1.bolum

19.1K 549 20
                                    

Bu bölümün aslında daha önce yazmıştım ve yarın yayinlayacaktim ama yarın musait olmicam dershane var o yüzden bu gün yayınlamak istedim

Sabah Uyandigimda acayip bir baş agrisiyla uyandim. Nedir lan bu ağrı? Naptim ben dün gece? Sakın bana erkeklerin yanında onlara kucak dansı yaptın demeyin. Alkol alınca genellikle böyle sapık şeyler yapıyorum da. Kafama gelen sert bir şeyle bu düşüncelerden siyrildim ve o sert şeyin annemden geldiğini anladım.

-noluyor ya?

-yine içmiş sin allah bilir neler yaptın yine

-öf anne başım kazan gibi

-içtiğin için olabilir mi?

-çıkar misin ya?

Annem çıkınca hemen ayaklandım ve Hande yi aradım
Hande (soyman) aranıyor

-alo

-ne alosu kızım noldu dün gece?

-ne noldu?

-diyorum ki Naptim lan ben dün gece?

-tam bende bilmiyorum ama abim (demir) o güzel arkadaşın bana kucak dansı yaptı dedi.

-ne ben demir e kucak dansı mi yapmışım?

-evet.

-siktir kapat lan kapat size geliyorum birazdan.

Inanmiyorum ben demir e kucak dansı mi yapmışım. Yok canım şaka yapıyordur değil mi? O kimde ben ona kucak dansı yapacakmış im delirmis bu.

Hemen üzerime siyah gömlek pantolon ve siyah bir deri ceket giyip aşağı indim. Annem bende önce  gitti sanırım evde yoktu.ayağıma hemen siyah topuklu botumu giyip. Dışarı çıktım. Son Sürat soyman yalısına gittim. Yalıya gidince soluğu direkt handenin yanında aldım.

-geldin mi?

-yok gelmedim. Allah allah ya

-ne oldu ne bu sinir?

-noldu diyor ya kızım ben gerçekten demir kucak dansı mi yapmışım?

-öylemis?

Ozgecan aslan seni hiç bir zaman unutmayacağız hep kalbimizdesin...

Zoraki Bir EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin