- Alex când ajungem la cascada spune-i la Lucas că vreau toate imaginile cu reacția lui Lucifer!
- Bine i trimit acum mesajul cu prima ocazie ne va răspunde.
Am plecat spre cascadă lăsând în urmă flăcări și fum.Între timp reacția lui Lucifer
- Nu se poate așa ceva?cum a intrat în casă și mi-a distrus și laboratorul de droguri?
- Cine este ați aflat?nu poate fi invizibilă,a trecut de trei idioții pe care ia adormit și pe mine mă luat prin surprindere cu acel coșmar.
- Șefu nu știm cine este dar...bănuim că este aceeași persoană care la făcut pe Radu să înebunească.
- Gasiti-o idioților că după voi mor eu din cauza ei ,nu ea din cauza mea.Între timp la cascadă
- David am venit,ai aflat ce ți-am zis?
- Da se pare că următorul era Radu dar l-ai scos din schemă așa că al treilea e Dorian la putere el se ocupă doar cu droguri.
- Deocamdată ne luăm doar de Lucifer mai vedem pe urmă oricum o să i prind pe toți odată în ultima zi .Merg să dorm sunt obosită mai vedem mâine ce facem.
- Ok noapte bună Ada!
- Noapte bună David!Între timp apare Alex fericit dar când vede că e doar David în birou se hotărăște să plece nu înainte de al întreba de Ada.
- David unde e Ada?
- A zis că merge să doarmă,e obosită!
- Bine am plecat și eu noapte bună!
- Noapte bună!
Așa deci fugi de mine mică diavoliță mică îți arăt eu ție!
Ada.Merg în cameră voi face un duș și mă pun la somn sunt epuizată cred că am consumat prea multă energie.Merg direct în baie dau drumul la duș și mă relaxez instant stau o jumătate de oră suficient cât să îmi mai revin , închid dușul și îmi iau prosopul dar îmi dau seama că nu mi-am luat lenjerie și pijamale de schimb așa că mă duc în cameră unde dau de Alex stă pe patul meu.
- Am crezut că ai adormit eram gata să vin după tine!
- Ce cauți aici? și ușa nu era închisă?
- Ți-am spus că în seara nu scapi de mine , se pare că ai uitat.
- Da am uitat sunt foarte obosită te rog să mă lași să dorm și să mă îmbrac întâi.
- Chiar așa mult te-ai consumat azi?ca să mă salvezi pe mine?
In timp ce mă îmbrac încep să îl aud tot mai încet pe Alex sunt epuizată nu glumă, off nu din nou și simt cum totul se întunecă și aștept să mă lovesc de parchet dar Alex mă prinde la timp.
-Vino te voi pune în pat să dormi și voi rămâne cu tine.
- Mulțumesc Alex că ești mereu lângă mine,te iubesc!
- Și eu te iubesc Ada... și eu!
A doua zi
Mă trezesc și vreau să mă mișc dar nu pot, în acel moment îmi vine în minte momentele de aseară. Mă întorc spre el și îl privesc îi mângâi fața și văd cum un zâmbet i apare pe chip.
- Bună dimineața iubire!
- Bună dimineața, vino e târziu și azi vreau să îl stresez pe Lucifer în public.
-Stai trebuie să te odihnești aseară aproape ai leșinat la cât de epuizată ai fost.
- S-a întâmplat pentru că mi-am folosit puterea pe acel laborator,dar acum sunt bine . Vreau să îl suni pe Lucas să afli unde va fi azi în public și vom merge să ne distrăm.
- Ești nebună cum vei face asta fără să îl atingi?
- O să vezi !și râd mișelește.
Acum e timpul să mă distrez cu el și cu băieții lui.Alex vorbește cu Lucas
-Lucas unde are azi întâlniri Lucifer?
- Va fi o ședință cu toții traficanții la hotelul lui .
- Ok mersi ne auzim mai târziu distracție plăcută!
- Stai cee?alo Alex ?
-Firar iar vor face nebunii ăștia ceva , va trebui să fiu în alertă.- Ada am vorbit cu Lucas a spus că au ședință toți la hotel .
- Super pregătește motoarele vin imediat.Vreau să vorbesc cu David ceva.
Merg spre camera lui David și i aud că se distrează amândoi așa că hotărăsc să bat la ușă.
-Daa! răspund amândoi deodată.
- Hei îmi pare rău că vă stric distracția dar vreau să vorbesc cu David.
- Spune nu ascund nimic de Leyla.
- Vreau când mă întorc sa te antrenezi cu mine !
- S-a făcut dar unde mergi ?
- Să îl chinuiesc pe Lucifer!
- Ada stai e zi nu poți face asta fără să îl atingi !
- Ba da pot urmărește pe cameră să vezi.Am plecat la pa !
- Ada stai....Ada...
Am pornit spre hotel unde au zis că e locația ajungem repede drumul fiind liber .Oprim într-un loc mai retras să mă pot concentra fără să fiu văzută, Alex stă de șase și eu incep să îl caut cu ochii pe Lucifer am nevoie doar să îl văd.
- O nu ea e aici...
Ochii se inegresc și corpul paralizează din nou fata violată și chipul de foc apare ,te rog lasă-mă în pace, te rog...
Îl țin așa zece minute e cam timpul să se termine înainte să ies din visul lui i las următorul mesaj:
Nu mă caută , vin eu la tine sunt coșmarul tău și te voi urmări până vei muri!
CITEȘTI
Puterea din suferinta
RandomÎntr-o lume în care totul pare în regulă și crezi că toți sunt bine chiar dacă nu e așa, unde demonii fac bine în loc să facă rău se află ea o tânără de șaptesprezece anii care deși a trecut și trece prin multe e mereu cu zâmbetul pe buze. Viața e o...