Demir
Hayatımın en mutlu günlerinden biriydi bu gün karım bana hamile olduğunu söyledi. Hayallerim bir bir gerçek oluyor. Her şey gayet güzel o pislik hayatimizdan çıkalı tam tamına 6 ay oldu. Bize bunu yapacağını hiç tahmin etmezdim. Benim sevdiğim kızı elimden almak istemiş. Hemde bile bile ben ona bu kızı seviyorum demiştim. Zaten babamla daha doğrusu o pislik le selin hiç anlasamazdi bakmayın amca falan derdi ama genelde anlasamazlar. Selin onun yüzünden ağladığını zaman ben ona aynen "o benim sevdiğim kız o bunu bilmese de ona zarar verirsen onun yanında olurum. Çünkü ben ona aşığım" demistim. Bana inanmamisti. O zaman o kadar çok canım yandı ki...sevdiğim kız babam diye bildiğim adam yüzünden aglamisti. O zaman ki anlasmazliklarinin nedenini bir türlü anlayamamistim. Ama artık biliyorum. O öldügünden beri herkez rahatladı sanki. Ben ailem herkez... evet ilk başta cemiyet falan biraz zor oldu ama. Selin bana onların düşüncelerine karşı kulaklarimi tikamayi öğretti. "Hayatım daldın yine noldu? " bu ses allahım ya."yok bir şey canım benim hadi gel yatalim artık" . Sonunda yaticaktik. Lan sakin yalnis anlamayın hamile kadınla fantazi yapamam zarar veririm falan ama başkalarıyla da yapmam.ben karım a aşığım çünkü. Her neyse hayatımın bu kadar güzel olacağını hiç bilmezdim. Hayal ederdim hep. Selinle evlenicem, mutlu olucaz, bebeklerimiz yada bebeğimiz olucak, o da beni sevecek diye. Iste hepsi gerçek oluyor. Evlendik, beni seviyor, mutluyuz, belki bebeğimiz olucak allahım izin verirse.
-demir hayatım. Sence bebeğimiz kız mi olur erkek mi?
-bilmem sağlıklı olsun yeter aşkım.
-aslan kocam benim ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Bir Evlilik
ChickLitİki dostun alkollu bir sekilde basina çikan görüntülerinden dolayi ailelerinin onlari evlendirmesinden doğan arkadaşlıktan aska dönen bir hikaye