- Da e camuflat, uite datele cipului să meargă cineva după ea și să o aducă, am nevoie de ea.
Mă îndrept spre sala de ședințe unde mă aștepta toți e timpul ca Lucas să fie vindecat și să punem la bătaie planul .
Intru înăuntru și văd că doctorul Ben e lângă el .
- Grăbeștete nu mai rezistă mult!
- Hei Lucas uită-te la mine! Totul va fi bine daa?
Acesta mă privește în ochii și aprobă .
- Acum închide ochii și relaxeazăte vei simți mici furnicături prin corp în cinci minute vei fi că nou.
Acesta închide ochii și eu îmi pun mâinile pe el .
Mă concentrez și încep să simt cum toată durerea lui dispare și rănile se închid unaa câte una.
După ce îmi iau mâinile de pe el și mă așez pe scaunul mea aștept exact cinci minute și îl văd pe Lucas cum se ridică.
- Bine ai revenit printre noi! i spun cu zâmbetul pe buze.
- Wow ești uimitoare nu știu cum o faci dar ești uimitoare.
- Bun acum că suntem toți să începem planul pentru luptă.
Nu termin bine de zis că sună telefonul din sală.
- Sasha vezi care e problema!
Ea ridică receptorul și când aude veni se spune la telefon face ochii mari.
- Adumi laptopul din birou urgent!
- Sasha ce s-a întâmplat?
- Unul dintre oameni noștri are un mesaj de la Radu traficantul de droguri.
- Să vedem ce vrea și pe urmă continuăm ședința.
Aud pe cineva că bate la ușă și intră cu un laptop în mână il dă lui Sasha și pleacă. Ea vin și se pune lângă mine , pornește laptopul și atunci apare Radu într-un filmuleț cu mesajul:- Bună Ada știu că nu ne cunoaștem personal dar mi-ar placea. Am auzit de lupta de mâine așa că am o propunere pentru tine .
- Sunt dispus să trec de partea ta , să renunț la toate afacerile ilegale dacă mâine i omori pe toți.
Eu am familie ei nu știu , i-am ascuns că sa nu aibă cu ce mă șantaja uite .
Pe ecran apare el cu soția și doi copii gemeni.
- Ei sunt totul pentru mine ,am incercat sa ies din aceste afaceri dar când am vrut să o fac am fost amenințat că îmi vor omorî familia , ei știu doar de mama nu și de soția mea . Dacă ești de acord mâine voi intra direct în trupa ta cu oamenii mei , te rog să-mi dai un semn chiar și în vis dar nu mă chinui ca pe Lucifer.
- Crezi că e sincer? mă întrebă Sasha.
- Da e , se pare că avem un nou aliat .
- Bun acum Alex tu vei porni dronele din noaptea asta , trebuie să aflăm ce plănuiesc asupra locurilor și cum vor face cu protecția lor cercul de foc .
- Matt tu pregătește noile acte să i le dam cele false înapoi , îl vom pune să semneze înainte să moară, Sasha ia legătura cu Radu să pună lunetiști este tot inclusiv el să fie ferit nu vrem sa lăsăm copii fără tată .
- David și Leyla voi veți veni direct cu mine .Leyla tu vei face pe victima stai liniștită nu va putea trece de scut , ne vom distra copios pe seama lor .
- Lucas și tu vei veni cu noi să ne asigurăm că o să rămână mut când va vedea câtă lume la trădat.
- Am înțeles atunci ne vedem dimineața la opt aici și plecăm toți împreună.
- Da e bine așa.
- Sasha vino cu mine, ceilalți sunteți liberi.
Mergem spre biroul meu și mă gândesc cum să i spun fără să urle că plec .
- Ada ce s-a întâmplat?
- Sasha eu după ce voi termina treaba cu lupta voi pleca!
- Cum să pleci ? Iar ne lași singuri ?ce vom face fără tine?
- Linișteștete și ascultă-mă. Mâine voi face optasprazece anii și puterile mele vor crește, trebuie să plec să mă antrenez fără să fie nimeni în pericol până acum nu am reușit să mă antrenez deloc pentru că tot timpul apărea ceva .
- Nu știu cât voi fi plecată dar o sa vă supraveghez mereu , tata a spus că depinde de mine cât de repede voi reuși să îmi stăpânesc puterile.
- Off bine dar te rog nu ne lăsa baltă de tot trebuie să ținem legătura.
- Când va veni momentul o să te anunț . Acum trebuie să plec am câteva lucruri de făcut înainte.
- Ada te rog ai grijă... și dacă ai nevoie de ceva anunță-mă.
- Așa voi face . A și încă ceva Alex nu știe nimic el va afla mâine când i va da David scrisoarea.
- Am înțeles!
Plec de la agenție se pare că motorul mi-a fost adus bănuiesc că Alex a mers după el . Am nevoie să fiu singură să mă gândesc la ce urmează, să mă gândesc la sacrificiul pe care o să îl fac și la puterea pe care mi-o dă suferința altora .
CITEȘTI
Puterea din suferinta
RandomÎntr-o lume în care totul pare în regulă și crezi că toți sunt bine chiar dacă nu e așa, unde demonii fac bine în loc să facă rău se află ea o tânără de șaptesprezece anii care deși a trecut și trece prin multe e mereu cu zâmbetul pe buze. Viața e o...