Capitolul 35

50 11 2
                                    

Mă urc pe motor și pornesc unde nici eu nu știu, știu doar că vreau să mă gândesc ce va fi mâine și de mâine încolo. Cum conduc nefiind atenta ajung în locul unde ma adus Alex prima dată .
  Cobor jos și las casca să cadă undeva pe jos nici că îmi pasă , pașii mă poartă spre marginea stâncii unde mă pun jos și privesc marea întindere de apă.
  - Off viața cum ești tu , îmi vrei binele sau nu?
   - Ce sunt eu pentru tine ? Înger sau demon ?
   Nu mai întrebat dacă am vise ,nu mai întrebat ce îmi doresc .
   - Mi-ai scris destinul dinainte să mă nasc pe acest tărâm minunat. Azi când mă gândesc ce va fi mâine nu mă voi putea odihni , marea luptă se va numi Puterea din suferință.
   - Tu viața mai făcut să fiu pe acest pământ doar ca să pot lupta pentru binele altora .
  Deodată aud un motor că se apropie când mă întorc văd că e Alex , normal că doar el știa unde sunt .
    - Hei ești bine?
    - Da , mă gândesc la ziua de mâine.
    - Totul va fi bine stai liniștită ,totul e pus la punct.
   - Ști aveam cândva visuri înainte să aflu că de fapt destinul meu e scris , a-și vrea să fiu o fata normala să îmi trăiesc viața ca orice adolescenta.
   - Cine zice că nu poți?
Mda de ai putea dragul meu să îmi citești gândurile acum ai zbiera la mine să nu plec mâine .
   - Alex vrei să dormi cu mine și în noaptea asta?
   - Ești sigură?
    - Da sunt foarte sigură.
    - Sigur ador să dormi în brațele mele .
Ne ridicăm deodată și înainte să merg spre motor mai privesc încă o dată apusul soarelui o să îmi lipsească.
    - Ada vi?
   - Da vin acum .
Ne urcăm pe motoare și pornim spre cascadă unde e o liniște, prea liniște spre părerea mea .
   - Vino! Alex mă ia de mână și mă trage după el.
   - De ce mergem în sala de antrenament?
   - O să vezi.
Când ajungem acolo și Alex aprinde lumina rămân șocată și lacrimile încep să curgă pe obraji mei .
   - La mulți anii! strigă toți în cor .
Sala era plină de baloane , lumini colorate , mâncare.
   - Nu îmi vine să cred sunteți toți aici, Sasha,Matt,Ben , Leyla,David și bunica.
   - Vă mulțumesc!
   - Mâine nu vom putea să ne distrăm așa că o facem azi ! Strigă David dintr-un colț.
Zâmbesc și încep să mă plimb prin sala iar gândurile mele se amesteca printre ele până ce simt o mână pe umărul meu și tresar .
    - Vrei să îmi acorzi primul dans iubita mea?
    - Daa!
Ne luăm în brațe și începem să dansăm pe o melodie lentă , nici măcar nu o aud sunt cu totul pierdută în ochii lui Alex. Se apropie încet de mine și i simt buzele peste ale mele aici se rupe filmul oboseala și faptul că sunt nemâncata își spune cuvântul.
    - Ada , Ada răspunde te rog!
Deschid ochii încet și privesc ochii care mă privesc speriați.
    - Hei ești bine?
    - Da cred că oboseala și-a spus cuvântul.
     - Vino să mâncăm și pe urmă mergem la somn.
Alex ma dus pe brațe până la masa unde am mâncat de toate se pare că foamea își spune cuvântul hi hi.
   - Haide să mergem la somn mâine e o zi lunga și nu vreau să leșini pe acolo.
   - Nu se va întâmpla stai liniștit.
Ne ridicăm de la masă și îmi i-au rămas bun de la toți și mergem spre camera.
    - Voi face un duș și vin lângă tine până atunci pregătește-te și tu pentru somn.
    - Bine .
După ce Alex pleacă merg fac un duș și mă pun în pat unde adorm imediat. Ca prin vis îl aud pe Alex cum se pune lângă mine și mă sărua pe frunte.
   - La mulți anii! Îngerul meu frumos.
Atât am mai auzit , dimineața trebuie să fiu pregătită pentru tot .

Din perspectiva lui Alex
  Doarme așa frumos e îngerul meu sper mâine să nu pățească nimic și să fie toți bine , dacă va fi nevoie îmi voi da viața pentru ea.

Dimineața mă trezesc devreme se pare că azi va fi cald . Mă uit la ceas e cinci dimineațai îl privesc pe Alex cum doarme i momerz toate trăsături îmi va fi dor de el dar așa va fi cel m-ai bine să plec de lângă ei și să mă pot concentra pe antrenamente.
  Mă ridic ușor de lângă el , merg spre dulap de unde îmi scot un top negru, pantaloni de piele negri, lenjerie neagră și o pereche de cizme până la genunchi negre. Merg și fac duș mă îmbrac și când ies din baie un miros de cafea îmi îmbată simțurile.
  - Bună dimineața iubire și la mulți anii!
   - Mulțumesc! Când ai avut timp de toate?
    - M-am trezit înaintea ta , dar mi-a plăcut cum mă priveai și nu am vrut să îți i-au bucuria de pe chip.
    - Hoțul așa faci ? lasă că vezi tu pinguin mic.
    - Mai făcut cumva pinguin?
     - Daa! și încep să fug prin cameră să nu mă prindă.
Dar mă prinde și începe să mă gâdile până în momentul în care ochii noștrii se întâlnesc și rămânem hipnotizati. Se apropie încet de buzele mele și încep o luptă între noi , un sărut pasional și cu dor , o să le duc dorul deși nu a-și vrea să fie așa.
O lacrimă îmi curge pe obraz și el realizează asta.
    - Ce s-a întâmplat?
   - Alex orice s-ar întâmpla azi să nu uiți niciodată că te iubesc.
     - Și eu te iubesc și așa va fi mereu.
   - Vino să mergem toți sunt deja plecați, am rămas doar noi.
   - Să mergem e timpul să scriem istorie.

Puterea din suferinta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum