Capitolul 30

71 10 7
                                    

    - Leyla? iubita mea ești bine?
     - Da sunt bine , iarta-ma nu am știut că sunt însărcinată!
     - Șșș linișteștete vom vorbi mai târziu despre asta .
     - Dar...
    - Leyla vom fi bine, suntem tineri după ce ne căsătorim ne vom gândi din nou la un copil.
    - Unde sunt toți? Cine m-a găsit?
   - Eu te-am găsit în baie , m-am speriat foarte tare. Ceilalți sunt în camera lui Ada, pierderea copilul a făcut-o pe Ada să leșine din cauza că nu la salvat. 
   - O doamne abia ma salvat pe mine de mușcătură șarpelui și se întâmplă asta . Trebuie să o văd !
   - Stai nu ai voie să te ridici, uite ca să te liniștești voi merge să vad cum se simte . Acum punere și dormi te rog .

In cameră lui Ada
   - Ben de ce nu se trezește? strigă Alex. .
    - Ai răbdare pentru ea e ca un șoc când nu poate vindeca pe cineva , corpul ei slăbește.
 
I aud pe Alex și Ben cum vorbesc dar o durere insuportabila de cap mă face să nu pot deschide ochii. Aud o bătaie în ușă și pe cei doi cum răspund.
   - Cum se simte Ada? întreabă David.
   - Își va reveni curând . Leyla ce face?
   - E bine a vrut să văd cum se simte Ada.
Telefonul lui Ben începe să sune  .
    - E Sasha!  Da ?
    - Ben trebuie să vi urgent la agenție Matt a leșinat după ce a zis că are o durere mare de cap!
    - Vin acum!
   - Ce s-a întâmplat?
    - Matt a leșinat după ce s-a plâns de durere mare de cap, trebuie să plec.
Dintr-o dată simt o adrenalină mare în sânge, deschid ochii care sunt negrii din cauza adrenalinei și furiei. Cei trei se sperie când mă văd Alex care de pe scaun , David mai să fugă pe ușă și Ben se dă doi pașii înapoi. Îmi smulg perfuzia din mână și mă uit la cei trei.
     - Ieșiți afară acum! zbier la ei.
     - Ada linișteștete abia ți-ai revenit! îmi spune Alex.
    - Am spus să ieșiți acum, dacă nu vreți să o pățiți!
   - Ben , Matt e conectat cu mintea mea să îl am sub control dute și vezi să îți revină eu trebuie să plec la Lucifer.
Toți mă privesc șocați dar nu au curaj să zică nimic. Înainte să iasă Alex mă privește îngrozit și nu îmi place treaba asta.
     - Alex stai!
     - Da Ada.
    - Ascultă știu că sunt dură dar puterile mele mă fac să fiu așa , mi-e frică să nu te rănesc.
     - Ada trebuie să înțelegi că nu e vorba doar despre tine, suntem și noi pe lângă tine.
     - Știu, uite vorbim după ce mă întorc. Bine?
     - Chiar trebuie să faci asta acum?
     - Da și mâine dimineață avem ședință să nu uitați.
     - Ok doar ai grijă da?
    - Da, da! și îmi dau ochii peste cap.
Bun acum că au plecat toți trebuie să fac un duș, mă schimb, trec pe la Leyla și pe urmă plec .
   Las apa fierbinte să îmi curgă pe trupul obosit , apa fierbinte mă relaxează. Ies din baie și mă gândesc cu ce să mă îmbrac, voi lua costumul pentru motor nu am chef să zbor. Ies și merg la Leyla.
   - Bună cum te simți?
   - Ada vino!Mă bucur că ai venit.
   - Leyla iarta-ma te rog, nu...nu am reușit să îl salvez.
   - E în regulă mi-a promis că se va întoarce.
    - Cum adică se va întoarce?
   - În timp ce am fost inconștientă l-am visat și mi-a spus că se va întoarce.
   Nu pot să cred e adevărat se va întoarce de aceea am avut o durere așa mare , stai Leyla trebuie să aibă un semn de la el .
    - Leyla știu că pare ciudat dar vreau să imi areti mânurile și  burta ta!
Ea se uită speriată la mine dar se conformează îmi arată mâinile și când ajunge la burtă sub buric are semnul infinitului. Zâmbesc, zâmbesc ca o nebună.
    - Ăăă Ada ești bine?
    - Da dragă curând fericirea va intra în viața voastră. Acum trebuie să plec dar mă întorc și vorbim, de fapt dormi mâine greu să participi și tu la ședință.
   - Bineee!
Ies pe ușă și dau de David care merge in cameră cu un platou de mâncare pentru Leyla.
   - David ar fi bine ca până la nunta să cauți o casă mare pentru voi , nu o să vă fie ușor.
Îl las pe David în urmă și plec spre motor , când ajung acolo văd că ceva licurește sub roată.Imi bag mâna și îl iau e dispozitiv de urmărire.
   - Așa deci ați vrut să mă urmăriți! zâmbesc mișelește și mă uit în jur văd că Ben nu a plecat încă. Îl iau și îl pun sub mașina lui.Norocul meu că o fac la timp , ușa se deschide și iese Ben cu bunica care zice că îl conduce după ce ia pus mâncare la pachet .
  Nu-i mai bag in seama mă urc pe motor și plec nu înainte să pornesc casca de transmisie să i aud ce vorbesc între ei.
    Nu durează mult și îl aud pe Alex.
     - Ben , Ada e cu tine?
    - Nu de ce?
    - Dispozitivul de urmărire arată că se îndreaptă spre agenție.
    - Cam târziu ți-ai dat seama Alex, nu ști că nu mă poți urmări fără voia mea?
Îl aud pe Ben cum îl înfundă râsul și  pe Alex cum se îneacă.
    - De unde ai știut?
    - Data viitoare folosește dispozitiv fara beculet sau pune unde nu bate la ochii.
     - Ben scuze că ai fost momeală.
  Ben râde știe cât de nebună sunt .
     - Nu-i nimic ajung imediat la agenție și îl dau jos .
    - Bine băieții va las ajung și eu la destinație și nu vreau să fiu întreruptă.
     - Ada lasă legătura pornită dacă e ceva sa ne putem auzi .
Aproape ajung de locul unde parchez de obicei dar e plin de paznici.
    - Ce dracu se întâmplă aici?
    - Ada ce este?
    - Trebuie să găsesc alt loc de parcare aici e plin de paznici.
    - Du-te pe dealul unde am fost când ai dat foc la laborator .
     - Bună idee !o iau către deal unde ajung repede.
Cobor îmi dau casca jos și atunci aud plânsete de fete tinere, ceea ce mă face să văd negru in fața ochilor. Decid întâi să văd despre ce e vorba , mă apropii de margine de unde văd un camion plin cu fete tinere .Nu durează mult și apare Lucifer.
    - Mișcați repede treburile , nu vreau să mă trezesc cu demonul ăla pe aici.
Așa deci ție dor de mine , atunci să înceapă distracția.
   Îmi dau haina jos și îmi deschid aripile zbor in sus și pe urmă cobor repede în jos îl prind pe Lucifer și îl iau de acolo .
    - Ți-a fost dor de mine? Lucifer .
    Îl întorc cu fața spre mine și când îmi vdlede chipul inlemneste.
     - Tu...tu....tu...
     - Nu azi Lucifer ,nu azi .Peste doua zile voi veni după voi,dar nu singură...
    - Acum spunele să le de-a drumul fetelor daca nu vrei să vezi cum arde tot ce ai aici.
    Își scoate telefonul și îl aud că vorbește cu unul dintre băieții lui. Privesc atenta sa văd ce se întâmplă jos , după ce toate fetele sunt coborâte și trimise sus pe deal îl iau de brațe și cobor jos cu el.
   - Peste trei zile ne vedem pe dealul de piatră,vreau să aduci toți traficanții de droguri și trafic de carne vie, asta dacă vrei să mai trăiești.
   - A și încă ceva nu îl caută pe Matt e de partea mea acum! și plec râzând în hohote.
    - Ce..ai....zis?
     - Pa,pa Lucifer!

Puterea din suferinta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum