Capitolul 31

58 11 4
                                    

    - Alex am nevoie de ajutor !
    - Acuma !
    - Stai nu suna încă pe nimeni, cheamă pe Leyla vreau să știu dacă e vreo fată de a lui pe aici sub acoperire.
     - Acuma o sun sper să poată veni .
     - Și eu!
 
Convorbire telefonică
   - Da Alex !
   - Leyla puteți veni un pic până în birou avem nevoie de ajutorul tău.
   - Venim acum!
Încheiere convorbire telefonică

- David ,Alex a spus că au nevoie de ajutorul meu să mergem în birou.
  - Leyla ești slăbită nu te poți ridica.
  - De acea te am pe tine ,nu?
- Daa , bănuiesc că da.

Ajunși în birou David o lăsa pe Leyla jos și începe.
  - Alex ști că Leyla nu are voie să se de-a jos din pat , de ce ai chemato?
  - Eu doar am îndeplinit ordine nu te enerva pe mine !
  - Ada poți spune ceva mai am puțin și îl iau de gât pe Alex .
  - David liniște am nevoie de Leyla pentru că a fost mult în preajma lui Lucifer și vreau să văd dacă recunoaște vreo fată din cele salvate  .
   - Salvate? Ada ce ai mai făcut?
  - Am salvat douăzeci de fete de la o viață de mizerie și taci odată las-o pe Leyla să vorbească !
   - Sunt aici Ada spune !
  - Leyla vreau să te uiți atentă la fiecare fata și să îmi spui dacă vreuna din ele e "fetiță "lui Lucifer.
  - Aratămile !
  Mă plimb prin fața lor și toate sunt planșe și tremură mai puțin una.
   - Ada stai! o aud pe Leyla.
   - Puneo să se ridice pe blonda din fata ta .
  - Tu ridică !
   - E Aria amanta lui, ai grijă e foarte șmecheră și puternică. Ea îl ajută cu traficul de carne vie.
   - Mersi mă ocup acum de ea . Alex trimite după fete .
   - Aria ! când strig aceasta își ridică capul și mă privește de parcă ar vrea să mă omoare . Nu apucă pentru că i intru în mintea ei și cel mai mare coșmar al ei se adeverește .
O iau și mă întorc cu ea la Lucifer,acum el va decide ce va face cu ea oricum nu va fi bine după coșmarul provocat de mine .
   - Lucifer!îl strig și se întoarce brusc când mă vede cu Aria face ochii mari.
   - E a ta ,acum tu decizi ce faci cu ea.Ei doar m-am jucat cu mintea ei și nu își va reveni curând.
   - Aria , Aria răspunde !Privirea ta e goală.
   - Demon afurisit de ce nu mă lași în pace ?
   - Păi să vedem ești doar un rău pe pământ și îmi place să fac curat .Nu uită Lucifer ai doua zile , doar două să faci ce ți-am zis.
  - Și cu astea fiind spuse am plecat , trebuie să trimit fetele acasă.
  - Pregătește-te să mori demonule peste două zile nu vei mai exista .
  - Da sigur cum zici tu .

Între timp au apărut mașinile de la agenție și au luat fetele ,Alex mă aștepta lângă motoare .
  - Iar l-ai chinuit ?
  - Dap , fetele sunt gata?
  - Da să mergem!
  - Alex eu merg la agenție să vorbesc cu Matt și pe urmă acasă.
   - Mergem împreună!
Ne punem căștile și plecăm spre agenție.

Între timp acasă la Lucifer.
  - Lucas cum e posibil?cum a ajuns Matt să treacă de partea ei?
  - Îmi pare rău Lucifer dar tu l-ai îndepărtat, l-ai făcut să se simtă ultimul om .
  - Nu pot să cred ,Matt mă trădează , Leyla a dispărut și Aria ,Aria a inebunit!
  - Cheamă toți traficanții acum ! trebuie să ne pregătim pentru marea luptă .Cineva trebuie să știe cum moare acel demon .
  - Acel demon nu e un simplu demon , tu i-ai văzut aripile ? Nu am mai văzut un asemenea demon .
   - Da ai dreptate, dar trebuie să fie ceva care sa o doboare și eu voi afla ce!

La agenție.
  - Bună Sasha cum e Matt?
  - E bine și-a revenit.
   - Bun !merg să îl văd .
     - Alex așteaptă-mă aici!
    - Bine.
Merg spre camera lui Matt și când ajung bat la ușă.
   - Da!
   - Hei cum te simți? Îmi pare rău pentru durerea de cap .
   - Sunt bine , dar ce legătură ai tu cu durerea mea de cap?
  - Suntem conectați și îmi simți toate durerile .
  - Ooo!
  - Acum ascultă! Tatăl tău te va contacta curând să îl ajuți. A aflat că ești de partea mea , dar el nu știe că vom folosi asta împotriva lui.Te voi ajuta sa te răzbuni cum nici el nu se aștepta.
   - Și cum vei face asta?
    - Vei... sună telefonul punel pe difuzor.
Convorbire telefonică
  - Alo!
  - Fiule ești bine?
   - Ce vrei Lucifer?
   - Uite știu că am fost rău cu tine dar sunt gata sa fac orice pentru tine dacă mă ajuți.
   - Și ce vrei să fac?
   - Vreau să afli care e punctul slab al demonului!
   I scriu pe foaie ce să spun :
   - Vreau toate afacerile tale legale pe numele meu până deseară. Dacă primesc ce vreau te ajut !
  - Bine...s-a făcut! Dar nu uita dacă mă păcăleai o să te omor în chinuri ai înțeles?
  - Da, da pa tatăăă!
   - Bun acum care e planul?
   - Deseară când te sună le vei spune că focul imi face rău și orice pun la cale să stea într-un cerc de foc!
  - Ești nebună,nu va crede.
  - Ba da mă ocup eu de asta imediat ce plec de aici.
  - E timpul să ne jucăm puțin Lucifer!!!

Puterea din suferinta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum