám děvčata :))
sabinka010 sstyles01 + Sstyles01 thanks ty víš proč ;)
Tak tady je další díl snad se líbí :) sorry za hrubky a ahoj ! :* ILY xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now