Ben rămâne șocat de decizia pe care Ada a luat-o.
- Tu ai înnebunit?ies mort de acolo!
- De ce nu mergi tu? Mergi dechizata și nimeni nu o să te recunoască nimeni!
- Nu pot trebuie să mă antrenez cu David !
- Și cum o să te încarci?ai nevoie de suferința pentru puterile tale.
Atunci încep să zâmbesc mișelește și mă uit la Alex.
- Nu ,nu ,nu ! Nu te mai folosești de mine, m-ai terorizat suficient fără să știu.
- Haide nu e așa rău, îmi place când te chinuiești să mă cauți prin apă și liane.
- Bine facem altceva, dacă tot trebuie să te antrenezi să nu îl mai chinuiești pe săracul Alex , poți lua avionul silențios și invizibil de la agenție, tu cobori până în fața salonului la geam i scri mesajul și pleci suferă destul de mult așa că nu o să îți fie greu să i iei suferința. Și la ce te pot ajuta eu e să opresc lumina două minute.
- E bine îl sun pe David să vină aici.
Convorbire telefonică între David și Ada
- Da Ada!
- Cum se simte Leyla? las-o te rog cu bunica și vino în birou , spune-i bunicii să nu plece noaptea asta acasă am nevoie de ea.
- Bine i spun!
- Trebuie să plec rămâi te rog cu ea și a zis Ada să rămâi noaptea asta aici!
- Bine mergi liniștit și... David ai grijă de ea te rog.
- Bine dacă e ceva mă suni.
Ajung în birou și i văd pe Alex și Ben stând gânditori și Ada zâmbind.
- Ce le-ai făcut iar?
- Nimic, i-am zis lui Ben să meargă în salonul lui Lucifer și să i lăse un mesaj din partea mea dar se teme zice că moare înainte să iasă de acolo.
- Vreau să rămânem aici să ne putem antrena dar nu mă crede zice că trebuie să îmi hrănesc puterile și i-am spus că mă folosesc de Alex pentru asta, dar nu mă lăsa nici el.
- Serios Ada nu l-ai chinuit suficient pe Alex încă mai vrei să sufere, te iubește și gata ..
- Alex ai scăpat așa că spune-i planul lui David!
După ce Alex i spuse lui David toate detaliile își luară echipamentul, motoarele și porniră spre agenție.Ben plecă spre spital să pregătească momentul când Ada va coborâ și lumina trebuie stinsă.
- Bună Sasha avem nevoie de avionul cu motor silențios și invizibil.
- Uite cheile și ...Ada succes!
- Mersi ne vedem la întoarcere.
Am pornit spre spital ajungem repede și încep să mă simt ciudat dar nu bag in seamă îl anunț e Ben că am ajuns și să oprească curentul.Incep să cobor încet pe sfoară și când se sting luminile încep să scriu mesajul pentru Lucifer:ÎNCĂ NU AI VOIE SĂ MORI , ÎNTÂI TREBUIE SĂ NE CUNOASTEM ȘI PE URMĂ SĂ MORII!
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Deodată văd că pe geam apare o lumină puternică și simt cum încep să plutesc în aer ,ce se întâmplă oare?
Îl aud pe Ben în cască:
- Ada ce se întâmplă?Ada răspunde!
- David urco sus Ada nu răspunde!
- Acum !
David apasă rapid butonul dar când ajunse frânghia la el era goală.
- Ben , Adaa nu mai e legată,unde e?
- Ada, Ada răspunde.
Deodată lângă David apăru Ada cu doua perechi de aripi și cu un zâmbet pe față.
- Ce zici frățioare facem întrecere până la agenție?
- Doamne Ada mai speriat ! zise el fata să își de seamă că are aripi.
- Ben am găsito,e bine siii... Ăăă Ada tu ai aripi?
- Daa se pare că am luat o parte din suferința bolnavilor și au apărut noi pe puteri.Din perspectiva lui Lucifer
Lumina se stinge și aud ceva la geam când mă uit înlemnesc ,un mesaj de la ea
Deodată o lumină orbitoare apăru în fața mea și simt cum mă ia cu leșin, mă trezesc după două ore cu Lucas lângă mine.
- Ce s-a întâmplat?
- Te-am găsit pe jos leșinat, de ce te-ai ri din pat ?
- Lucas uită-te pe geam și zimi ce vezi.
Lucas dădu perdeaua la o parte și înmărmuri .
ÎNCĂ NU AI VOIE SĂ MORI , ÎNTÂI TREBUIE SĂ NE CUNOASTEM ȘI PE URMĂ SĂ MORII!
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Buna dragilor un nou capitol sper sa va placă 😈😘
CITEȘTI
Puterea din suferinta
De TodoÎntr-o lume în care totul pare în regulă și crezi că toți sunt bine chiar dacă nu e așa, unde demonii fac bine în loc să facă rău se află ea o tânără de șaptesprezece anii care deși a trecut și trece prin multe e mereu cu zâmbetul pe buze. Viața e o...