9.bolum

11K 416 3
                                    

Istemiyorum evlenmek istemiyorum. allahım ben ne yapacağım. Sırf gazete haberi için aile itibari için evleniyorum. sırf ailemin itibar kurtulsun diye daha doğrusu ailelerin itibar kurtulsun diye evleniyorum evleniyoruz.

neden tamam deyip susup oturmak zorunda kalıyorum ki. Neden hayır diyipte evi terk edemiyorum. Neden ailemi bu kadar çok seviyorum...

Akşam olmuştu gelmeleri ne az bir zaman kalmıştı. Demirle konuşmuştuk oda susmak zorunda kalmış. Tıpkı benim gibi. Ben bütün gün neler olucak diye düşünüp durdum. Bu bizim yani daha doğrusu benim için iyimi kotumu bilemiyorum. Çünkü demirle ben bazı konularda çok zittiz yani nasıl desem.o makarnayi sade sever ben soslu bu tarz bir şey yani evet iyi anlasiyoruz ama bu durum tamamiyle farklı .her gün birbirimizin suratına bakicaz . Acaba sıkılır mıyız birbirimizden.ya evliligimiz köyü olursa ben ne duruma düşerim nasıl olurum. Off yeter artık iç ses kapat çeneni hersey iyi ve guzel olucak.guzel bir evlilik belkide seni bekliyor.tamam ama ya kötü geçerse. Bak hala sen burda misin iç ses bi git başımdan ya allah allah hazırlanmam lazım benim.evet evet hazırlanman lazım. Yok onu giyme. Hayır onu giy.offf susun ben karar veririm. En sonunda iç sesi kavgamdan çıkıp üzerime deri siyah diz kapagimdan 10 parmak yukarda bir elbise giydim ayağıma da siyah deri ayakkabimi giydim. Sacimi da dağınık topuz yaptım. Ben aynada   kendime bakarken    telefonum çalmaya başladı.

(Arayan demir)

-alo

-alo naptin

-hiç hazırlandım işte

-tamam. Bizde geliyoruz.

-tamam.

(Arama bitti)

Aşağı indim mutfakta bir bardak su içtim. Sonra oturma odasına geçtim masaya bir baktım; börekler, çörekler, pastalar... falan

-Ooo  siz beni satmaya dünden razisiniz.

-Sus ya ne zaman gelcekler

-konuştum demirle geliyorlarmis.

-hangi ara konuştun?

-aşağı inmeden önce bir şey varmı istediğin diye beni aradı (yalan geliyoruz demek icin)

Bende yok dedim. Birazdan burda olurlar herhalde

-iyi tamam

Bu sırada zil çaldı tabi kimler geldi dersiniz. Demir mehmet amca melek teyze ve Hande hoşgeldiniz hosbulduk fastini falan geçtik. Iceriye geçtik annemler bana kahve yapmamı söylediler. Hepsinin nasıl içtiğini bildiğim için sormaya bile gerek duymadım. Direkt mutfağa gittim. Peşimden hande de geldi.

-Kızım iyi misin benim tanıdığım selin şimdiye evlenmem diye yaygarayi koparirdi.

-tanıdığım biriyle evlendiğim için sanırım.

-baya baya abimle evleneceksin

-sanırım evet neyse ya

-Kızım damat  kahvesi yapmayı unutma.

-ne damat kahvesi kızım ya saçmalama

-offf

Aldığı gibi tuzu kahveye boşalttı kız deli valla

-hop napiyorsun

-bu damat kahvesi olacak kızım en azından egleniriz birazcık.

-aslında iyi fikirmis

Hande içeri gitti bende kahveleri  yaptım. Herkeze dağıttım ve demir e bakmaya başladım. Keyifle kahvesini eline aldı ağzına götürdü. Gülücük saçan yüzü kahveyi içinde asıldı. Oksurmeye başladı

-öhö bu ne be

-damat kahvesi vallaha benim bir suçum yok hepsi kardeşinin suçu

-ben varya neyse ya devam edelim.

-direkt konuya giriyorum. Malum neden burdayiz. Yani uzun lafın kısası allahın emri peygamberin kavli ile kızınız selini oğlum demir e istiyorum.

Bu bildiğimiz klasik bir isteme oldu babam da verdim gitti dedi hande nişan yüzüklerini  cikardi taktılar parmagimiza. Inanmiyorum lan o Parmağıma ki nisan yüzüğü mu bu nedemek şimdi ya offfff el öpme falan geçti bitti demir bana biraz gezelim mi diyince ikimizde dışarı çıktık arabada nerdeyse hiç konuşmadık. Sahile gelince arabadan indik ayakkabilarimizi elimize aldık başladık yürümeye ve konuşmaya. 

-ne  gündü ama baksana yüzükler parmagimizda.

-evet.

-usudun mu sen?

-sanırım

-al

-iyide sen usumezmisin

-yok cnm sen usursen usurum bende  

Zoraki Bir EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin