- Leyla nebunul de Lucifer e îndrăgostit de tine ,de te caută ca nebunul.
- Păi...trebuia să fac ceva să intru în lumea lui ca să mă pot răzbuna.
Stau și o ascult pe Leyla ce îmi povestește și hop mi se aprinde beculetul. I văd pe toți că se uită la mine șocați și îl aud pe Alex .
- Ada ce pui iar la cale? poți să nu te mai aprinzi așa că o să ne dai foc într-o zi .
- Hei Leyla am nevoie de adresa lui Lucifer,o să i fac o vizită deseară!
- Alex pregateste-mi motorul și vreau două spreiuri negre.
- Ada ce vrei să faci?nu poți ieși singură și puterile tale nu sunt toate exersate .
Mă uit la ei și încep să râd după care le spun:
- Priviți! mă întorc și plec să mă echipez .- Alex nu o poți lăsa singură dacă pățește ceva!
- Dacă vrei mergi tu cu ea, eu mă tem cine știe ce grozăvii o să facă!
Stăm toți și așteptăm să vină să ne spună planul ,dar nu mai apare .
- Alex mergi și vezi de ce nu mai vine Ada !
Când să pornesc spre camera ei , îmi sună telefonul și când mă uit e Ada .
- Alo , Ada unde ești?
- Hei mergeți în birou și porniți ecranul mare dacă nu vreți să pierdeți distracția .
- Ada, Adaa mi-a închis off fata încăpățânat!
- Hei a plecat deja a zis să pornim ecranul mare din birou să vedem ce face!
- Cum adică a plecat, când?
- Ma sunat acum, știa că o să vrem să o oprim.
Plecăm toți spre birou porni cameră și o vedem că ajunge la casa lui Lucifer.
- Unde e nebuna?pe acoperiș?îl aud pe David că striga.
Zâmbesc dar nu zic nimic voi vorbi cu el când mă întorc ,acum să vedem unde e camera lui Lucifer.Am găsito se pare că doarme super întâi să scriem ceva pe perete .Dragul meu Lucifer infernul e aproape sper că ți-a plăcut visele cu mine pentru că curând voi fi cel mai mare coșmar al tău.
Îl aud că zice ceva în somn mă apropii de el și îl aud cum o strigă pe Leyla, fata asta chiar ia pus capac .Dar acum e timpul să mă joc cu mintea lui .
În visul lui Lucifer
- Hei drăguțule ce faci?ce zici să ne jucăm puțin cu focul?
- Doamne ce frumoasă ești! Cine ești?
- Deschide ochii și o să mă vezi pe fereastra ta.Lucifer
- Mă trezesc șocat și privesc spre geam , văd flăcări în drum și un mesaj!- Vin după tine violatorule!
Mă dau în spate nervos și văd un mesaj pe perete :
Dragul meu Lucifer infernul e aproape sper că ți-a plăcut visele cu mine pentru că curând voi fi cel mai mare coșmar al tău.
A fost aici dar cum dracu casă e impăzită de paznici, deodată aud în spatele meu.- Bună frumosule,sper că ți-a plăcut visele cu mine, ne vedem mâine noapte !
Și pleacă,dispare din raza mea vizuală.
- Doamne a fost un înger sau un demon?...
Am plecat de lângă el ,e bine suferința lui mi-a crescut puterea va trebui să o fac în fiecare seară să pot fi aptă la marea bătălie.O să mă antrenez noapte că de obicei deși mă gândesc să îl chem și pe David să facem un plan , acum că știu că are și el puteri ar fi mai simplu dar nu vreau să îl forțez ,voi vorbi cu el dimineață.Din perspectiva lui Lucifer
Stai ce se întâmplă cu mine?cum a intrat aici?
- Paznici, paznici unde dracului sunteți?
- Aici șefu , ce s-a întâmplat?
- Ce s-a întâmplat? idioților demonul tocmai a fost în camera mea și voi habar nu aveți! Cum a intrat aici?
- Șefu peste tot e liniște,băieții sunt toți la post și pe camere nu se vede nimic exceptând mesajul din drum cel făcut cu foc.
- Mesajul futui ,stai cum e posibil doar nu e ea acea fetiță,cum am putut fi așa nemernic cum?
- Plecați și lăsați-mă singur acum!
Off de ce mie sper să nu afle și ceilalți,stai a zis că mă va vizita și mâine noapte,o voi aștepta trebuie să vorbesc cu ea.La cascada gașca
- Ada ești nebună, ce i-ai făcut?
- Ce trebuia m-am hrănit cu suferința lui și în aceste două săptămâni îl voi tortura în fiecare noapte altfel că în ziua cea mare să nu mai fie bun de nimic.
- Leyla nebunul te iubește nu glumă și în somn te strigă!
- Lasă să strige și eu am strigat de durere atunci dar nu ia păsat așa că fal să sugereze.
- Ada trebuie să vorbim acum!
- Bine Alex să mergem în birou.David după ce vorbesc cu Alex vreau să vorbesc și cu tine .
- Bine Ada aștept.
Alex
- Ada ce s-a întâmplat cu tine ? dintr-o dată ai puteri de care noi nu știm ,faci lucruri fără noi și pe deasupra vrei să mergi în fiecare noapte la Lucifer să îl terorizezi!
-Alex tu ești gelos?
- Da Ada sunt ,te iubesc și nu vreau să te pierd acum când în sfârșit suntem împreună!
- Alex, Alex stai liniștit nopțile lui vor fi coșmaruri și hrană pentru puterile mele.
- Ce vrei să spui?
- De câte ori induc coșmaruri în mintea cuiva puterile mele cresc !
- Tu glumești nu?și de antrenat când te antrenezi?
- Noaptea când voi dormiți!
- Gata de acum nu mai faci nimic fără mine!Voi sta cu tine noaptea cât timp te antrenezi și nu îmi mai dai coșmaruri in vise ,serios Ada doar pe mine mai găsit să te hrănești?
- De moment daa!și râd și-a dat seama.
- Acum am altă victimă așa că ai scăpat!
Văd ușa că se deschide și intră David .
- Hei trebuie să vedeți ceva!am primit asta de la agenție.
- Doamne e Lucifer?....
CITEȘTI
Puterea din suferinta
AléatoireÎntr-o lume în care totul pare în regulă și crezi că toți sunt bine chiar dacă nu e așa, unde demonii fac bine în loc să facă rău se află ea o tânără de șaptesprezece anii care deși a trecut și trece prin multe e mereu cu zâmbetul pe buze. Viața e o...